Citat:
Ursprungligen postat av
Harry_
fortfarande en människa
tänk på alla advokater som försvarar såna
Jag hörde några saker om honom Angående våldtäckten också!
Tydligen gav Dumle upp livet redan efter händelsen med tjejen o personen som stog nära honom berättade Dumle att han va på 2g mdma o fick nåt anfall o kunde inte kontrollera sig o gjorde det han gjorde!
Men tydligen ångrade han det som hände o speciellt att alla i hans familj tittade på honom som djävulen!
Han visste att han kommer aldrig få jobb aldrig att nån accepterar det han gjorde eller förlåter honom för det han gjorde för han kunde inte förlåta sig själv helt enkelt!
För Rozh fick han 100g cocain,
Hade han inte gjort fälla för honom hade De dödat honom istället han hade inget val,
Einar fallet det var inte han som fick Svensken mördad han ringde honom flera gånger den dagen o ville träffas för han ville diskutera med honom om musiken o Einar skulle lyfta honom o Einar skulle få skydd av Dp! Dp tror inte på honom på grund av det som hände med Rozh
Dumle fick 200k för intervjun ! Han visste en levande Einar e mer värt!
Att han gick runt varje dag som en zombie kan nog vara för han ville dö!
Han visste att första stället folket kommer leta efter honom e där o då vem som helst vet att du ska inte hälsa på din familj när du lever så!
Men jag tror pengarna tog slut inga mer droger o sanningen kom i kapp honom!
Han ville fira en sista jul med familjen sen hejdå!
Jag fick höra att han försökte inte ens springa bort ingenting
Jag skriver inte detta för folk ska tycka synd om honom men detta förklarar Visa saker!
Sjukt hur kan en kväll där du planerar att ha roligt förstöra hela ditt liv