Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
Har inte kollat så noga men hur är han verifierad? Det finns ett par stycken med samma namn i Ystad. En som är 55 år och har 150 visningar på MrKoll. En annan som är 51 år och har 130 visningar.
Om jag förstått saken rätt så fanns hans telefonnummer omaskat i chatten en tid, innan Dumpen insåg misstaget och blurrade det.
Det dök även upp en lite luddig rebus i tråden som hintade om hans adress:
Citat:
Ursprungligen postat av
trombocytopeni
Okej, rebus på hans adress eftersom dumpen maskade numret:
Första del på hans gata är skandinaviens största och ligger i Göteborg.
Gatunumret är barnet han söker minus ett plus ett B.
Ja, Skandinaviens största vadå? Kanske ett område vid hav, sjö eller flod som erbjuder ett naturligt eller konstgjort skydd mot vågor eller tidvatten för ankrande fartyg. Med gatunummer och bokstav enligt rebusen så får vi adressen till en kandidat.
Bättre belägg har jag tyvärr inte. Jag har inte heller hittat hans Facebook, söker man på gädd-namnet i Ystad kommun så får man en träff och det är inte badbolls-sprutaren.
Vänligen rätta mig om jag är fel ute, så att ingen oskyldig person får problem. För övrigt vill jag förstås ha ett komplett och korrekt Gestaporegister över alla gäddor, dels för att veta om någon av dem bor nära någon i bekantskapskretsen som har barn så att jag kan varna mina vänner, dels för att jag tycker det är roligt att häckla de jävla barnknullarna.