2022-12-26, 18:19
Medlem
Public Enemys avatar
vilka fler var det som var med om gruppvåldtäkten? Är de också lika ringaktade?
Citera
2022-12-26, 18:20
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Du menar att vi ska känna sympati med en äcklig jävla invällare som inte gjort något annat än att begå brott, spotta på svenska folket och Sverige, grovt våldta en tjej och skjutit folk?

Du måste ju skämta. Ingen kan vara såhär tappad. S to spit.
TVI. Han kan brinna i helvetet och hoppas aset led. En sådan snabb död är för bra för ett as som honom och det enda jag sörjer är hur man ödslar våra skattepengar på att både försöka rädda honom och dessutom skicka dit polisresurser och allt annat för massor av pengar som kunde gått till oss svenskar istället. T.ex. till att rädda någon som väntar på vård i vårdköerna.

Eller räddat någon från att må extremt dåligt.
Citera
2022-12-26, 18:21
Medlem
BlackAnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Är det inte boken "Tills alla dör" som är uppkallad efter hans uttryck?

Var inte det Jafar Byns?
Citera
2022-12-26, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Gärningsmannen visste definitivt att Dumle bar skyddsväst. Så det är nog ingen omöjlighet att något skott tagit lågt och uppfattats av omgivningen som en träff i rövhålet. Det är ju dessutom tänkbart att Dumle uppfattat skytten och börjat springa åt motsatt håll vilket ökar en risk för skott i röven.

Vart skulle ni själva sikta om ni skulle skjuta en person med skyddsväst som springer ifrån er. Inte helt lätt att pricka huvudet.

Flera skott ska ha avlossats och minst ett skott träffat huvudet. Min gissning är att flera skott tog lågt i ryggen/röven när Dumle sprang och att skytten sedan avslutade med skott i huvudet på närmre håll.

Armén var avskjuten också
Citera
2022-12-26, 18:22
Medlem
I dagens Rapport 18:00 måste man höra i hela två minuter och trettiosekunder om ett mord i den kriminelles barndomskvarter. Polisen var där med minst tio man och yttre befälet sa att nu kommer det ingen hämnd för detta mord.
I expressens intervju säger han att han tänker fortsätts sitt liv med våld och kriminell verksamhet.

Snälla media sluta rapportera om kriminella gäng och deras upplevelser och
polisen titta bort och ägna er åt det som ni inte har resurser för i idag.
Senast redigerad av MyOpinion2 2022-12-26 kl. 18:47.
Citera
2022-12-26, 18:24
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
vilka fler var det som var med om gruppvåldtäkten? Är de också lika ringaktade?
(FB) Sex män häktade för gruppvåldtäkt i Sundbyberg - 2014
Citera
2022-12-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666

Åhfan. Vart har du läst det. Min post är förresten rena gissningar. Så ingen tar det för fakta.
Citera
2022-12-26, 18:29
Medlem
Bryr mig inte om patrask som pangar varandra. Men kul att riskmuppen tills sist dog.
Faktiskt funderade om fanskapet levde. Nyligen. Seger i morse kolla nyheterna.
Citera
2022-12-26, 18:32
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Ingen det är fake, ingen i dp har hotat någon de bara den där luffiga instagram sidan som sprider fake rykten
Exakt. Vi alla vet att Dumle inte hade några vänner. Ingen bryr sig om honom, och ingen kommer inte att hämnas för luffare Dumle.

Flesta i dp sitter inne eller är döda. Jag tror inte ens att dp är aktivt längre
Citera
2022-12-26, 18:33
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Jag tror att det var shottaz ligger bakom detta.
De väntade på honom utanför hans mammas lägenhet, de visste exakt vart han var. Innan han gick till sin bil, han blev skjuten i huvudet. Det var flera skott också, de ville ha honom död.

De som ligger bakom Dumle mordet, de gjorde en tjänst för samhället. En mindre våldtäktsman i det här landet.
Din spekulation, d.v.s det fetmarkerade instämmer jag i, vilket jag varit inne på tidigare utan att då nämna någon tänkbar anstiftare.
Jag har inte legat sömnlös p.g.a. det inträffade, trots att jag anser att Svensk Lag otvetydigt ska gälla i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det är självklart så att någon trodde/visste att han skulle besöka sin mamma på julafton och var där för just det. Alternativt någon såg honom och larmade.
För att inte skapa någon trådsanning så förtydligar jag att min spekulation är att någon "goat" ett julbesök hos mamman, och att betald/a utförare/spanare befunnit sig nära BP.
Citera
2022-12-26, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Och ni tror att han hade gått med på att intervjuas om våldtäkten?
Nej, vemfan bryr sig? Man mörkar en grov våldtäkt när man tar upp dömda brott, tror inte DU att det finns 200 kriminella blattar som gärna låter sig intervjuas i expressen?
Senast redigerad av Adamtensta12 2022-12-26 kl. 18:41.
Citera
2022-12-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Sköt dom dumdumkulor eller avsågat hagelgevär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in