2022-12-30, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Varför vänta över 1 år om det nu är hämnd för Einar?

Om det var det lokala gänget som låg bakom. Varför just nu? Dumle har rört sig i byn flera gånger tidigare än på juldagen.
Citera
2022-12-30, 18:00
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
XMR går inte.

Och vad spelar de för roll om de går att spåra? Skicka de till en Scramble som byter ut dina crypto o skickar dig nya helt fräscha. Och du kan ta emot de i din egna wallet det är inte så att din namn står där? Man e helt anonym så länge man inte skickar det till en Exchange. Fan vad alla svennar ska snacka om krypto utan att ha en aning om det.

O ja kan lova att ALLA kriminella med dessa tillgångar är mycket smartare än dig.

Kriminella är samhällets bottenskrap av personer med lågt IQ som knappt klarade grundskolan, koka och sjud din kriminella pajas.
Citera
2022-12-30, 18:19
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Vare någon som trampade på dina tår eller? Alla vräker ur sig bajs om den ena och andra. Man ska runka till filmerna som florerar när någon blir klippt, den förtjänade och dö, rätt åt mamman som gråter över sin mördade son, men att kalla einars mamma för pundare ja då ska man sörja och ställa in nyår för det är såååå fel. Snälla käften på dej.

Nu har inte jag kallat henne för pundare utan jag reagerade också på att någon annan skrev att hon var pundare alla vet att det inte stämmer.
Sen kan du du stänga din mun kom inte och säg käften till mig.
Citera
2022-12-30, 18:31
Medlem
Attityds avatar
Vilken jävla pajkastning det är i denna tråd. Kan ni möjligtvis fokusera på det som tråden handlar om?
Läs rubriken på tråden.

Såå..
Dumle blev alltså skjuten tidigt på morgonen. Någon var morgonpigg och hade span på när han skulle komma ut från bostaden. Var kan dessa gömt sig så inte Dumle såg GM, men ändå hade bra insyn till bostaden?
Hur ser området ut,förutom parkeringen?
Teori om flyktväg?
Citera
2022-12-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Vilken jävla pajkastning det är i denna tråd. Kan ni möjligtvis fokusera på det som tråden handlar om?
Läs rubriken på tråden.

Såå..
Dumle blev alltså skjuten tidigt på morgonen. Någon var morgonpigg och hade span på när han skulle komma ut från bostaden. Var kan dessa gömt sig så inte Dumle såg GM, men ändå hade bra insyn till bostaden?
Hur ser området ut,förutom parkeringen?
Teori om flyktväg?
Alltså det känns ju som att dessa grabbar som gjort det, känner sig lugna och trygga i byn. Jag är mer åt Bagis grabbarna som hämnas Einar, men kan inte släppa taget om SSA…
Citera
2022-12-30, 21:45
Medlem
När skall någon knäppa någons mamma? Tror det blir en duktig gamechanger..
Citera
2022-12-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osadlad

får ha överseende med dig eftersom du är så ny på flashback, men ändå....är du somalier eller bara idiot?
Citera
2022-12-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Planen
Tvingar inte dig att tro på de jag skriver så varför tjafsar du😂😂😂 är inte min uppgift att ta reda på va han heter jag skiter fullständigt i de😂

Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Min poäng är att du bullshittar då du inte ens kan fixa fram ett användarnamn. Har du inte fattat det än din tröga jävel hahahah idiot på helt ny nivå

Kan ni två slynor hålla käften? Ingen bryr sig, ta det privat.

Goda nyheter. Och då tänker jag på tjejen och inte Einar, fuck Einar och alla andra lallare (rappare).
Citera
2022-12-30, 23:16
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorPetter
100% 9x19 Parabellum

Nu ifrågasätter jag inte att detta stämmer, men som okunnig men nyfiken: hur ser man på denna typ av bild att det är en 9*19mm inte är t.ex. en hylsa till 7.65*17mm?
Citera
2022-12-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osadlad
Oxå funderat på om ngn e villig snart o kidnappa nägon mamma för locka ut
Citera
2022-12-30, 23:22
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Och Svenska POLISEN säger att iom saneringen av Dumle så kommer INTE Råttungarnas skjutande att eskalera?

Vilka jävla tofflor SVENSKA POLISEN är!

De menar väl att det inte är någon som kommer att orka bry sig om att hämnas mordet på honom. Och det verkar väl rätt sannolikt, ändå?
Citera
2022-12-30, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Har hållit käften hur länge som helst tills du skrev dedär helt i onödan. Säger vad fan jag vill dock 😂

Shhh fortsätt så, detta var ingen inbjudan. Läste igenom tråden och blev så fucking trött på er två.

När tror ni (inte du^) Scar och Haval ryker? Vilka mer kan åka på en kula när de vet att de är jagade?
Tror ni de kommer gömma sig tills grim reaper knackar på eller går de ut med en smäll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in