2022-12-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiiafiafia
Scar har ju rest runt världen med en svensk influencer som postat att hon är tillbaka i Sverige. Inte omöjligt att han är tillbaka här också.

Vem är denna influencer?
Citera
2022-12-28, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d0ublezer0
Vem är denna influencer?

Diana Baban

Dianababan heter hon på instagram
Citera
2022-12-28, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d0ublezer0
Vem är denna influencer?
Diana Baban.
Citera
2022-12-28, 14:16
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamtensta12
Detta är en syn utan belägg, blattar knarkar minst lika mycket som svenskar och svenskar knarkade innan vi importerade massa Mellanöstern folk och lyckades göra det utan att don son sålde sköt ihjäl varandra i en takt som saknar motstycke i resten v norden, eller du kanske tror exempelvis Danmark finland Norge är drogfria ländet ?

Andelen utrikes födda eller som har utländsk bakgrund är mellan 20 och 30% av befolkningen, beroende på hur man räknar, av dom är ett ansenligt antal finnar, polacker eller andra europeiska nationaliteter som knappast kan räknas som "blattar".

Jäklar vad dom 15-20% som är "blattar" ska få knarka på, om dom ska hinna med att förbruka lika mycket som dom resterande 80-85% av befolkningen.

Belägg eller inte, vad tror du är sannolikt? Att antalet personer med svensk bakgrund eller personer med utländsk bakgrund som köper narkotika är flest? Och vilken grupp tror du köper mest av det dyra kokainet?

Varenda "blatte" som finns i landet skulle troligen behöva vara narkotikapåverkad dygnet runt om dom skulle förbruka halva mängden av det som säljs här, och så är det ju naturligtvis INTE.

Så jag står fortfarande fast vid min åsikt att korkade svenskar (och invandrare som kommit upp sig och har ett ordnat liv) står för större delen av finansieringen av svensk drogimport.
Om folk slutade köpa skiten så skulle det inte vara någon idé för dom större aktörerna att ta hit skiten för att sälja den, det skulle löna sig bättre någon annan stans.
Sverige skulle inte heller vara lika intressant som transitland längre då eftersom antalet aktörer minskar.

Men behåll din åsikt, det är OK för mig. Jag har en annan bara helt enkelt.
Citera
2022-12-28, 14:21
Medlem
BananShans avatar
Var det Dumle som tipsade om var Einar befann sig när han mördades? Har hans med mordet på Einar eller hämnd för våldtäkten?
Citera
2022-12-28, 14:40
Medlem
The BlaBlas avatar
Undrar vem Dumle nyligen har mördat? Hur har han annars lyckats införskaffa hundratusentals kronor i kontanter? Smårån tror jag inte ger så värst mycket utdelning. Knarkförsäljning? Njae. För osmidig. Och polisen verkar ju hellre inte hittat spår efter någon knarkbusiness hemma hos honom.
Citera
2022-12-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Han ligger nog oxå illa till den dagen han syns i sverige
Säkert, men han verkar hålla en låg profil i Spanien?
Citera
2022-12-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Den står inte stilla. Polisen har hittat hemliga trappuppgångar som kan ha använts av gärningsmännen.

Hemliga trappuppgångar? På vilket sätt är de hemliga?
Citera
2022-12-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
Var det Dumle som tipsade om var Einar befann sig när han mördades? Har hans med mordet på Einar eller hämnd för våldtäkten?
Han var misstänkt men fanns inte tillräckligt med bevis för att gå vidare. Det kan nog vara ena eller det andra men tror dock inte att det är hämnd för våldtäkten.
Citera
2022-12-28, 14:51
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkemisten1999
Han var misstänkt men fanns inte tillräckligt med bevis för att gå vidare. Det kan nog vara ena eller det andra men tror dock inte att det är hämnd för våldtäkten.
Tänkte på väl att det han som tipsade om var Rozh befann sig ? Dumles DNA hade hittats på cigg i närheten i samband med det mordet så det ligger väl nära till hands han förådde Nisse också precis som han gjorde med Rozh? Så mordet på Dumle kanske kan lösa mordet på Einar jag misstänker det finns samband.
Citera
2022-12-28, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
Tänkte på väl att det han som tipsade om var Rozh befann sig ? Dumles DNA hade hittats på cigg i närheten i samband med det mordet så det ligger väl nära till hands han förådde Nisse också precis som han gjorde med Rozh? Så mordet på Dumle kanske kan lösa mordet på Einar jag misstänker det finns samband.
Jo precis och Rozh närstående trodde att det var Dumle som goade, det kan det säkert finnas vi får vänta och se vad som händer hoppas att dem hittar något efter husrannsakan hos Dumle.
Citera
2022-12-28, 15:29
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Vet någon nåt om Adel? Är han släppt? Har han haft kontakt med Dumle efter hela Einar grejen? Har för mig att på samma tid och plats Einar goades och sköts kulle även Adel skjutits...
Adel fick 2 år för misshandel av hans tjej och tjejens syster. Bör komma ut runt vår/sommaren 2023.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in