Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-12, 19:24
  #337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Andrew Tate är rätt rolig ändå, en riktig mega tönt men ändå lyckats få ett sånt stort följe bland barn. Ibland tror jag han bara flippar med allt och trollar. Snacket om matrix är roligt att folk går på. Vad innebär ens matrix?

The matrix kan vara så enkelt som alla typer av system och rörelser. Som typ metoo, vänstern, högern, staten, kyrkor och religioner, stater och militär o paramilitär, nra osv. Ofta rörelser där det uppstår masspsykoser och där man inte gillar oliktänkande. Instutioner osv. Olika typer av makter. Stora företag och organisationer. Sekter, scientologerna, odd fellows, templars, ordrar osv.
Till sist (om vi ska balla ur lite) har vi avancerade civilationer/gudar/aliens som skapat vårt matrix... precis som i filmerna.. men det tror jag inte Tate menar.
Citera
2023-09-12, 19:38
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Låter som något du inbillar dig. Varken bära solglasögon eller spela schack på mobilen är ovanliga beteenden.

Fast du hör ju själv. Spela schack kan ju inte bara göra sådär helt casual på tåget. Det måste ju betyda nått. Hur fan skulle det se ut om alla skulle använda de ögonskydd som man gillar utan att ta hänsyn till andras åsikter om det? Och varför ska folk träna sin hjärna när jag inte gör det? Det finns inga bortförklaringar som duger. Kom inte här o säg att ungen precis börjat i schackfyran i skolan så nu vill pappa lära sig spela så att de har fler sätt att umgås på. Nä Det måste vara facking Tate som är orsaken till att en vuxen lär sig en ny lek samtidigt som han sitter på den soliga sidan av tåget 🤣🌻👍
Citera
2023-10-18, 12:45
  #339
Avstängd
12hoppihagens avatar
Tror ni Andrew Tate är stolt och nöjd med sin konvertering till Islam idag?
Citera
2023-12-17, 14:35
  #340
Medlem
FrozenTMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Tror ni Andrew Tate är stolt och nöjd med sin konvertering till Islam idag?
Ja, varför inte?
Citera
2024-02-06, 09:46
  #341
Medlem
Är Andrew Tate verkligen definitionen av en alfahane?
__________________
Senast redigerad av Happife11 2024-02-06 kl. 09:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback