2022-12-26, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Var kommer den här informationen ifrån?
Ja... men haven är för djupa för människan. Lika pantat som att en daggmask inte fixar regn och behöver byta planer... https://www.expressen.se/nyheter/mehdi-dumle--sachit-skjuten-till--dods-i-rinkeby/

🖕🏻🫣
Citera
2022-12-26, 20:05
Medlem
henkesss avatar
Nyår kom tidigt, det var en bra överraskning må jag säga
Citera
2022-12-26, 20:05
Medlem
Grabbarna firar h”orbarnet död

https://files.fm/f/vdyrtw5wc
Citera
2022-12-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Du har en poäng. Det som slår mig är hur stort mörkertalet måste vara i de här kretsarna. Unga flickor som blir våldtagna och hänsynslöst utnyttjade av de här gängmedlemmarna och som inte vågar anmäla förövarna.
Ja det har alltid varit som så att kriminella har sex med mycket unga flickor såsom 13-åringar och utnyttjar dem på olika vis. Även för att begå en del mindre brott. Våldtäkter och sexuella ofredanden och mer eller mindre sexistisk mobbning och sedan har och social repressalier om tjejer anmält eller kanske bara fått "rykte" om sig. Självklart har det nog skiftat mellan vilka som gjort vad. Men alla omkring kriminella vet vilka som är våldtäktsmän etc. De är falska som få och gör affärer med varandra och snackar skit till andra. Så ser det ut. Likaväl som det alltid gjort förr, bör det göra detsamma nu. Det var ett otroligt glorifierande fram till att de började mörda varandra som nu. Vi vet att kritiken kom först efter att Anders satte sig i rutan hos Malou om än tog någon pojkstackare och satte till svars, den fanns aldrig förr.

Jag har skrivit om det med gangsterrap och det har väl en mer intressant sak för samhället eftersom män som hatar är konstnärer. Bianca Ingrosso och liknande kvinnor ska vi tydligen sätta i skampålen istället för deras extremt fruktansvärda personligheter och deras oförlåtliga brott att använda fillers. Eller kläcka ur sig grodor. Det är tydligt hur viktig vi ser en aggressiv man som medan en kvinna som tar plats, ska bekämpas. Så vem bryr sig om alla männens offer som de utsatt för sexuellt våld? Jämför tongångarna.

Som sagt. Man fick fram en poäng om rap och dess propaganda sålänge vi diskuterar våld mot andra män . Inte våld mot kvinnor eller aktiv spridning av kvinnohatiskt innehåll. Men en dag kommer även det att räknas. Idag är inte den dagen bara.
Citera
2022-12-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Någon har ju uppenbarligen tyckt att det fanns en stor anledning att plocka bort honom.

Om det inte hade funnits någon anledning som du säger, så hade han levt idag.

En skit är alltid en skit, hur mycket du än polerar ytan på den. Så varför försöka göra en snyfthistoria av det?

Eller… En gris är en gris även om man knyter rosett på knorren/svansen.

Btw. Vem kan tänkas ligga bakom dådet? De gängkriminella verkar hyfsat kunniga på att dölja sina spår! Bra jobbat i sig och tänker inte ta cred ifrån Er!

Var det hämnd för Einar??
Citera
2022-12-26, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManetManet
Om ett par dagar har den värsta uppståndelsen lagt sig och vi kommer slippa hot takes som denna och andra som nu dominerar. KrimNissen med flera postar, som vissa redan pekat ut, en massa skit.

