2022-12-26, 22:07
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Glöm det, att det ska handla om något narkotika. Men du kan ju alltid hoppas. Han satt på för mycket information som den golare han var, det var bara en tidsfråga.

Hälften av alla ”gängkriminella” som är nära döden samarbetar mer eller mindre med polisen för att få väck sina fiender. Vad dem dock glömmer bort är att Polisen skiter i dem fullständigt och bara leker med dem in till deras egna död.

Om en person som han med så HÖG focus från Polisens sida med sådant högt ”status” under ett mördar nätverk lyckas pangas till döds i ett område som dem ständigt ”bevakar” samtidigt håller spaningar på då måste jag tyvärr säga: Polisen lät det ske.

Med det sagt, i det här fallet HELT RÄTT! För han va en liten h*rrunge.
Citera
2022-12-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Jag hittar ingen info om detta..
Vem larmade polisen och hur snabbt var de på plats?

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2022/december/25/25-december-0835-skottlossning-stockholm/

25 december 08:35, Skottlossning, Stockholm
Från Rinkeby fick polisen samtal om ljud som beskrev som skott.

Uppdatering klockan 08:56
Polisen är på plats för att ta reda på vad som har hänt.

Uppdatering klockan 10:29
Polisens arbete med att ta reda på vad som har hänt fortsätter. Den skottskadade mannen är i 30-årsåldern och han är förd till sjukhus.

Uppdatering klockan 19:15
Den skottskadade mannen har avlidit.
Citera
2022-12-26, 22:12
Medlem
Turbaas avatar
Ingen som har länk till klippet när dom kör dum*e på båren från brotts platsen?
Citera
2022-12-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa

det låg ett klipp tidigare i tråden, dock ytterst oklart om det rör detta fallet då man inte såg några specifika detaljer.
Kan således vara så att ett sådant riktigt klipp inte finns
Citera
2022-12-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toblemona
Nej. Amulanspersonal har riktlinjer. De får inte transportera en avliden annat än "i undantagsfall". Med i ambulansen finns en legitimerad sjuksköterska. Om dödsfall konstateras på plats ska primärvårdsläkare kontaktas för dödförklaring.

Min bror körde ambulans till för drygt ngt år sedan. Så jag frågade honom. - Ambulans tar avlidna om det är så att det är barn, personen ligger på sådan plats att många passerar. Och leg sjuksköterska får inte bekräfta dödsfall. Läkare kommer till plats om det är så att någon ligger avliden hemma och inte är utsatt för brott. Då hämtar "Svarta Maja" Likbilen. Han har jobbat med detta i ca 20 år så jag väljer att lita på honom..
Citera
2022-12-26, 22:26
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ochotnyryad
Ja det stämmer. Kom på att han också hade gängvåldtagit ( sjukt ) och förtjänade sitt öde.

Men som förälder kan man ju sakna sitt barn och känna stor sorg fast man inte har stabil ekonomi el jobb

Ut med hans värdelösa föräldrar också. De har inget här att göra.
Citera
2022-12-26, 22:34
Medlem
Aldrig skrivit på fb innan men skriver nu för att jag inte kan låta bli att spekulera (jag vet, dåligt)…

Men kan exets uttalande ha med detta att göra? Hon uttalade sig om hans del i Einar mordet och strax efter det blir dumle mördad? Verkligen förlåt om jag kommer in och skriver min spekulation. Ha det bra alla!
Citera
2022-12-26, 22:47
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Jo det är klart en del människor skall inte vara ute i det fria.
Men att fira någons död känns bara fel.
Han är där han är nu, det räcker väl.

Om man i Sverige gav verkliga straff för att till exempel tortera och gruppvåldta barn, så hade han suttit inne just nu och hade sannolikt inte blivit ihjälskjuten. Sådant här är det enda man kan hoppas på om man önskar att sadistiska monster ska bort från gatorna på grund av de vidrigheter de har begått. Så länge Sverige har ett orättsväsende istället för ett fungerande rättsväsende, så får du nog vänja dig vid att en del bland den stora minoritet som inte vill ha och inte röstar för det rådande orättsväsendet glädjer sig när något av dessa monster försvinner från gatorna genom alternativa lösningar.
Senast redigerad av Europe 2022-12-26 kl. 22:52.
Citera
2022-12-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Glöm det, att det ska handla om något narkotika. Men du kan ju alltid hoppas. Han satt på för mycket information som den golare han var, det var bara en tidsfråga.
Näeeee mannen. Återstår att se. Om han satt på mycket info gör väl adel också det, som var på plats när einar mördades om det är det du menar. Sen äre orten du snackar om. Tror du verkligen det är bara adel och dumle som viste om vem mördaren var? Alla vet.
Citera
2022-12-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa

https://www.instagram.com/p/CmpY0FIIaKg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-12-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Hos kompisar säkert.
Tvivelaktigt han hade kompisar kvar.
Tror ingen Ville beblanda sig med honom mot slutet.
En hatad rikspajas ostabil och knapra piller.
Citera
2022-12-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Tvivelaktigt han hade kompisar kvar.
Tror ingen Ville beblanda sig med honom mot slutet. En hatad rikspajas ostabil och knapra piller.

Han var ensam bland dessa somalier. Dessa somalier är lojala varandra & inte till någon arab. Skulle inte förvåna mig om någon från DP klippte honom. Även polisen går ut med att hämndnivån för detta mord är lågt. Vilket betyder att dumle stod mera eller mindre ensam på sista tiden. Den som klippte honom viste var dumles föräldrar bodde och även att dumle skulle vara den dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in