2022-12-31, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Sexköp och försök till sexköp är olagligt.
Oavsett ålder.
Har du rätt i. Frågan är hur det står till med sannolikhet för brottets fullbordan? Är väl andra som klarat sig pä det eller minns jag fel?
Citera
2022-12-31, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Fråga Brooz, Ankan-mannen och Ovetade + några till i tråden om den saken. Peddokramarnas kraftfulla svinfylking.

"Som att snatta en kola."

Tja, nu åkte kolapappret av ännu en gång. Från rektorsrummet. Från utsikten över alla de 13-åringar på skolgården som han säkerligen har stått och spejat på.
Ser att du fortfarande inte lärt dig vad rättssäkerhet betyder.
Citera
2022-12-31, 02:22
Medlem
Sommargays avatar
Är inte detta jävligt suspekt? Igår den 30e höll sundbybergs kommunfullmäktige ett sammanträde som omfattas av sekretess. Se länk: https://www.sundbyberg.se/kommun-politik/arenden-och-handlingar/anslagstavla.html .

Annonsen för ny rektor till skolan lades ut 27e och om det har något att göra med rektorsgäddan så bör konfrontationen ha gjorts senast då?
Citera
2022-12-31, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ser att du fortfarande inte lärt dig vad rättssäkerhet betyder.

Ser att du fortfarande inte lärt dig - eller inte vill lära dig - vad pedofili betyder.
Citera
2022-12-31, 02:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UngBarbar
Hur fan tänker ni som skyddar dom här människorna?
Jag kan kanske förstå vissa. Jag vet en som sedan tonåren ofta utgav sig för att vara pedofil, till och från när han kände för det. Det är nämligen envars demokratiska rättighet och yttrandefrihet att få tycka och säga vad man vill så länge man inte bryter mot lagen.
Han tyckte att han fick ta mycket skit för det, trots att han inget hade gjort och troligen inte var pedofil. Då är det är klart att vissa blir pissed på fördomar.

Sådana som han fick betala priset för 180 gäddor och tiotusentals fler i vattnet. Alla frågor av känslig natur. Kan du förstå hatet mot mänskliga fördomar? När man ser lögnerna från dubbelnaturerna till folk så blir man förbannad. Kan du förstå hatet mot både lögner och fördomar ditt sociala stycke?
Senast redigerad av siggetarkuknr1imun 2022-12-31 kl. 02:52.
Citera
2022-12-31, 02:59
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Är inte detta jävligt suspekt? Igår den 30e höll sundbybergs kommunfullmäktige ett sammanträde som omfattas av sekretess. Se länk: https://www.sundbyberg.se/kommun-politik/arenden-och-handlingar/anslagstavla.html .

Annonsen för ny rektor till skolan lades ut 27e och om det har något att göra med rektorsgäddan så bör konfrontationen ha gjorts senast då?
Tror inte det hade med rektorn att göra. Social- och arbetsmarknadsnämndens protokoll har varit belagda med sekretess även ett par gånger tidigare samma månad.

Jag stämmer dock in i den eufori du uttryckte över årets makalösa grande final. Först ett riktigt minnesvärt original i Mange Badboll och sedan detta högvilt i rektorn. Dumpen har verkligen levererat den här veckan, både underhållning och viktig samhällsinsats. Tycker de kan få kyrkans del av skatten.
Senast redigerad av Lysturken 2022-12-31 kl. 03:05.
Citera
2022-12-31, 03:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Fattar inte hur vissa personer i den här tråden skyddar pedofilerna och tycker att det Dumpen håller på med är fel. Jag blir så jävla glad varje gång jag ser en ny video på nån vidrig gubbjävel som står och väntar på ett barn, som i panik kommer upp med alla sorters olika dumma bortförklaringar. När dom vet att dom kommer förlora familj, jobb och allt annat. Hur fan tänker ni som skyddar dom här människorna?
Hur är man skapt om man blir så glad, för att det finns pedofiler, om man tycker det är ok hänga ut? Det kan man väl göra. Men det är sorligt det finns sådana. Bättre att de inte finns. Blir man glad att de griper bankrånare, nej, man tycker det är pest att de finns.
Citera
2022-12-31, 03:13
Avslutad
Rektorgäddan är inte bara korkad och ful.
Snål är han också, 500. Riktigt skambud.
Skulle hålla mig långt borta från honom om jag var anhörig efter att detta uppdagats.
Citera
2022-12-31, 03:16
Medlem
Var på Östermalm kan han tänkas bo?
Tips någon?!
Citera
2022-12-31, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hur är man skapt om man blir så glad, för att det finns pedofiler, om man tycker det är ok hänga ut? Det kan man väl göra. Men det är sorgligt det finns sådana. Bättre att de inte finns. Blir man glad att de griper bankrånare, nej, man tycker det är pest att de finns.
Du har rätt i att det är sorgligt, men man kan i det ändå tycka det är bra och viktigt att en rektor inte kan fortsätta arbete bland unga och att uppmärksamheten kommer minska toleransen för gubbslembeteende. Jag tycker riktigt jävla synd om hans barn vars pappa visar sig vara en stor hycklande perverterad brottslig bluff. Vidrigt beteende av de vider som gör så här utan tanke på vare sig sina offer eller anhöriga.
Citera
2022-12-31, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemligt-namn
Var på Östermalm kan han tänkas bo?
Tips någon?!
Inte Östermalm, Kungsholmen.
Citera
2022-12-31, 03:44
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Fattar inte hur vissa personer i den här tråden skyddar pedofilerna och tycker att det Dumpen håller på med är fel. Jag blir så jävla glad varje gång jag ser en ny video på nån vidrig gubbjävel som står och väntar på ett barn, som i panik kommer upp med alla sorters olika dumma bortförklaringar. När dom vet att dom kommer förlora familj, jobb och allt annat. Hur fan tänker ni som skyddar dom här människorna?

Kan bara hålla med. Vidrigt att det är såpass många som är pedokramare här.

Förberedelse till våldtäkt mot barn ska vara ett brott. Är man på plats och i tron att man ska utnyttja barn så ska man avlägsnas från samhället snarast möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in