2022-12-26, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Exakt. Vi alla vet att Dumle inte hade några vänner. Ingen bryr sig om honom, och ingen kommer inte att hämnas för luffare Dumle.

Flesta i dp sitter inne eller är döda. Jag tror inte ens att dp är aktivt längre

Nä, det är inte mycket som talar för att det blir någon hämnd för detta mord. Det skulle väl vara om någon släkting till Dumle vill ge sig in i detta eller om han lyckats gjort sig några vänner i Södertälje.
Citera
2022-12-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Din spekulation, d.v.s det fetmarkerade instämmer jag i, vilket jag varit inne på tidigare utan att då nämna någon tänkbar anstiftare.
Jag har inte legat sömnlös p.g.a. det inträffade, trots att jag anser att Svensk Lag otvetydigt ska gälla i Sverige.

För att inte skapa någon trådsanning så förtydligar jag att min spekulation är att någon "goat" ett julbesök hos mamman, och att betald/a utförare/spanare befunnit sig nära BP.
Jag tänker att ingen ens behövt ha gott? Det är en ganska god chans att man besöker mamsen på jul.
Citera
2022-12-26, 18:48
Medlem
Sjöshult Expresssen levererar : https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/det-talar-for-att-mordet-utfordes-av-sicarios/
Citera
2022-12-26, 19:01
Medlem
UngCynikers avatar
En mörk dag för Nina Svanberg.
Citera
2022-12-26, 19:02
Medlem
Makkan gråter nu säkert hans vapendragare är rökt😂😂

https://anonfiles.com/h6IdA5O9yc/C045E40F-582C-4E3B-B0F3-885A727A301C_jpeg
Citera
2022-12-26, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Sjöshult Expresssen levererar : https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/det-talar-for-att-mordet-utfordes-av-sicarios/

Är du förmögen att skriva vad som är intressant med dina länkar? Jävla trött på människor som sitter och länkar till Aftonbladet och Expressen dagarna i ända utan att ens nämna lite kort om vad som står i artiklarna.

Till er andra kan jag återge i korta ordalag att artikeln handlar om hur grå gränsdragningarna är mellan gängen i förorterna och att Dumle förflyttat sig mellan Dödspatrullen och Shottaz senaste åren och haft barndomskamrater på båda sidor.

Vidare menar Sjöshult att tiden och platsen för mordet talar för att det är ett beställningsjobb. Precis som många av er härinne redan varit inne på.
Citera
2022-12-26, 19:08
Medlem
Gangsterrappare? Knappt ingen har lyssnat. 25.000 Spotify. Liten siffra om man pratar andra rappare. Han red lite Einars kuk.
Sen klipper han honom utan att blinka. En orm.
Ful orm.
Citera
2022-12-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Gangsterrappare? Knappt ingen har lyssnat. 25.000 Spotify. Liten siffra om man pratar andra rappare. Han red lite Einars kuk.
Sen klipper han honom utan att blinka. En orm.
Ful orm.

Ja, rubriksättningen är kraftigt missvisande. Dumle var en våldsverkare och sexualförbrytare. Någon musiker var han sannerligen inte.
Citera
2022-12-26, 19:12
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
En mörk dag för Nina Svanberg.

Har hon yttrat sig än? Hur mår hon?
Citera
2022-12-26, 19:13
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamtensta12
Nej, vemfan bryr sig? Man mörkar en grov våldtäkt när man tar upp dömda brott, tror inte DU att det finns 200 kriminella blattar som gärna låter sig intervjuas i expressen?

Våldtäkten är inte mörkad. Den är väldigt känd.
Citera
2022-12-26, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Våldtäkten är inte mörkad. Den är väldigt känd.
Sexpressen mörkade det när de lät Dumle sola sig i media.
Citera
2022-12-26, 19:22
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalia2

Polisens infiltratörer som står på tur:
  • Scar
    Haval
    Yasin
    ...

???

Hur länge lyckas dessa hålla sig utomlands? Om dom inte redan visste det så fick dom klart och tydligt besked nu vad som kommer hända nästa gång fel personer ser dom i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in