2022-12-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja.. fast han verkade ju inte heller ha med Didrik om han drack öl i Majorna?

Det verkar ju märkligt om hon lämnat bort Didrik för att gå och shoppa. Han kanske är med Sandra fast inte på bilden.
Citera
2022-12-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thousandwindows
Didrik kanske passas av farmor i Borås.

Känns mer rimligt. Man vet ju inte hur mycket Didrik och farmor träffas eftersom Sandra typ aldrig skriver om svärmor.
Citera
2022-12-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigpink
Känns mer rimligt. Man vet ju inte hur mycket Didrik och farmor träffas eftersom Sandra typ aldrig skriver om svärmor.

Baserat på instabilden så kan vi ju iallafall konstatera att hon ej varit sjuk. Eller?
Citera
2022-12-28, 21:42
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Baserat på instabilden så kan vi ju iallafall konstatera att hon ej varit sjuk. Eller?
Ja är bilden nytagen så utesluter det väl sjukdomsteorin. Om hon inte blev sjuk typ den 25e och sen snabbt frisk igen. Å andra sidan skrev hon i annandagsinlägget att hon skulle till Göteborg samma dag (förvisso ett tidsinställt inlägg, men ändå).

Så antingen är det en fnurra på tråden. Eller så kom de helt enkelt överens om att dela upp sig, för att få lite (säkert välbehövd) egentid? Men konstigt i så fall att bestämma en sån grej typ precis innan tåget ska gå.
Citera
2022-12-28, 22:03
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Om Björn är i Göteborg och Sandra är i Stockholm så måste Didrik vara med henne. Det finns inte en chans att han är trygg nog för att låta farmor sitta barnvakt medan Björn dricker öl i Majorna.
Citera
2022-12-28, 22:22
Medlem
Nej det är nog lite väl att begära att en ettåring ska trivas själv med en farmor han träffat 2-3 ggr totalt. Tror absolut D är kvar i Stockholm med Sandra. Men nu verkar Björn vara tillbaka så 2 nätter fick han i Borås/Göteborg.
Citera
2022-12-29, 21:25
Medlem
Oj, jag googlade ”koka soppa på en spik” och hamnade i mellandagarnas spekulationer i den här tråden! 😮
Citera
2022-12-29, 22:23
Medlem
Spik vet jag inte, snarare en mustig buljong.
Tycker Björn sammanfattade deras liv väldigt bra med sitt senaste ( sist jag tittade) instagram inlägg😉

Dessa svindyra små delikatess tomater a 100-tals kr/kg ligger och simmar i traktörpannan med färsk basilika, redo att förvandlas till tomatsås.
Frågar sig själv om det var värt priset på tomaterna, blev det godare? Nej, men det såg bättre ut på bilden.

Där tror jag att herr Werner yttrade mer än han någonsin gjort!
Citera
2022-12-29, 23:02
Medlem
Ser nu att han (Werner) faktiskt tagit bort sitt senaste inlägg om de dyra tomaterna som inte var godare men som såg bättre ut på bild!😄
Kanske hade jag mer rätt i mina spekulationer om liknelsen med deras "perfekta liv" än jag anade.
Citera
2022-12-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Oj, jag googlade ”koka soppa på en spik” och hamnade i mellandagarnas spekulationer i den här tråden! 😮

Hahah verkligen. Går in här oftare än annars för att hålla mig uppdaterad om senaste konspirationsteorin. Mycket bra mellandagsunderhållning!
Citera
2022-12-30, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Ja är bilden nytagen så utesluter det väl sjukdomsteorin.
Hur drog du slutsatsen att bilden var nytagen? Bilden tycks vara från julafton, baserat på dagens inlägg. Om ni menade den när hon poserar framför slottet.
Citera
2022-12-30, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Ser nu att han (Werner) faktiskt tagit bort sitt senaste inlägg om de dyra tomaterna som inte var godare men som såg bättre ut på bild!😄
Kanske hade jag mer rätt i mina spekulationer om liknelsen med deras "perfekta liv" än jag anade.

Jag hade sett hans inlägg innan men bara skummat så gick in för att kolla mer efter ditt inlägg men då var det ju borta. Så jag tror också att du kan ha träffat rätt. Mer analyser av hans mat inlägg här i framtiden av dig, tack! 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in