2022-12-30, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Var man lite uppmärksam hörde man Patrik säga. ”flexa nu med armarna Pelle”. Vad är Pelle förkortning på för namn! Patrik är inte dum han vet vad han gör, var så säker.

Du säger det, ja...
Citera
2022-12-30, 23:54
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Du säger det, ja...
Lyssna på Dumpenpodden så kommer du få en annan åsikt om Patrik. Skulle vilja påstå att han är väldigt mycket ”streetsmart” och det kommer man långt med.
Citera
2022-12-30, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dick Voodoo
Fint med ett gädd-tips inför 2023 från Brooz till alla pedofiler där ute. När ni ska träffa en minderårig, ta inte bilen för om det nu istället skulle visa sig vara Patrik som dyker upp så är det lättare att fly till fots.

Kanske inte alla uppskattar dumplingarnes försök till humor. Själv uppskattar jag dock antydan till mänskliga känslor och överväganden bland "hopen".
Citera
2022-12-30, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja herrejävlar det var en riktig nyårskaramell, på något sätt kittlar det lite extra när det handlar om en självgod rektor som behöver framhäva sig själv för en 13åring.

Den här fångsten kommer leda till efterspel, här måste media komma in och kommentera både dumpen och framförallt gäddan framfart på sidor där ungdomar hänger.

Jag hoppas dock att hans egna barn om han har några redan är vuxna och slipper hamna mitt i det drev som kommer följa den här uthängningen.

Hatten av men jag kommer avstå swish ett tag till.
Han har två nyligen vuxna barn och man måste lida med de stackarna och vad deras far nu landat dem i. Fy fan, hoppas han inte vart på dottern, de är offer ändå så klart, men på ett annat sätt. Fattar äcklen vad de utsätter sina nära för?
Citera
2022-12-30, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Om någon är sugen på att söka nytt jobb

https://ledigajobb.se/jobb/a25641/rektor-till-ängskolan

Hahah så jävla fint att se, dom tvekade inte ens. Förr i världen kunde rektorer fortsätta eftersom internet och sms mm inte fanns (bevis)

Då hade barnen ”livlig” fantasi. Idag är annonsen ute samma eftermiddag. Fan vad glad jag blev.
Citera
2022-12-31, 00:01
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Han har två nyligen vuxna barn och man måste lida med de stackarna och vad deras far nu landat dem i. Fy fan, hoppas han inte vart på dottern, de är offer ändå så klart, men på ett annat sätt. Fattar äcklen vad de utsätter sina nära för?
Undrar om det är hans barn. Eller han är skild och bor med en ny kvinna. Något stämmer inte. Sitter lite olämpligt till det just nu så jag kan inte kontrollera det.
Citera
2022-12-31, 00:07
Medlem
Citat:
Undrar om det är hans barn. Eller han är skild och bor med en ny kvinna. Något stämmer inte. Sitter lite olämpligt till det just nu så jag kan inte kontrollera det.

Vet inte vad du hittat. Men det finns en till rektor med samma namn som verkar ha något högre profil om man googlar. Vi måste hålla isär dom här så att inte någon idiot kontaktar den andre.

Kanske du råkat hitta fel?
Citera
2022-12-31, 00:07
Medlem
Citat:
Det är det nog, fotboll- och golfresor med sonen på FB.
Citera
2022-12-31, 00:08
Medlem
Vaginalketchups avatar
Ja jävlar vilka sjuka chattloggar
Pervorektorn
Finns nog lite att diskutera på måndag bland lärarna

Sen visar han sin om än blurrade patetiska lilla pillsnopp, precis som att en 13 åring skulle gå loss på det

Hoppas frun skär av lille snorren
Citera
2022-12-31, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det tror jag varken du orkar eller vågar.
Hade jag varit offer för det så...
Citera
2022-12-31, 00:10
Medlem
ynz nielsens avatar
Citat:

Alla flyttade in på samma adress i mitten av 00-talet

Verkar vara hans barn, skrev på twitter att han och sonen skulle se fotboll i england.
Citera
2022-12-31, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Självklart är det så. Vilka alternativ gives (på detta hära stället)?
Inga. Antingen ska peddosar dö, eller så är du själv peddo. The Dumpen way, or no way...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in