2022-12-29, 18:46
Medlem
LinusNoremalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Hur ska man veta om/när det blir av live?

Vet inte riktigt men nu verkar Christer ha accepterat min inbjudan. så jag skickade en.

Till CB:

Hej på dig, är det äntligen dags för en debatt ? Jag är öppen för alla förslag. Har aldrig fattat tidsskillnaden Sverige\Filippinerna så du kan ju välja en tid som skulle passa oss båda. Hörde att du antog utmaningen till slut. Vi kör raka rör, Live. Inga andra inblandade.
Skickar länk när du bestämt en tid.
MVH Linus Noremalm

Svar från CB:

Jag har aldrig tackat nej till någonting men tyvärr är jag aldrig inne på sidor som flashback, jag läser hellre en god bok eller studerar intressanta saker
Jag ligger 6 timmar före dig i tidsskillnad
Utmaning?? Du är rolig, inte för vad jag vet vad jag gjort dig men när som helst bara det inte krockar med arbete. Du bestämmer jag är tillgänglig närsomhelst bara jag kan, jag backar aldrig
Ha det gott och skrik till men ge några olika tider/datum så ska jag se till att det funkar på någon av dom då jag jobbar på olika tidszoner*

Vi hörs och syns snart
Citera
2022-12-29, 20:32
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusNoremalm
Vet inte riktigt men nu verkar Christer ha accepterat min inbjudan. så jag skickade en.

Till CB:

Hej på dig, är det äntligen dags för en debatt ? Jag är öppen för alla förslag. Har aldrig fattat tidsskillnaden Sverige\Filippinerna så du kan ju välja en tid som skulle passa oss båda. Hörde att du antog utmaningen till slut. Vi kör raka rör, Live. Inga andra inblandade.
Skickar länk när du bestämt en tid.
MVH Linus Noremalm

Svar från CB:

Jag har aldrig tackat nej till någonting men tyvärr är jag aldrig inne på sidor som flashback, jag läser hellre en god bok eller studerar intressanta saker
Jag ligger 6 timmar före dig i tidsskillnad
Utmaning?? Du är rolig, inte för vad jag vet vad jag gjort dig men när som helst bara det inte krockar med arbete. Du bestämmer jag är tillgänglig närsomhelst bara jag kan, jag backar aldrig
Ha det gott och skrik till men ge några olika tider/datum så ska jag se till att det funkar på någon av dom då jag jobbar på olika tidszoner*

Vi hörs och syns snart

Det där är något som vi alla sett fram emot!
Citera
2022-12-30, 03:26
Medlem
Nu skall agnarna skiljas från vetet
Citera
2022-12-30, 13:49
Medlem
Kackotopis avatar
Debatten med Christer Bigander - "Varsomhelst, närsomhelst, hursomhelst.": https://www.youtube.com/watch?v=YZKtqwyqTWA

Nu får vi se om CB verkligen ställer upp, ser inte bra ut annars. Linus har dock satt tiden för debatten: "25 december 2022 kl. 01:06", måste ha blivit något fel där... är det inatt?
Senast redigerad av Kackotopi 2022-12-30 kl. 14:07. Anledning: Fetmarkerade datumet.
Citera
2022-12-30, 16:26
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeontour
Nu ska män skiljas från pojkar.
Citera
2022-12-30, 16:48
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeontour

Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Nu ska män skiljas från pojkar.

Tror ni Linus kommer att pressa CB?
Citera
2022-12-30, 17:06
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Tror ni Linus kommer att pressa CB?

Lille CB kommer inte att våga att ställa upp.
Citera
2022-12-30, 19:07
Medlem
LinusNoremalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Debatten med Christer Bigander - "Varsomhelst, närsomhelst, hursomhelst.": https://www.youtube.com/watch?v=YZKtqwyqTWA

Nu får vi se om CB verkligen ställer upp, ser inte bra ut annars. Linus har dock satt tiden för debatten: "25 december 2022 kl. 01:06", måste ha blivit något fel där... är det inatt?

Jag har inte valt datum, antar att det är streamyard-programmet som skapar ett slaskdatum när man inte väljer ett datum. sedan ligger det kvar tills startskottet gå av. Är inte helt säker, men jag har inte valt datumet i alla fall.
Citera
2022-12-30, 19:08
Medlem
LinusNoremalms avatar
Mailade lite tider till CB nu.

Jag kan tis, tors, fre från kl.12-16.
Funkar det?
Citera
2022-12-30, 19:19
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusNoremalm
Jag har inte valt datum, antar att det är streamyard-programmet som skapar ett slaskdatum när man inte väljer ett datum. sedan ligger det kvar tills startskottet gå av. Är inte helt säker, men jag har inte valt datumet i alla fall.

Ok! Skriv gärna i tråden när/om det blir av då jag tror att många håller sig uppdaterade här, och som jag har uppfattat det så hänger väl allt på CB också.
Citera
2022-12-30, 19:22
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Lille CB kommer inte att våga att ställa upp.

Om CB inte gör det då "vinner" Linus per automatik och då kan vi även konstatera att han inte har några bollar.
Citera
2022-12-31, 08:58
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Denny behöver mest troligt pengar till en flaska Sprit, bolaget öppnar väl imorron fm och innan dess borde väl insamlingen lyckats.

(Än en gång VEM föder dessa inkompetenta socialfall, för att Denny är ett socialfall är utom allt tvivel, VEM?)
Denny bor inte i Sverige och behöver inte gå till bolaget.
Han har dessutom inte druckit en droppe på en väldigt massa år vilket du hade vetat innan du kastade skit om du hade orkat kolla lite först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in