Citat:
Ursprungligen postat av
moderatkenneth
Jag tror för övrigt inte Sandra är i Borås eller Göteborg. Hon skrev först att de skulle till Borås, sedan skrev hon ”några dagar i Göteborg”. Och nu postar hon inget på stories om att de är där. Jag tror hon och Didrik stannade hemma och att Björn besöker sin familj ensam för att Sandra inte kommer överens med dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
RayOfLight
Eller så har nån helt enkelt fått corona/flunsan/förkylning etc som gjort att resplanerna har ändrats. Det är annars en grej som är lite trist med dagens influencers, att allt är så kurerat. Inte ens insta sker i nån slags realtid eller ger en spontan inblick i vardagslivet.
Inget blogginlägg idag verkar det som. Tror fortfarande att sjukdom kan ha ett finger med i spelet, snarare än skaviga svärisrelationer. Även om jag tror att Sandra kan vara rätt osmidig när det gäller relationer hon inte är överförtjust i.
Nåväl, snart lär vi väl få veta. Sandra brukar ju hålla en röd, kronologisk tråd i sin berättelse om sitt liv, så hon kommer nog inte låta mellandagarna vara helt obloggade.