2022-12-28, 11:21
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1
Vad är det för sjuksköterska han pratar med nu?
Hel-skum låter hon.
Observera tiden han ringde på.
Live - 6h och 1 h 50 min långt livesamtal.
Ca Kl 04.😳

Tompalompa ältar fortfarande flickan live på Facebook.
Tom hade planerat att pappan skulle gå fram till Toms sida och slå till honom. Samtidigt som som de filmade. Det skulle sedan komma fram en massa vittnen och slå ner pappan. 🤬

Samtalet verkar vara ett rop på hjälp.
Mycket osammanhängande.
Samtalet spretar hit och dit. Blandat med paranoida inslag.
Tom mår inte bra.🥲
Senast redigerad av Lillamig72 2022-12-28 kl. 12:19.
2022-12-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anniara
Och?
Det är väl bra att han utbildar sig och vill jobba. Undersköterskor behövs verkligen idagens Sverige.
Vad är du ute efter?
Duger det inte för dig?

Vad jag är ute efter, är att han framställdes som en "ängel" som hade gamla synder i sitt bagage. Men så gamla var dom inte, utan som senast i år dömd för olaga hot och förgripelse mot tjänsteman!
Klart vi behöver vårdpersonal, men hade du känt dig trygg att lämna dina ev föräldrar i vård till denna.
Men visst jättebra att han tar tag i sitt liv. Men då han räknas som hög återförbrytare, känns det sådär
2022-12-28, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Ja lättare offer än Tom finns ju inte. I det tillståndet han är i nu. Se hur kul de tycker det är när pengarna är slut och gården borta.
En dag vaknar nog Tom upp och inser vad fan han hållit på med. Då hade inte jag velat vara Tom. Så sorgligt att hans ny funna vänner utnyttjar en uppenbart sjuk man
Jag tycker det syns på henne att hon är förtjust i Tom. Tror inte bara hon är ute efter någonstans att ha sina hästar. Sedan är väl frågan mer hur länge det håller. Jag ser inte på Tom att han skulle ha samma känslor, men jag kanske har fel.
2022-12-28, 13:41
Medlem
Lillamig72s avatar
Nej men polisen får plocka in honom på LPT nu.. Idag är nog värsta dagen hittills.
Med tanke på vad han själv lyckats publicera på sin Facebook. Otroligt uppe i varv och osammanhängande..
För övrigt planerar Lutmark bla att systern ska ta hand om djuren fr om den 1/1..
Se själv på dagens livesändningar. Med början ca kl 04.😳
Senast redigerad av Lillamig72 2022-12-28 kl. 14:28.
2022-12-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anniara
Och?
Det är väl bra att han utbildar sig och vill jobba. Undersköterskor behövs verkligen idagens Sverige.
Vad är du ute efter?
Duger det inte för dig?

Om han varit kriminell men nu går en undersköterskeutbildnings så visar han ju verkligen en vilja att bli bättre. Jag tycker att det är starkt jobbat av honom.
2022-12-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Om han varit kriminell men nu går en undersköterskeutbildnings så visar han ju verkligen en vilja att bli bättre. Jag tycker att det är starkt jobbat av honom.

😂😂 om han varit!! Ja ja. Det ska bli intressant att följa CJs så kallade resa mot ett laglydigt levene. 😇
CJ ingår ju inte i det ni kallar Toms gäng, för då jä*lar hade det grottats och gottats i elände.
2022-12-28, 14:58
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
😂😂 om han varit!! Ja ja. Det ska bli intressant att följa CJs så kallade resa mot ett laglydigt levene. 😇
CJ ingår ju inte i det ni kallar Toms gäng, för då jä*lar hade det grottats och gottats i elände.
Det är fritt fram för dig själv att starta en egen tråd om det nu är så viktigt för dig.
Mr Lutmarks lekar med Fia och co hamnar i den här tråden. Då det är som att följa en anmärkningsvärd dokusåpa i realtid. Som för många började med att arga Family United Fia dök upp random i TikTokflödet för att sedan byggas på. Och som det byggs och byggs..
Allt läggs ut av dom själva… 😅
Senast redigerad av Lillamig72 2022-12-28 kl. 15:11.
2022-12-28, 15:13
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Nej men polisen får plocka in honom på LPT nu.. Idag är nog värsta dagen hittills.
Med tanke på vad han själv lyckats publicera på sin Facebook. Otroligt uppe i varv och osammanhängande..
För övrigt planerar Lutmark bla att systern ska ta hand om djuren fr om den 1/1..
Den som tvekade han behöver vård kan ju omöjligt förneka det längre. Han har ju inte koll på någonting längre. Pratar ju helt uppenbart förvirrat och skyller på allt och alla.
Nu måste väl någon agera och plocka in honom
2022-12-28, 15:16
Medlem
Citat:
Det är fritt fram för dig själv att starta en egen tråd om det nu är så viktigt för dig.
Mr Lutmarks lekar med Fia och co hamnar i den här tråden. Då det är som att följa en anmärkningsvärd dokusåpa i realtid. Som för många började med att arga Family United Fia dök upp random i TikTokflödet för att sedan byggas på. Och som det byggs och byggs..
Allt läggs ut av dom själva… 😅

Ja det byggs ju på här.. CJ är väl delaktig i denna "dokusåpa" också.
Senast redigerad av Mrplay 2022-12-28 kl. 15:19.
2022-12-28, 15:29
Medlem
Lillamig72s avatar
Tyske Doghousepappans egna Facebook. Varsågoda..
https://youtube.com/@peterplotze3707
Lutmarks och Fritjofs nyaste ”räddningsprojekt” doghouse 2022
Senast redigerad av Lillamig72 2022-12-28 kl. 15:48.
2022-12-28, 15:32
Medlem
Citat:

Att detta får fortsätta. 😱
Alla bara tänker på pengar - men det är han som bara pratar om pengar.

Han litar inte på postgången heller.
2022-12-28, 15:58
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1
Att detta får fortsätta. 😱
Alla bara tänker på pengar - men det är han som bara pratar om pengar.

Han litar inte på postgången heller.
Exakt min tanke med. Han som hela tiden tjatar om pengar ju. Han ska bara ha och ha allt själv. Smått som stort allt ska han ha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in