2022-12-27, 20:05
Medlem
Ja dumle satt på miljoner. Folk snackar varför köpte han inte en lya till sin mamma osv. Mannen det är Dumle.. hela hans familj fear nobody! De är rinkeby tills dom dör. Hans mamma älskar Rinkeby. Precis som Zlatans mamma bor kvar i Rosengård. Folk förstår inte här. Lol
Citera
2022-12-27, 20:05
Medlem
Ingen som blivit rånad nyligen? Om han satt på allt de.
Citera
2022-12-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Kom folk på dumles minnesstund idag. Flera kopplade till DP
som t.ex vem?
Citera
2022-12-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Absolut men jag har gjort det i 10 års tid man ska ha tålamod o aldrig blåsa någon
Du hörde nyss det från en polare om vad man kan tjäna, och nu dealar du själv. Nice.
Citera
2022-12-27, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Du hörde nyss det från en polare om vad man kan tjäna, och nu dealar du själv. Nice.

Du fattade inte va jag menade med “min vän” grej men det jag skrev e sanningen 500k e bra för starta företaget men sen ska man minimalisera riskerna o ha rätt folk runt om sig
Måste räkna med svartsjuka människor runt om sig även i din familj kan folket bli svartsjuka för de krigar för sina 30K o betalar skatt
Senast redigerad av Smartapojken 2022-12-27 kl. 20:14.
Citera
2022-12-27, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Du fattade inte va jag menade med “min vän” grej men det jag skrev e sanningen 500k e bra för starta företaget men sen ska man minimalisera riskerna o ha rätt folk runt om sig
Hur vet du att du har rätt folk runt dig? Alla människor är horor.
Citera
2022-12-27, 20:15
Medlem
Enligt Aftonbladets uppgifter har hundratusentals kronor i kontanter och guldvaror värda miljonbelopp ha hittats. Allt ska ha tagits i beslag och en anmälan om penningtvätt upprättats, med den mördade som misstänkt.

Sverige i ett jääävlar nötskal
Undrar verkligen varför dumle med sitt mångmiljonbelopp, jaaa vet inte hur mkt det är, allt från 1milj till 10 milj. gud vet hur mkt det var. Varför flyttade han inte utomlands? Köpa en fet lgh? Göra feta resor? Han fläschade aldrig med sina pengar. Varken med feta kläderN feta restaurangbesök fet bil hur resa elr ngt annat. Han dog pga sitt kriminella liv, varför gömde inte hans föräldrar alla hans tillgångar. Syyyyyynd. Sörjer dedära pengarna
Citera
2022-12-27, 20:16
Medlem
irishrages avatar
Vilka klåpare. Varför fick torpederna inte me
D sig guldet?
Citera
2022-12-27, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Hur vet du att du har rätt folk runt dig? Alla människor är horor.

Har gjort detta i över 10 år jag har lärt mig med tiden o se ormarna i gräset jag känner igen de!
De som spelade bort min tillit får inget av va jag har byggt upp finns inga andra chanser!
Har aldrig blivit misstänkt o aldrig skadat någon!
Knarkare ska ändå ha sitt knark från min vän de får det de betalar för
Senast redigerad av Smartapojken 2022-12-27 kl. 20:18.
Citera
2022-12-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Jag vet många som tränar sina hundar med blodspår. EN påse i jackan och en kula så är försvinnandet uppgjort. Ska jag vara naiv och tro på allt som står i tidningarna?

Never more.
Ja folk hade ju sina konspirationsteorier att einars mord också var skådespeleri för att gå under marken iscensatt av snuten själva. Men det roliga är, vem är dom ens? Einar och dumle? Att polisen skulle iscensätta deras mord? Dom var direkt inga maffia bossar från ryssland som är jagade från alla värdens hörn och kanter. Många i sverige lever med skyddade uppg. Vare sig om det är från kriminella eller ett psyko x som jagar dom
Troru verkligen att polisen ska iscensätta allas mord? Dom borde då istället blivit regissörer.
Citera
2022-12-27, 20:19
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamtensta12
Yes blattar knarkar såklart ingenting, bara vita etniska svenskar, dom är skyldiga till dumles död och 61 andra i år.

Antar att du är ironisk.

Dom som huvudsakligen finansierar verksamheten är nog tyvärr till stor del etniska "svenskar" (och väl integrerade blattar med ett ordnat liv). Det är väl dom som huvudsakligen konsumerar kokain och amfetamin, som genererar dom största inkomsterna?

Att man konstaterar en extrem ökning av dom drogerna i Vemdalen under skidsäsongen är sannolikt inte orsakat av dom du kallar "blattar", eller vad tror du?
Det är ju knappast deras favorittillhåll för party och skidåkning.
Citera
2022-12-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Vilka klåpare. Varför fick torpederna inte me
D sig guldet?
Undrar jag med? Hade det inte varit bättre och råna dumle? Istället för att döda han? Tror inte nog att någon kände till hans stäsch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in