Citat:
Ursprungligen postat av
ProvV
Jag tror vi hinner med både 2 och 3 till.
Ja, någon eller några dödsskjutningar till innan året är till ända är väl en realistisk gissning. Intressant är att vi dessutom har en ganska jämn fördelning över stora delar av landet. Det skjuts i Stockholm, Göteborg och Malmö. Men det har även varit rikligt med skjutningar i mindre städer så som Eskilstuna, Örebro och Södertälje i år.
Jag spår att denna utveckling även kommer sprida sig till än mindre orter kommande år med befolkningsmängder under 50 000 samtidigt som det kommer fortsätta att öka i våra större städer.
Den enda räddning/vändning jag ser i nuläget är om vår nya regering skulle ha någon mirakellösning på problemet. I övrigt ser det dystert ut.
I media vill man gärna glorifiera skjutningarna genom att tillskriva gängen olika namn så som dödspatrullen och måla upp personerna som någon slags gängmedlemmar med avancerade organisatoriska strukturer. Men egentligen handlar det bara om invandrarungdomar precis som Dumle som aldrig lyckades komma in i det svenska samhället och aldrig hade några förebilder som kunde lära honom om dygder, etik, moral, svenska värderingar och lagar.
”Gängen” har ingen förmåga till struktur eller arbete som ger regelbunden avkastning. På varje intjänad 500 lapp går det minst 1 konflikt.
Invandringsexperimentet har misslyckats fatalt och vi sitter nu med mängder med människor i varje svensk stad som inte ens har en grundläggande förståelse för vad Sverige är för någonting.