2022-12-31, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Enligt brottsplats Stockholm är de bagis som ligger bakom detta ,med en 20 åring ledande roll i detta nmed hjälp av folk från Spanien

Intressant vem den 20 åringen är samt VARFÖR han gör det här, hämnd? Pengar? Status?
Citera
2022-12-31, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Intressant vem den 20 åringen är samt VARFÖR han gör det här, hämnd? Pengar? Status?
Han var nära med einar ,einar hängde mycket med bagis grabbarna
Citera
2022-12-31, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kovachyk
Bild från Blåljusbilder på instagram. Säger hylsorna dig något?

https://anonfiles.com/ebc3qeP1y1/9A90EFAB-DBF7-4704-8F0B-B55E4E3F54D0_png

Ser inte ut som automatvapen. Antar att det där är 9mm 30cal hylsor (jag har ingen militär bakgrund eller vapenkunnighet eller jägarexamen och gör bara en gissning )
Citera
2022-12-31, 13:39
Medlem
Shakeshakes avatar
Mordet på Dumle kan ha utförts av så många.

1. Shottaz eller någon av deras undergrupper
Vi får inte glömma att han var en del av Shottaz men bestämde sig sedan för att hoppa över till DP. Riktig Dick rider enligt mig. Jag tycker dom har det största motivet.
2. Någon kopplad till Rozh
3. Någon kopplad till Lejonens förra ledare
4. Någon annan han var i konflikt med
5. Någon kopplad till Einar.

Jag tror mest på nummer 1, resten är bara spekulationer.

Personligen tror jag inte det har med Einar att göra.

Att han blev mördad nu tror jag har att göra med att han befunnit sig utomlands ganska länge.
Senast redigerad av Shakeshake 2022-12-31 kl. 13:49.
Citera
2022-12-31, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Dom har kopplingar till Märstanätverket framförallt Baran (VC Barre) han är ”bror” med en av de högre ledarna Daniar.
Dock håller dom extremt låg profil och VC Barre raderade allt som hade med Einar att göra strax efter att han blev mördad.
Höjdarna sitter och trycker utomlands.

Daniar är ingen högre ledare🤣
Han o VC Barre åkte dit för att langa sprit till 14åriga tjejer, på färjan förra året sprang dom som flickor när malmvägen killarna ville slå sönder dom
Citera
2022-12-31, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Daniar är ingen högre ledare🤣
Han o VC Barre åkte dit för att langa sprit till 14åriga tjejer, på färjan förra året sprang dom som flickor när malmvägen killarna ville slå sönder dom
* mallofscandinavia 🤦
Citera
2022-12-31, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
* mallofscandinavia 🤦

Nej det var på färjeterminalen, finns video där VC Barre, daniar & Adaam springer fortare än Usain Bolt för dom är livrädda🤣🤣
Citera
2022-12-31, 14:09
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Ja.

JA - ingen rör någon i deras familjer som hämnd eller JA - det är bara Mummy som går säker?
Citera
2022-12-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Enligt brottsplats Stockholm är de bagis som ligger bakom detta ,med en 20 åring ledande roll i detta nmed hjälp av folk från Spanien

Tro mig de fixar scar o haval men just nu va jag har hört från min vän de rekryterar 2 nya shooters
Jag sa igår de va Havals trappupgång va nästa de kommer inte stanna o gömmer de sig kommer dessa gå på deras familj Till slut karma

Hoppas svenner ser där uppe va folket gör för honom
Senast redigerad av Smartapojken 2022-12-31 kl. 14:27.
Citera
2022-12-31, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Hoppas de fixar scar o haval men just nu va jag har hört från min vän de rekryterar 2 nya shooters
Jag sa igår de va Havals trappupgång va nästa de kommer inte stanna o gömmer de sig kommer dessa gå på deras familj Till slut karma

Hoppas svenner ser där uppe va folket gör för honom

Det här är inte bara för Einar. Det är större beef än så, amatörer som spränger bomber och varnar sina fiender. För övrigt så hoppas jag Haval är ok. Han Scar får dom gärna ta. Än så länge har dom inte tagit någon utan bara sprängt en massa portar.
Senast redigerad av Rismedbanan 2022-12-31 kl. 14:30.
Citera
2022-12-31, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Dom har kopplingar till Märstanätverket framförallt Baran (VC Barre) han är ”bror” med en av de högre ledarna Daniar.
Dock håller dom extremt låg profil och VC Barre raderade allt som hade med Einar att göra strax efter att han blev mördad.
Höjdarna sitter och trycker utomlands.

Märsta är största töntarna och kommer absolut inte köra mot Vårby eller Dalen
Citera
2022-12-31, 14:29
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Det här är inte bara för Einar. Det är större beef än så, amatörer som spränger bomber och varnar sina fiender. För övrigt så hoppas jag Haval är ok. Han Scar får dom gärna ta

sprängningarna har ingen betydelse direkt men indirekt innebär de att scar haval euro och andra inblandade i einars mord och kidnappning bör fortsatt att hålla sig gömda annars kommer dom klippas så fort dom vågar leva öppet i Sverige igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in