2022-12-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Är det inga här tårarna rinner för ?
dvs blev ledsna ?

Extremt väntat mord
Citera
2022-12-27, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsitoaletten
Aldrig skrivit på fb innan men skriver nu för att jag inte kan låta bli att spekulera (jag vet, dåligt)…

Men kan exets uttalande ha med detta att göra? Hon uttalade sig om hans del i Einar mordet och strax efter det blir dumle mördad? Verkligen förlåt om jag kommer in och skriver min spekulation. Ha det bra alla!

Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Golare och våldtäktsmän har inga polare
Han har minnesstund idag och det kommer garanterat komma mera folk än vad det hade kommit på din minnesstund.
Citera
2022-12-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
https://www.avhoppare.se/

Ja men de kan fortfarande inte låsas mörda folk och föda dem på nytt i ett annat land. Det funka inte så. Dumle är död. Hade han överlevt hade det stått i media och han kunde få hjälp från polisen att få skyddade personuppgifter och försvinna.
Citera
2022-12-27, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Vem ska hämnas Einar, en svensk med 20 i släkten? Köpt beskydd räcker inte långt. Endast blod och barndomsvänner går att räkna med.
Einar var Sveriges svar på Tekashi 69.
Tekashi som började hänga med nine trey Bloods i N.Y.C och lät sig mjölkas på pengar och lekte allan när han trodde dom var bröder.
Sen snitcha han ner alla i en plea deal.
Ej sant einar var med dem killarna när han var liten o höll på. Han gola ej !!
Citera
2022-12-27, 15:32
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Han har minnesstund idag och det kommer garanterat komma mera folk än vad det hade kommit på din minnesstund.

Handlar inte kvantitet utan kvalité, vad spelar det för roll om det dyker upp massa infiltratörer, civare, våldtäktsmän, kriminella och opps som spanar på vem som var där. Allt är mellan liv och död, i den världen kan man inte ens vara lugn på en begravning...
Citera
2022-12-27, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Man kan till och med gå från kliniskt hjärndöd till helt levande, vilket man alltid trott inte går. Definitionen för död var att man var hjärndöd.

Det är därför det finns en rad undantag från klinisk hjärndödsdiagnostik. Men det är en helt annan fråga.
Citera
2022-12-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivaxxer
Hur mycket pengar betalar djungelbabbarna för dessa gängmord?

På ett ungefär.

Mellan tummen och pekfingret cirka millen för den här kalibern av radering
Citera
2022-12-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Mellan tummen och pekfingret cirka millen för den här kalibern av radering

Beror på vem det är. Men Aldrig millen för detta mordet.
Citera
2022-12-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Säkert står det några där som är delaktiga i hans mord också och ler och säger beklagar soooorgen brooor walla
Citera
2022-12-27, 16:13
Medlem
Agphyss avatar
Säger det igen, hela den här uppmärksammheten kommer eftersom rättsväsendet misslyckats med att ta hand om kriminella. Flemur beqiris mördare i england fick uppåt 35 år, de 2 gängmedlemmarna som mördade i danmark fick 16 år, även fast de var under 18. Här får mördare ungdomsrabatt och man vågar riktigt inte ta dessa kriminella med ett järngrepp. Vad fan är det med Sveriges rättsväsende egentligen
Citera
2022-12-27, 16:28
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 762idinmori
Från en trovärdig källa!
Dumle visste att han skulle få i sig, han fick ett samtal om att han antingen skulle komma ut frivilligt eller så skulle ungarna som fått uppdraget gå till han, och vi vet ju vart han befann sig denna dag så han var nog lätt att övertala att komma ut. Alla sidor var överens att han behövde försvinna
Kolla dina källor igen. Detta stämmer inte.
Citera
2022-12-27, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mohamed999
Jag vet inte änns vad ja ska svara. Är du bakfull eller hjärnslö?

Om han låg bakom att han goa Nisse hur skulle det se ut om han tog bort följningen då. Han har ju hela tiden hävdat att de var vänner och att de skulle samarbeta i framtiden. Att avfölja säger ju mer ”Att jag var skyldig” han kunde ju tänka ibland. Vi kommer förmodligen aldrig få veta men hade gjorde förmodligen det som gynna han mest för dagen kunde han tjäna 10000kr på att sälja sin vän gjorde han det. Tjäna han mest för dagen på att va bästa vän med han var han det. Avföljer han honom framstår han som skyldig. Förstår du ? Eller ska jag förklara på nått annat vis.
Om hela världen redan vet. varför ska han då spela oskyldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in