2022-12-30, 19:19
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Sjöberg är fan dum i huvudet som hänger ut Gällivaregubben. Vilken jävla idiot och avskum till människa.

Varför? Menar du han som körde 74mil?
Citera
2022-12-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumric
En läggning helt enkelt om det är så att man bara tänder på tjejer och killar i den åldern.Börjar attraktionen i den åldern och uppåt är man väl bara en vanlig heterosexuell människa beroende på vilket kön man själv har.

Alla djur är i vilda tänder på det motsatta könet när de är kapabla till att föda ett barn.Det enda som skiljer människor är en moral som vi har skapat genom evolutionen.Rent biologiskt så är vi inte annorlunda.

Rent biologiskt är vi annorlunda. Vi har sex för att öka samhörighetskänslorna för att det är fördelaktigt för våra barn med två engagerade föräldrar. Djur har inte sex på det sättet. Med undantag då möjligen för delfiner. De är är också grymma, de kan våldta en delfinhona tills hon avlider. Och där finns det ju likheter mellan människor och delfiner. De har sex för att det ger en härlig känsla och delfinhannarna våldtar honorna ibland i grupp tills honorna avlider. Livet är inte alltid vackert.

Den här badbollspersonen var den mest störda jag sett. Inte våldsammaste eller grymmaste men den mest absurda. Va fan ligga på ett uppblåsbar unicorn och knulla. Och sen bli kåt av att blåsa upp dem!!?? WTF?
Citera
2022-12-30, 19:34
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Han bor på ett boende, med ADHD och dyslexi hamnar man inte på ett boende! Han har dessutom gått i särskoleklass. Kondomerna kommer upp i text innan träff, och sexsnacket uppstår efter detta. Har också för mig att hon skulle fylla 15 snart, så det är paragrafrytteri, men klart olagligt.
Han bor i en lägenhet och har ett arbete.
Han är helt klart skrivkunnig och läskunnig.
Han har full koll på vad som sagts i chatten med tjejen och att det inte är tillåtet.
Kondomerna kommer inte upp alls utan "skydd" och det är precis före träffen i oktober.'
Han har raggat och skrivit till tjejen sedan 31 augusti.
Sexsnacket börjar långt tidigare där han vill massera henne och kyssa henne över hela kroppen
Lägg ner ditt tramsande.
Det är en 39 årig gubbe som raggat barn på nätet.
Citera
2022-12-30, 19:39
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Om jag förstått saken rätt så fanns hans telefonnummer omaskat i chatten en tid, innan Dumpen insåg misstaget och blurrade det.

Det dök även upp en lite luddig rebus i tråden som hintade om hans adress:

Ja, Skandinaviens största vadå? Kanske ett område vid hav, sjö eller flod som erbjuder ett naturligt eller konstgjort skydd mot vågor eller tidvatten för ankrande fartyg. Med gatunummer och bokstav enligt rebusen så får vi adressen till en kandidat.

Bättre belägg har jag tyvärr inte. Jag har inte heller hittat hans Facebook, söker man på gädd-namnet i Ystad kommun så får man en träff och det är inte badbolls-sprutaren.

Vänligen rätta mig om jag är fel ute, så att ingen oskyldig person får problem. För övrigt vill jag förstås ha ett komplett och korrekt Gestaporegister över alla gäddor, dels för att veta om någon av dem bor nära någon i bekantskapskretsen som har barn så att jag kan varna mina vänner, dels för att jag tycker det är roligt att häckla de jävla barnknullarna.
Tack, då är jag med. Hans FB har jag hittat. Som skrivits i tråden har han två katter på visningsbilden. Går man in på idiotens foton hittar man en tidigare profilbild där han ligger framför datorn.
Citera
2022-12-30, 19:41
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Om man just nu bara bläddrar sig genom gäddoteket så saknas alla gäddor mellan nr 132 - 141, precis som att hela sidor bara försvinner.
Det är något stök med sidan men dom ligger kvar

Exempel
Ursäkta mig! Vill du sitta på min näsa? (Napp #135) Kristianstad
https://dumpen.se/2022/08/13/vill-du-sitta-pa-min-nasa-napp-135-kristianstad/

Däremot verkar det vara oordning på sidan.
Gäddorna hoppar runt och ligger inte i kronologisk ordning som dom brukar.
Citera
2022-12-30, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Törebodamannen är inte utvecklingsstörd.
Alla diagnoser innebär inte utvecklingsstörning.
ADHD, dyslexi och svårt att räkna är inte utvecklingsstörning.
Töreboda mannen tar kontakt med tjejen den 31 augusti.
Dom träffas efter 22 oktober.
Den 22 eller 23 oktober kommer frågan om skydd upp.
Före det har han skickat bilder från sängen och pratat massage kyssar och annat.
Så sluta prata skit

Här snackar en (egenexaminerad, visserligen) fjärranalytiker. Rätten och packen Eder efter detta!
Citera
2022-12-30, 19:45
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Här snackar en (egenexaminerad, visserligen) fjärranalytiker. Rätten och packen Eder efter detta!
Är det diagnosexperten Ankan du pratar om?
Citera
2022-12-30, 19:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Han bor på ett boende, med ADHD och dyslexi hamnar man inte på ett boende! Han har dessutom gått i särskoleklass. Kondomerna kommer upp i text innan träff, och sexsnacket uppstår efter detta. Har också för mig att hon skulle fylla 15 snart, så det är paragrafrytteri, men klart olagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Han bor i en lägenhet och har ett arbete.
Han är helt klart skrivkunnig och läskunnig.
Han har full koll på vad som sagts i chatten med tjejen och att det inte är tillåtet.
Kondomerna kommer inte upp alls utan "skydd" och det är precis före träffen i oktober.'
Han har raggat och skrivit till tjejen sedan 31 augusti.
Sexsnacket börjar långt tidigare där han vill massera henne och kyssa henne över hela kroppen
Lägg ner ditt tramsande.
Det är en 39 årig gubbe som raggat barn på nätet.
Bor i egen lägenhet på ett boende, han förstår vad som skrivs och vad han skriver, orkar inte läsa igenom vad och när han exakt skrivit, vet dock att Dumpen ändrat ordningen på sina skärmdumpar, så inget kan bevisas utifrån det. Dumpen frågar visst efter kondomer, och efter det blir det sexsnack. Man hör på hans tal att han har en störning.
Citera
2022-12-30, 20:03
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Bor i egen lägenhet på ett boende, han förstår vad som skrivs och vad han skriver, orkar inte läsa igenom vad och när han exakt skrivit, vet dock att Dumpen ändrat ordningen på sina skärmdumpar, så inget kan bevisas utifrån det. Dumpen frågar visst efter kondomer, och efter det blir det sexsnack. Man hör på hans tal att han har en störning.
Nej det som frågar efter är "skydd".
Han är precis som dig smart nog att koppla det till kondom.
Nej det framgår av loggarna att den frågan kommer precis före träffen i oktober.
Han har börjat sexsnacka och skicka bilder från från sovrummet innan dess.
Du hittar bara på som med det mesta.
Citera
2022-12-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Hans profilbild har katter. 86 vänner just nu kvar
Är det namnet som står i chatten?
Citera
2022-12-30, 20:09
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Är det namnet som står i chatten?

Joo
Citera
2022-12-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Joo
Det finns bara en med det namnet på FB i Ystad och det är inte gäddan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in