2022-12-29, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Hur många gäddor är det som tagit livet av sig efter att de ha blivit exponerade på Dumpen?

En tog sitt liv efter uthängning och en blev aldrig publicerad då han tog sitt liv då materialet överlämnats till polis.

Tragiskt att någon väljer att ta sitt liv. Bättre att de låtit sig behandlas. Bäst hade naturligtvis varit om de aldrig jagat barn de haft i tanke att begå övergrepp på!
Citera
2022-12-29, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Nej, friska människor blir glada när pedofiler dör. Det är ni som är på pedofilers sida som är de sjuka.

Citat:
Två totalt. Synd att det inte är fler.

Inte friskt att bli glad när någon dör!

Glad ska man bli när någon stoppas från att begå övergrepp på barn!
Citera
2022-12-29, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Menar du Gäddorna, pedofilerna?
De är utab tvekan sjuka. De som njuter av att de krossas eller dör - annan typ av sjuka och många gånger farligare för sin omgivning och samhället.
Citera
2022-12-29, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Ja det stämmer, pedofiler är sjuka men dom som försvarar dom är ännu sjukare.
Folj som önskar livet ur sjuka, utsatta... äcklar mig
Citera
2022-12-29, 08:31
Medlem
Citat:
Nej, friska människor blir glada när pedofiler dör. Det är ni som är på pedofilers sida som är de sjuka.
Du blir glad när människor som lider av depression eller andra psykiska problem utesluts ur samhäller eller tar sina liv också då?
Japp, friskt och sunda värderingar...
Citera
2022-12-29, 08:32
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du blir glad när människor som lider av depression eller andra psykiska problem utesluts ur samhäller eller tar sina liv också då?
Japp, friskt och sunda värderingar...

Det var definitivt inte det han sa. Hur kunde du läsa så fel?
Citera
2022-12-29, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det var definitivt inte det han sa. Hur kunde du läsa så fel?
Pedofili är väl klassat som en psykisk anomali, eller tar jag fel? Antingen önskar hen livet ur sjuka människor, eller så anser hen att hen själv kan besluta vem som förtjänar att dö och inte.
Båda fallen är precis lika illa att förmedla till tex unga.
Citera
2022-12-29, 10:18
Medlem
Ny i tråden.
En dum fråga kanske,men vad finns det för argument mot att inte behandla sexbrottslingar med kemisk kastrering?
Även om många sexbrott sägs handla om makt, så borde sexdrift spela en betydande roll.
Citera
2022-12-29, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Ny i tråden.
En dum fråga kanske,men vad finns det för argument mot att inte behandla sexbrottslingar med kemisk kastrering?
Även om många sexbrott sägs handla om makt, så borde sexdrift spela en betydande roll.
Är rätt off topic, och inte insatt i frågan. Att införa det som någon form av generell behandling vid brott som faller under sexualbrott juridiskt hsr jag föga tro på. Då ska det vara ställt bortom tvivel att individen saknar kontroll över sina sexuella drifter.
Citera
2022-12-29, 11:06
Medlem
BeachBobs avatar
Det Dumpen har gjort åtminstone för mig är att dom har visat hur jävla sjuka vi män egentligen är, tragiskt men sant. Läste för ett tag sedan en undersökning där dom påvisat att pedofiler har samma skada på samma ställe på hjärnan som homosexuella har. Alltså båda kategorierna hade exakt samma skada på samma ställe i hjärnan. Det tycker jag var lite märkligt. Men tittar man på forskningen som visar antalet i % på homosexuella och pedofiler. Då är det ganska så lika med 4-5 %.
Citera
2022-12-29, 11:14
Avstängd
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det Dumpen har gjort åtminstone för mig är att dom har visat hur jävla sjuka vi män egentligen är, tragiskt men sant. Läste för ett tag sedan en undersökning där dom påvisat att pedofiler har samma skada på samma ställe på hjärnan som homosexuella har. Alltså båda kategorierna hade exakt samma skada på samma ställe i hjärnan. Det tycker jag var lite märkligt. Men tittar man på forskningen som visar antalet i % på homosexuella och pedofiler. Då är det ganska så lika med 4-5 %.

Kan du länka denna undersökning?
Citera
2022-12-29, 11:16
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Kan du länka denna undersökning?
Dessvärre hittar jag inte den just nu. Men så fort jag hittar den igen så länkar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in