Det är helt uppenbart att Shacki inte bytt sida utan att Dumle - som knorr.djungle är inne på men felaktigt tror det skett nyligen och med koppling till Einarmordet - inte är en central del av DP och inte varit det på flera år, i den mån dagens version (Hjulstabarnen med anhang) ens bör kallas det. Det är däremot Shacki, och hans gamla polare i Hjulstabarnen har sedan länge nära relationer till 1.cuz och hans klick, vilket vi vet bland annat utifrån FUP om mordet på Ali Stress.
För d första kan du ju börja att förklara för mig varför Clay i Dp som va bästa vän har avföljt Shacki och även tagit bort alla inlägg med honom. Sen kan du förklara varför han hånar Fumles död på insta medans de andra Dp medlemmarna sörjer hans död. För det tredje har du inte kontakterna jag har så jag vet mycket mer än dig. Det var hur jag uppfattade situationen utifrån vad folk har sagt till mig och vad jag har sett.
Citera
2022-12-26, 20:18
Medlem
Var det hämnd för Einar??[/quote]

Min känsla är att det inte är hämnd öht. Snarare att någon är trött på människan, orolig för den risken som finns iom en delgivning i Nisses mord. Kanske han hade för många fiender bara. Har läst alla trådar om Dumle nu och blir inte klok på denna vidriga människa. Det blir liksom inte rök utan eld om så många rykten om att goa människor.

Själv firar jag med skumpa, en våldtäktsman mindre är alltid värt att fira!
Citera
2022-12-26, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Jag svär synd om den hära dumle. Han var en svag länk det fanns ingen mening och plocka bort honom tror inte han utgjorde något hot mot någon om jag ska vara ärlig. När man såg han, han såg så ensam ut, sviken och lämnad av sina vänner. Aaa jag gjorde detta till en sorglig historia, det är det de var.

De så pass att även polisen aäger att risken för hämnd är lågm
Det är inte ett skäl att tycka synd om honom. Det är synd om de flesta det går snett för som inte är psykopater. Lever du i drogvärlden kommer du dumpas snabbt om du får dåligt rykte av något slag och ingenting finns att tjäna på dig. Hade han haft en jäkla snurr på verksamheten hade han inte rört sig ensam eftersom kriminella och missbrukare är de största parasiterna

Är man ensam, kan man alltid hitta andra människor. Jag rör mig ensam till 99% Ingenting att böla för.

Han kastades av människor sannolikt för det med Einar. Jag har inte minsta insyn i den kriminella världen men jag vet hur folk fungerar som knarkar. Finns inte på världskartan att du kan vara i närheten av något, även om du är oskyldig, om folk ser en högre status i andra. Detta borde de alla veta om eftersom de är likadana själva . Reglerna är Om du inte har något andra kan utnyttja, status, pengar, droger- är du ingen

Det är inte en sorglig historia, det blir alltid så eftersom det är så människor med personlighetsstörningar eller psykopatiska hjärnor, behandlar andra. Du måste ha något som andra kan ta av dig.

Han kanske bara var oskyldig till inblandning i Einar, och vem vet, kanske samma som tog bort honom.
Citera
2022-12-26, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Grabbarna firar h”orbarnet död

https://files.fm/f/vdyrtw5wc
hoodz muckar väll snart om jag inte minns fel?
Citera
2022-12-26, 20:23
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Det här mordet är inte relaterat till einar, lägg ner dessa tramsiga teorier.

Ingen kommer/skulle hämnas nisses död, det här mordet är relaterat till narkotika som Dumle valt att blåsa folk på ett större parti i DPs namn.

En del av narkotikan (hashet) flödar fritt i Malmö nu med, med stämplar som tillhör DPs liga.

Utförarna till mordet är personer som är kopplade till Malmö/Stockholm.

Suck on THAT!!!

Glöm det, att det ska handla om något narkotika. Men du kan ju alltid hoppas. Han satt på för mycket information som den golare han var, det var bara en tidsfråga.
Citera
2022-12-26, 20:25
Medlem
Varför skriver inte etablerade medier om att han även våldtog en tjej med en pistol? Det är väl smarrigt o ger klickas. Ingen sörjer tjockisen.
Citera
2022-12-26, 20:27
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Armén var avskjuten också

Det finns inga säkra källor på att armen var avskjuten.

Det finns heller inga bekräftade uppgifter om att han blev skjuten i röven eller för den sakens skull la en maräng på marken.

Det Du skriver om nu är bara s.k trådsanning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in