2022-12-28, 10:44
Medlem
[quote=hängballen|82905297]
Citat:
Ursprungligen postat av BetongLeijon
Tre kaniner? Vad är det på svenska?

Miljoner
Citera
2022-12-28, 10:48
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sukp
Så polisen gör husrannsakan först nu hos en tongivande gängmedlem? Helt obegripligt. Borde vara daglig påhälsning.

Håller helt med dig. Vilket misslyckande
Citera
2022-12-28, 10:59
Medlem
Tror definitivt att det inte har något med Einar att göra. Folk i den kriminella världen hämnas bara om dom känner att dom har blivit kränkt eller någon är för farlig för dom. Skjut dom innan dom skjuter mig typ. Det här med broderkärlek och vänskap, tror inte så mycket på det där när man ständigt läser hur dom försöker blåsa sina vänner för att sedan i nästa stund skjuta ihjäl varandra.
Citera
2022-12-28, 11:01
Medlem
Simon från tidningen Samnytt la upp ett klipp där folk firade Dumles död.
Just det klippet har ”Scar” gillat. Den var lite otippad faktiskt....
Citera
2022-12-28, 11:23
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetongLeijon
rykte går att det va 3 kaniner 🐰 på Dumle! han va på hemmaplan,pengar, Guld. Du hänger inte där om du inte känner dej säker. Tror detta va för Einar elr för att han vet För mkt om Einar-Mordet. Men e ba teori från min sida.

Inte en chans att någon la 3 mille på Dumle. 500k max.

200-300k hade jag gissat på. Dumle hade ingen backning längre. Så går det när man är en ökänd goare och snake.
Citera
2022-12-28, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Vet någon nåt om Adel? Är han släppt? Har han haft kontakt med Dumle efter hela Einar grejen? Har för mig att på samma tid och plats Einar goades och sköts kulle även Adel skjutits...
Adel har släktband me hrunen
Citera
2022-12-28, 11:25
Medlem
hängballens avatar
[quote=CoolGenerator|82905344]
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen

Miljoner
3 miljoner får du säkert bort en stadsminister för, tvivlar att någon betalar så mycket för denne herre.
Citera
2022-12-28, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Något som kan bekräfta att prislappen för mordet låg på 3 mille som denne youtuber påstår? https://m.youtube.com/watch?v=o61pRQMmRjE

Det låter lite mycket. Hade själv gissat på runt 200 till max 500 lax, och då menar jag verkligen max. Skulle jag gissa säger jag 300 000. ´

Det kan förekomma att folk lägger ut 3 miljoner, men då har oftast flera gått ihop och betalat en delsumma för sig. Om det inte då är en riktigt tät jävel som kan pröjsa hela baletten ur egen ficka, typ juden i Malmö. 2-3 mille för Dumle låter åt helvete mycket bullshit.
Senast redigerad av cocavanilla 2022-12-28 kl. 11:40.
Citera
2022-12-28, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Inte en chans att någon la 3 mille på Dumle. 500k max.

200-300k hade jag gissat på. Dumle hade ingen backning längre. Så går det när man är en ökänd goare och snake.
Fick du den 3k informationen från Bigdrippas senaste video? Den enda som visar sin sorg är öppet är Sebastian-katten.
Citera
2022-12-28, 11:44
Medlem
[quote=hängballen|82905693]
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
3 miljoner får du säkert bort en stadsminister för, tvivlar att någon betalar så mycket för denne herre.

Finns flera FB-användare som föreslagit siffror som dessa bl a "Blazer92" och "retardo"

Här är även en kanal som tar upp liknande:

https://m.youtube.com/watch?v=o61pRQMmRjE
Citera
2022-12-28, 11:44
Medlem
Scar har ju rest runt världen med en svensk influencer som postat att hon är tillbaka i Sverige. Inte omöjligt att han är tillbaka här också.
Citera
2022-12-28, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Det stämmer, detta händer vid avrättning. Berättat av amerikanska bödlar och läkare:

Elektriska stolen:

”…the prisoner’s eyeballs sometimes pop out and rest on [his] cheeks. The prisoner often defecates, urinates, and vomits blood and drool. The body turns bright red as its temperature rises, and the prisoner’s flesh swells and his skin stretches to the point of breaking. Sometimes the prisoner catches fire….Witnesses hear a loud and sustained sound like bacon frying, and the sickly sweet smell of burning flesh permeates the chamber”.

Gas kammare:

The prisoner does not lose consciousness immediately. According to former San Quentin, California, Penitentiary warden, Clifton Duffy, “At first there is evidence of extreme horror, pain, and strangling. The eyes pop. The skin turns purple and the victim begins to drool.” [5] Caryl Chessman, before he died in California’s gas chamber in 1960 told reporters that he would nod his head if it hurt. Witnesses said he nodded his head for several minutes. [2] According to Dr. Richard Traystman of John Hopkins University School of Medicine, “The person is unquestionably experiencing pain and extreme anxiety…The sensation is similar to the pain felt by a person during a heart attack, where essentially the heart is being deprived of oxygen”.

Hängning:

”If the prisoner has strong neck muscles, is very light, if the ‘drop’ is too short, or the noose has been wrongly positioned, the fracture-dislocation is not rapid and death results from slow asphyxiation. If this occurs the face becomes engorged, the tongue protrudes, the eyes pop, the body defecates, and violent movements of the limbs occur”.
Ja jag vet att detta stämmer, var med när en nära anhörig dog en naturlig död, han både bajsade och kissade på sig, så det är ett helt naturligt händelseförlopp när döden inträffar .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in