2022-12-28, 11:28
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Han fick 200 timmars samhällstjänst för en 17 timmar lång gruppvåldtäkt där det slutade med att flickan sprack. Dödsstraff hade varit lämpligt för det brottet, men han fick 200 timmars samhällstjänst.

Nu är han död, rättvisa har skipats (även om han inte dog av rätt anledning så är han död)
Det är jag glad över, Sverige blev en lite bättre plats. Man får vara glad för det lilla.
Jag skålar gärna med dig
Citera
2022-12-28, 11:35
Medlem
Blaskas avatar
Klart han blir klippt när han hade med einars död att göra. Det är verkligen att ta vatten över huvudet när man börjat tjaffsa med en av sveriges största. Kommer bli många mer som går samma öde till mötes. Flera som man aldrig för höra om också!
Citera
2022-12-28, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Bara för att han har varit ned på en våldtäkt behöver inte nödvändigtvis betyda att jag ändrar min personlighet till våldsman.
Ge mig en god anledning att tro på att våld föder mer våld är en godtagbar princip?!

Är du sådär godtrogen eller är du idiot på riktigt? Det är inte frågan om att föda mer våld utan att utrota dem som påtvingar andra våld. Genom polisens försorg. Polisen äger våldsmonopolet inte random blattar i orten. och det måste de tydligen lära sig den hårda vägen. De har bevisat gång på gång att de inte kan lära sig att fungera i ett modernt samhälle. Ge polisen fria händer och obegränsat med ammunition.
Citera
2022-12-28, 11:44
Medlem
Fappy11s avatar
Hade aldrig hört om snubben innan men efter att ha gjort lite research så ska jag knäcka en extra öl ikväll för att fira hans död :P
Citera
2022-12-28, 11:51
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Hade aldrig hört om snubben innan men efter att ha gjort lite research så ska jag knäcka en extra öl ikväll för att fira hans död :P
Kanske en Dumle klubba också
Citera
2022-12-28, 12:06
Medlem
Tintinikongos avatar
Enligt media begår ju dessa stackars förorts-gangsters brott för att de är fattiga. .
Skönt att vi blev av med avskummet.
Citera
2022-12-28, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Någon som vet om dumle led innan han dog?

Skott i huvudet. Tveksamt va.
Citera
2022-12-28, 12:13
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11

Det är uppenbart att DumleHomot sprider mer glädje som död än när han levde. Han till och med blir mer känd som död än levande. Dumle: han som blev jappad och fyllde byxan med daim. En legend.
Citera
2022-12-28, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FukDukr
Ja, precis. Dumle var en ”mostly peaceful dude”. Den mesta tiden av dygnet begick han faktiskt inte våldtäkter, värt att ha i åtanke.

Han var snäll när han inte våldtog med skjutvapen!
Citera
2022-12-28, 12:35
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Jag skålar gärna med dig

Jag med, en starköl + glögg. Skål för helvete!
Citera
2022-12-28, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Ja ha ha det måste man ändå ge dem, de lever efter den gamla klassiska rockmyten "Live Fast, Die Young". På det sättet är de genuina på något sätt. De sjunger om att dö innan 30 och det lyckas med det också. Ingen bullshit som hos så många andra artister och B-kändisar. Den här liraren kom med i den mytomspunna 27-klubben förresten om man nu ska räkna honom som artist i samma klass som tex Jim Morrison, Jimi Hendrix, Janis Joplin och Amy Winehouse? Känns tveksamt.

Visst produceras det väldigt mycket bra musik inom många genrer i Sverige idag men det är liksom bara dessa gangsterrappare som får uppmärksamhet i msm verkar det som och då från ett PK narrativ. Alltså det är snarare deras etnicitet eller kulturella ursprung som ska premieras snarare än deras musik som i sammanhanget blir en bisats.

Jämförelsen med musikaliska giganter som dött unga bör du nog helt undvika.
Vi pratar här om rappande negrer som inspirerats av andra kriminella negrer från usa. Flera vara enda talang är deras sunkiga kvinnosyn och världsbild lika stor som 2km * 2km.
Det bevisas ju dessutom rätt snabbt när framför allt en usa neger når framgång att dom är betydligt mer apa än övriga. På ren reflex är allt maxbelånat. Sju klockor på varje arm. Så många bilar banken tillåter på uppfarten. Och truten full av guld och diamanter. Varför? Det är efterblivenhet i sin renaste form. En god man hade varit till deras fördel.

Att svensk stadsmedia alltid skall hylla våldsverkande knarkslungande negrer som roas av gruppvåldtäckter och mord är och förblir en gåta.

Otroligt få av dessa har något som helst att tillföra den musikaliska scenen dessutom.

Men härligt iaf att året avslutas? med detta synnerligen väl valda mord på en våldtäcktsman.
Med lite tur dödas någon av mördarna snart.

Leken Flugornas herre i förorten går dock alldeles för långsamt trots att vi är bäst i Europa.
Citera
2022-12-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Klart han blir klippt när han hade med einars död att göra. Det är verkligen att ta vatten över huvudet när man börjat tjaffsa med en av sveriges största. Kommer bli många mer som går samma öde till mötes. Flera som man aldrig för höra om också!
vilka menar du skulle riskera livslånga straff för att hämnas einar? han var ingen i den kriminella världen, att han sjöng om den är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in