Citat:
Ursprungligen postat av
Crowdy
Jag har fått höra att Tom även börjar röra sig i Stockholms sämre undre värld där man tar ladd (kokain) och självmedicinerar av allehanda preparat på grund av olika personlighetsstörningar mm. Vad är det somfår en högt aktad officer att falla igenom alla skyddsnät så djupt och hamna bland sammhällets värsta bottenskick? När börjar Tom ta ladd? När lurar dom av honom det sista han äger? Han lerver oerhört farligt.
När jag ser Tom hälsa på hunden blir jag alldeles svettig. Han tror att hunden tycker om honom när den slickar honom i ansiktet på detta sätt. Man ska aldrig låte en okänd hund få göra så här på sig mitt i ansiktet. Galenskaper!!! Jag har då alldrig sett en människa med sämre djurförståelse än Tom.
Är det inte snart dags att vi går ihop och gör en orosanmälan på Tom innan det är ör sen? Jag tror att det bara är dagar kvar innan det är för sent. Det är så tragiskt att se hur fort hantrampar ned sig. Dom han träffar har trampat ned sig själva under flera år, Tom försöker komma i fatt dem genom att gå ner sig lika mycket på bara några få månader.
Jag hoppas ju att hans syster läser här för att täcka alla olika medium han använder sig av. Vad han hittar på samt säger. Och var han befinner sig.
Det är hon som får orosanmäla för lpt.
Men om han fortsätter att accelerera i sådan här snabb fart så borde polisen plocka in honom imorgon när han går till polisstationen med Åse Marie.
Det var ju faktiskt en kidnappning de planerade med pappan. Polisen fick vetskap om det igår. Det måste ”plinga” till tycker man när de då själva går till polisen. Dvs stå dokumenterat någonstans. Annars är han hos doghouse imorgon ca kl 9-10. Vem vet vad som händer där om Tom börjar domdera med hög röst.
Och att leka ”popstjärna” på karaokebar i Stockholm är förresten osmakligt när han samtidigt framställer sig själv som en stor rättfärdig befriande hjälte för alla utanför samhället. Tycker jag.
Men det visar bara på var han är någonstans mentalt. Samt förstärker hans ego.
Han ser sig själv som bättre än alla andra hårt arbetande svenskar som bara gör sitt jobb. Och tror sig se kopplingar överallt för att passa in i hans olika konspirationsteorier.🙄
Det värsta av allt är att han inte har förstånd nog att inte lägga ut allt på olika plattformer för allmän beskådan.
Han förstör istället livet för så många andra människor.
Jag tänker mig att alla vi som hänger i den här tråden är både arga och upprörda över hur han uppträder, vad han gör samt säger.
Jag tycker inte att han är en snäll människa. Faktiskt istället riktigt ond. Galet.😳