2022-12-30, 18:44
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoVidNitton1337
Ryktas att Patrik mottagit skarpa hot eller förväntas.. någon som vet vilka våldsmän som tänkt förgripa sig på Patrik?
Var har du hört det?
Citera
2022-12-30, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Var har du hört det?
Igår på klubben i stan.
Citera
2022-12-30, 18:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Det är ju dock helt irrelevant. Det går ut på att konfrontera människor som söker barn i sexuellt syfte. Hade han tagit det ett steg längre hade han inte friats i domstol pga "utvecklingsstörning".

Vi har förstått att du har något emot att personer som vill förgripa sig på barn konfronteras och hängs ut. Det är okej. Men att argumentera för saken är ju lönlöst, eller ointressant. Du är emot att vuxna som vill förgripa sig på barn hängs ut och det är det enda som betyder något. Vi andra skiter i varför.

Sen är jag personligen emot att personer med minderåriga barn med i bilden inte kan avpubliceras med hänsyn barnet eller barnen i fråga. Men du är ju mer av åsikten att det är synd om vuxna potentiella sexförbrytare tas med händerna i kakburken i största allmänhet.
Det är lockandet jag är emot. Om jag säger vi är 10 minuter sena till flyget, går man över hastighetsbegränsningen. Skojar jag bara är det elakt. Dumpen är elakheten i sin bästa form, allt för att få utrycka sitt hat, som störda människor behöver för att överleva, ni behöver också söka hjälp.

Alla tycker det är fel att locka barn, men utvecklingsstörda är som barn, så det är också fel.

Jag tycker synd om alla som drabbas, tycker mer synd om de som oförskyllt hängs ut.
Citera
2022-12-30, 18:58
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Igår på klubben i stan.
Berätta mer, det låter spännande.
Citera
2022-12-30, 19:01
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är lockandet jag är emot. Om jag säger vi är 10 minuter sena till flyget, går man över hastighetsbegränsningen. Skojar jag bara är det elakt. Dumpen är elakheten i sin bästa form, allt för att få utrycka sitt hat, som störda människor behöver för att överleva, ni behöver också söka hjälp.

Alla tycker det är fel att locka barn, men utvecklingsstörda är som barn, så det är också fel.

Jag tycker synd om alla som drabbas, tycker mer synd om de som oförskyllt hängs ut.
Törebodamannen är inte utvecklingsstörd.
Alla diagnoser innebär inte utvecklingsstörning.
ADHD, dyslexi och svårt att räkna är inte utvecklingsstörning.
Töreboda mannen tar kontakt med tjejen den 31 augusti.
Dom träffas efter 22 oktober.
Den 22 eller 23 oktober kommer frågan om skydd upp.
Före det har han skickat bilder från sängen och pratat massage kyssar och annat.
Så sluta prata skit
Citera
2022-12-30, 19:03
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ryktas att Patrik mottagit skarpa hot eller förväntas.. någon som vet vilka våldsmän som tänkt förgripa sig på Patrik?
Jag är ju mycket förvånad om det inte hänt tidigare faktiskt.
Citera
2022-12-30, 19:06
Medlem
Sjöberg är fan dum i huvudet som hänger ut Gällivaregubben. Vilken jävla idiot och avskum till människa.
Citera
2022-12-30, 19:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Törebodamannen är inte utvecklingsstörd.
Alla diagnoser innebär inte utvecklingsstörning.
ADHD, dyslexi och svårt att räkna är inte utvecklingsstörning.
Töreboda mannen tar kontakt med tjejen den 31 augusti.
Dom träffas efter 22 oktober.
Den 22 eller 23 oktober kommer frågan om skydd upp.
Före det har han skickat bilder från sängen och pratat massage kyssar och annat.
Så sluta prata skit
Han bor på ett boende, med ADHD och dyslexi hamnar man inte på ett boende! Han har dessutom gått i särskoleklass. Kondomerna kommer upp i text innan träff, och sexsnacket uppstår efter detta. Har också för mig att hon skulle fylla 15 snart, så det är paragrafrytteri, men klart olagligt.
Citera
2022-12-30, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Har inte kollat så noga men hur är han verifierad? Det finns ett par stycken med samma namn i Ystad. En som är 55 år och har 150 visningar på MrKoll. En annan som är 51 år och har 130 visningar.
Om jag förstått saken rätt så fanns hans telefonnummer omaskat i chatten en tid, innan Dumpen insåg misstaget och blurrade det.

Det dök även upp en lite luddig rebus i tråden som hintade om hans adress:
Citat:
Ursprungligen postat av trombocytopeni
Okej, rebus på hans adress eftersom dumpen maskade numret:

Första del på hans gata är skandinaviens största och ligger i Göteborg.

Gatunumret är barnet han söker minus ett plus ett B.
Ja, Skandinaviens största vadå? Kanske ett område vid hav, sjö eller flod som erbjuder ett naturligt eller konstgjort skydd mot vågor eller tidvatten för ankrande fartyg. Med gatunummer och bokstav enligt rebusen så får vi adressen till en kandidat.

Bättre belägg har jag tyvärr inte. Jag har inte heller hittat hans Facebook, söker man på gädd-namnet i Ystad kommun så får man en träff och det är inte badbolls-sprutaren.

Vänligen rätta mig om jag är fel ute, så att ingen oskyldig person får problem. För övrigt vill jag förstås ha ett komplett och korrekt Gestaporegister över alla gäddor, dels för att veta om någon av dem bor nära någon i bekantskapskretsen som har barn så att jag kan varna mina vänner, dels för att jag tycker det är roligt att häckla de jävla barnknullarna.
Citera
2022-12-30, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Eller är jag pedofil eftersom jag är mot dumpens exponeringar?

Självklart är det så. Vilka alternativ gives (på detta hära stället)?
Citera
2022-12-30, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Berätta mer, det låter spännande.
Jag vet ju inte mer därför jag slänger ut en fråga här.
Citera
2022-12-30, 19:19
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Detta måste undersökas…

Om man just nu bara bläddrar sig genom gäddoteket så saknas alla gäddor mellan nr 132 - 141, precis som att hela sidor bara försvinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in