Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Jag svär synd om den hära dumle. Han var en svag länk det fanns ingen mening och plocka bort honom tror inte han utgjorde något hot mot någon om jag ska vara ärlig. När man såg han, han såg så ensam ut, sviken och lämnad av sina vänner. Aaa jag gjorde detta till en sorglig historia, det är det de var.
De så pass att även polisen aäger att risken för hämnd är lågm
Det är inte ett skäl att tycka synd om honom. Det är synd om de flesta det går snett för som inte är psykopater. Lever du i drogvärlden kommer du dumpas snabbt om du får dåligt rykte av något slag och ingenting finns att tjäna på dig. Hade han haft en jäkla snurr på verksamheten hade han inte rört sig ensam eftersom kriminella och missbrukare är de största parasiterna
Är man ensam, kan man alltid hitta andra människor. Jag rör mig ensam till 99% Ingenting att böla för.
Han kastades av människor sannolikt för det med Einar. Jag har inte minsta insyn i den kriminella världen men jag vet hur folk fungerar som knarkar. Finns inte på världskartan att du kan vara i närheten av något, även om du är oskyldig, om folk ser en högre status i andra. Detta borde de alla veta om eftersom
de är likadana själva . Reglerna är
Om du inte har något andra kan utnyttja, status, pengar, droger- är du ingen
Det är inte en sorglig historia, det blir alltid så eftersom det är så människor med
personlighetsstörningar eller psykopatiska hjärnor, behandlar andra. Du måste ha något som andra kan ta av dig.
Han kanske bara var oskyldig till inblandning i Einar, och vem vet, kanske samma som tog bort honom.