2022-12-29, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Män med små pittar förtjänar att få höra det!

varför?

Dem vet ju redan att dem har en liten.
Citera
2022-12-29, 03:45
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
varför?

Dem vet ju redan att dem har en liten.

Spänn av. Det är inget negativt med att ha liten pitt. Man får bara lära sig äga det, nåt som Tiny Tate tydligen inte klarar.
En bra comeback hade varit typ ”ja den är liten men har varit i många”, eller ”det är meter per sekund som räknas”, inte sitta och ha en lång monolog och tro man är vass.
I övrigt bryr jag mig rätt lite om Greta eller Tate.
Citera
2022-12-29, 04:06
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Han blev ju fullständigt ägd av Greta Thunberg på twitter. Försöker sig sedan på en comeback som var den sämsta på år och dagar. Vilken jävla megaloser.

Jag är verkligen inget fan av Greta men har inga problem att erkänna att hon ägde sönder Tate här.

https://mobile.twitter.com/GretaThunberg/status/1608056944501178368?cxt=HHwWgIC-ua3R-9AsAAAA

Tates svar:

https://mobile.twitter.com/Cobratate/status/1608212791009374208?cxt=HHwWgMDTtejAwtEsAAAA

Undrar hur många mille han fick för den pizzareklamen? Löjligt skådespel att låtsaspolemisera (när det inte ens är hon som skrivit, snarare en medarbetare).
Citera
2022-12-29, 04:59
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Män med små pittar förtjänar att få höra det!

Du är en naiv idiot killar tar självmord pga pressen att ha "stor" kuk. Tycker inte man ska skämta om något sånt. Sen hur kan dessa offer för naturen förtjäna något som är genetik och inte har något med deras val i livet att göra.
Citera
2022-12-29, 05:26
Medlem
stone_sleepers avatar
Hon menar alltså att han har liten kuk, är Greta size queen?

Ser att liberaler applåderar Gretas body shaming av Tate, men skulle de varit lika accepterande om han svarade på liknande sätt?
Citera
2022-12-29, 11:04
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Du är en naiv idiot killar tar självmord pga pressen att ha "stor" kuk. Tycker inte man ska skämta om något sånt. Sen hur kan dessa offer för naturen förtjäna något som är genetik och inte har något med deras val i livet att göra.

Va? Vilken jävla press? Jag kanske har missat nåt, medelålders man som jag är. Men jag har knappast hört att killar tar livet av sig pga liten kukstorlek.

1. Man kan skämta om precis allt.
2. Unga killar får välja bättre förebilder som inte handlar om att vara ”alfa”.
3. Lär sig äga vad man nu har fått.
4. Du måste lära dig förstå sarkasm

Är du själv pressad av att inte vara så tuff i byxan? Prata med en kurator, hjälp finns!
Citera
2022-12-29, 13:08
Medlem
Citat:
Spänn av. Det är inget negativt med att ha liten pitt. Man får bara lära sig äga det, nåt som Tiny Tate tydligen inte klarar.
En bra comeback hade varit typ ”ja den är liten men har varit i många”, eller ”det är meter per sekund som räknas”, inte sitta och ha en lång monolog och tro man är vass.
I övrigt bryr jag mig rätt lite om Greta eller Tate.

Ja triggas igång eftersom det är ok att behandla och bodyshamea män på det här sättet och alla tycker att det är ok.

Läste igår på reddit att en kille funderade på att ta sitt liv när han läste Gretas tweet. Går man vidare in på reddits smalldickproblems community så kan man få en inblick i hur män med detta problem lever. Och det är ingen vacker syn.
Citera
2022-12-29, 13:40
Medlem
Citat:
Va? Vilken jävla press? Jag kanske har missat nåt, medelålders man som jag är. Men jag har knappast hört att killar tar livet av sig pga liten kukstorlek.

1. Man kan skämta om precis allt.
2. Unga killar får välja bättre förebilder som inte handlar om att vara ”alfa”.
3. Lär sig äga vad man nu har fått.
4. Du måste lära dig förstå sarkasm

Är du själv pressad av att inte vara så tuff i byxan? Prata med en kurator, hjälp finns!

Va är fel på att vilja va manlig ? Du får det att verka som om manlighet är något man ska undvika.

Va menar du med att man får lära sig äga det man har fått? Nej om man är I en sådan situation så är det en åkomma som man inte slipper undan. Man borde klassa det som ett handikapp.

Sarkasmen här är att greta vill att du ska äta plantbaserat kött och annat skit som sojabönor som gör din kuk mindre men samtidigt hånar hon småkukade män.

Har du aldrig haft stor kuk pressen wow du måste verkligen leva under en sten eller djupt inne i en mörk grotta.
Citera
2022-12-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Vilket skitsnack du kommer med, inget av det du säger är sant, Tate har grundat hela sin förmögenhet på Bitcoin och såld enorma mängder under toppen och äger mycket BTC fortfarande.

Killen är god för över en miljard usd.

Du har gått med på hans skitsnack din lilla incel fanboy.

Kan vara årets skämt att bli miljonär eller ha miljard dollar för att göra trade i bitcoins.

Kanske om han hade en IQ på 180 som Fried bankman när han lurade till sig på miljard bitcoins och sitter nu häktad.

Du säger att du gillar honom för han pratar vad män vill höra, med andra ord är du en incel och en loser som honom. Då han måste sitta och förklara sig och ha åsikter om allt och alla. Det är inte manlighet. Utan prima exempel på en loser mentalitet som sträcker sig tillbaka till en trauma i barndomen.

Sen sitter och ber folk att de ska ”Escapa” Matrix när han själv är inne i det då han köper märkeskläder, sportbilar och flashar med saker och allt det där som alla slave mentalitet fåren gör för att imponera.

Hade han varit framgångsrik och en man på riktig så hade han haft en karaktär som ingen hade behövt säga emot. Men just nu är han världens mest hatade snubbe.

Bara en tidsfråga tills någon sätter en kula i hans huvudet. Vet flera som är ute efter honom. Det var också varför han flydde med svansen mellan benen till Dubai och ”konverterade” till islam så han insåg att han inte hade några nära kvar så han ville att muslimer skulle kriga för honom och vara hans rygg.
Senast redigerad av Voltage3000 2022-12-29 kl. 14:02.
Citera
2022-12-29, 14:05
Medlem
Han är en smart tönt som scammat sig rik.
Inte svårare än så.
Incels älskar honom eftersom han är kritisk mot kvinnor och försöker hylla män.
Citera
2022-12-29, 14:13
Medlem
Andrew Tate är för gammal för att vara känd på tiktok. Jag vet inte hur han lyckades bli det. Tiktok är väl mest för tonåringar? Mycket märkligt.
Citera
2022-12-29, 14:14
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
Va är fel på att vilja va manlig ? Du får det att verka som om manlighet är något man ska undvika.

Va menar du med att man får lära sig äga det man har fått? Nej om man är I en sådan situation så är det en åkomma som man inte slipper undan. Man borde klassa det som ett handikapp.

Sarkasmen här är att greta vill att du ska äta plantbaserat kött och annat skit som sojabönor som gör din kuk mindre men samtidigt hånar hon småkukade män.

Har du aldrig haft stor kuk pressen wow du måste verkligen leva under en sten eller djupt inne i en mörk grotta.

Åh jösses kompis. Det här är en diskussion som är off topic, så jag släpper det.
Men det känns som att du behöver jobba på din mansbild. För övrigt bryr jag mig inte ett smack vad Greta, Andrew Tate eller gud fader själv vill att jag ska göra. Det är att äga vad man har. Ha en fin dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in