2022-12-31, 00:12
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plicius
Vet inte vad du hittat. Men det finns en till rektor med samma namn som verkar ha något högre profil om man googlar. Vi måste hålla isär dom här så att inte någon idiot kontaktar den andre.

Kanske du råkat hitta fel?
Ingen fara jag har rätt person. Men hans sambo har ett annat efternamn än han.
Citera
2022-12-31, 00:12
Avslutad
Observera att det finns en till rektor med samma namn i 08-området!
Citera
2022-12-31, 00:19
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasan9000
Observera att det finns en till rektor med samma namn i 08-området!
Han skriver i chatten att han är 42 men det är en lögn som Sara påvisar och säger att han dragit av 18 år. Alltså är han 60. Namn har vi och arbete. Så visst är det rätt person. Tycker bara han har bytt arbete ofta och sambon har ett annat efternamn men barnen har hans efternamnen.
Citera
2022-12-31, 00:20
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ingen fara jag har rätt person. Men hans sambo har ett annat efternamn än han.

Hon lär ju inte vara nöjd att han utgav sig för att vara singel i chatten😂
Citera
2022-12-31, 00:20
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Han lär sitta med bra jävla panikångest just nu. SMS har börjat trilla in. Facebook har han hunnit plocka ner. Det har gått upp för honom att allt han byggt upp rasar i detta ögonblick. Strandhuset faller som ett korthus medan fru och barn packar resväskor i bakgrunden. Han ber förgäves om ursäkt, gång efter gång efter gång, men får ingen respons. Hela familjen är i chock. I bakgrunden går Hälsoresan på TV4, så som den gjort så många kvällar förut men då överröstats av skratt. Vilken jävla sits. Och vilken förbannad tragedi. I övermorgon börjar skitåret 2023, rektorns nya vardag som säljare - av både hus och golfklubbar.

Grattis, du vann årets sista fantastiska inlägg på Flashback!
Citera
2022-12-31, 00:22
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Det har du rätt i. Har inte hittat någon info om henne då hon har ett riktigt vanligt namn och efternamn. Vore kul att få lite info om henne också.
Citera
2022-12-31, 00:26
Avslutad
Citat:
Lyssna på Dumpenpodden så kommer du få en annan åsikt om Patrik. Skulle vilja påstå att han är väldigt mycket ”streetsmart” och det kommer man långt med.

Om man har haft StaatsTelevisionen som enda TV-utblick under många år, har man inte kunnat undvika Putrik. Min åsikt om honom har bara förstärkts under åren som gått. Inte den som man i första hand vänder sig till, om man har problem med matteläxan – om man säger...
Citera
2022-12-31, 00:29
Medlem
Citat:
Det har du rätt i. Har inte hittat någon info om henne då hon har ett riktigt vanligt namn och efternamn. Vore kul att få lite info om henne också.

Jag hittar bara en med hans namn som bor med en kvinna med latinamerikanskt namn och inga flera skrivna på adressen
Är det fel person?
Citera
2022-12-31, 00:30
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Jag hittar bara en med hans namn som bor med en kvinna med latinamerikanskt namn och inga flera skrivna på adressen
Är det fel person?
Det är fel.
Citera
2022-12-31, 00:33
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Om man har haft StaatsTelevisionen som enda TV-utblick under många år, har man inte kunnat undvika Putrik. Min åsikt om honom har bara förstärkts under åren som gått. Inte den som man i första hand vänder sig till, om man har problem med matteläxan – om man säger...

Hellre en karl som inte fixar matten än en rektor som smygrunkar över våra barn.

… om man säger så.
Citera
2022-12-31, 00:35
Medlem
Strombolizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Om någon är sugen på att söka nytt jobb

https://ledigajobb.se/jobb/a25641/rektor-till-ängskolan

Man undrar lite om det bara är ett sammanträffande. Annonsen publicerad redan den 27:e. Men hans FB, Twitter, Linkedin, osv försvann först idag efter publiceringen.
Citera
2022-12-31, 00:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Det är nog det minsta att reagera på i den chatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto