2022-12-26, 10:29
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMan55
I stort sett alla invandrare som kom till Sverige på 60, 70 och 80-talet är väl helt assimilerade?
Tänker då specifikt på folk från balkan, turkiet, polen, greker och en del italienare? Vet inte om vi hade så mycket invandring från mellanöstern under de åren?

De utgör ju definitivt inte ett problem idag. Jag menar på att invandring när jag växte upp på 70-80 tal inte ens var ett problem. Fanns ett par idioter men idag tror jag alla är "svennar". Ingen majoritet av dem som kom hit på den tiden som lever på bidrag och bor i "orten" på det sättet?

Det kommer väl inga från balkan, turkiet, polen och italien idag till Sverige? Möjligtvis albaner men resten tror jag inte vill sätta sin fot i detta landet. Albaner är väl lite av det "svarta" fåret från balkan. Lite andra värderingar och delar inte samma religion som grannarna.
Instämmer. Bra förklarat!
Citera
2022-12-26, 13:01
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Många inom vänstern försöker alltid shamea invandrare/personer med utländsk bakgrund som är invandringskritiska och som exempelvis sympatiserar med SD, med att säga att de ändå aldrig kommer bli accepterade av svenskarna och att de "säljer sin själ".

Då tänker jag att det är bättre att vi en gång för alla får ett svar här från svenskar vad er genuina åsikt är om dessa invandrare eller personer med utländsk bakgrund? Ser ni upp till dessa människor eller är det som babbarna säger att de här husblattarna ändå inte accepteras hos er?
De kommer aldrig accepteras, de blir aldrig svenskar och de utnyttjas som alibi av fega kräk som inte vågar stå för sina åsikter. Den enda respekterade blatten är han som återvandrat.
Citera
2022-12-26, 13:04
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
De kommer aldrig accepteras, de blir aldrig svenskar och de utnyttjas som alibi av fega kräk som inte vågar stå för sina åsikter. Den enda respekterade blatten är han som återvandrat.
Bad inte om din åsikt då ni bara representerar 0,2 promille av befolkningen och inte den breda massan av svenskar.

Att ni nazzerunkare har de åsikterna ni har är inte direkt så förvånande. Visste till och med att du skulle ge den typen av svar innan jag klickade på notisen då jag såg ditt namn.
Citera
2022-12-26, 13:07
Medlem
Välanpassde invandrare, kan inte bli bättre!
Citera
2022-12-26, 13:14
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Bad inte om din åsikt då ni bara representerar 0,2 promille av befolkningen och inte den breda massan av svenskar.

Att ni nazzerunkare har de åsikterna ni har är inte direkt så förvånande. Visste till och med att du skulle ge den typen av svar innan jag klickade på notisen då jag såg ditt namn.

Nu bad du ju i heller inte inte om min åsikt, då du skrev; " vad tycker ni svenskar om husblattar?". Du kommer nog märka i tråden att en betydande del svenskar delar min åsikt.
Citera
2022-12-26, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Det är ju såssar och komminister som smutskastar.

Smutskastar vem? SD? Absolut. Inte sina potentiella väljare
Citera
2022-12-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Pisslam sköter det så pass bra självt - på egen hand. Enbart genom att visa vad de står för. Det är bara att läsa högt ur Koranen för att se vad för typ av getknullande äckellära det är det handlar om.

Det enda SD gör är att nätt och jämnt belysa vissa av de perverterade värderingarna smutslimerna har.

Tja lite högläsning vore ju fint. Upplys oss gärna med ett par rader eller verser.
Citera
2022-12-26, 13:36
Medlem
Citat:
Nu bad du ju i heller inte inte om min åsikt, då du skrev; " vad tycker ni svenskar om husblattar?". Du kommer nog märka i tråden att en betydande del svenskar delar min åsikt.
Min uppfattning baserat på svaren är att svenskar uppskattar "husblattarna" och inte som vänsteraktivister säger när de hävdar att svenskar inte gör skillnad på husblattar och kaosblattar.

Att du däremot inte gör den skillnaden är inte så förvånande då ni i er 0,2 promillesparti är så pass små och obetydliga. Löjligt att du sen försöker tro att du kan tala för alla svenskar när 98 procent av svenskarna är helt vanliga människor som skiter i politik och ras.
Citera
2022-12-26, 13:42
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Infiltratörer som väntar på rätt tillfälle att hugga Svenskarna i ryggen.
Tex i det framtida kriget eller förtrycket av den inhemska befolkningen.
Jag har världshistorien som källa.
Citera
2022-12-26, 13:43
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Min uppfattning baserat på svaren är att svenskar uppskattar "husblattarna" och inte som vänsteraktivister säger när de hävdar att svenskar inte gör skillnad på husblattar och kaosblattar.

Att du däremot inte gör den skillnaden är inte så förvånande då ni i er 0,2 promillesparti är så pass små och obetydliga. Löjligt att du sen försöker tro att du kan tala för alla svenskar när 98 procent av svenskarna är helt vanliga människor som skiter i politik och ras.
Inte bara gör jag inte den skillnaden, utan jag föredrar givetvis kaosblattarna och hur de påverkar svenskars åsikter om mångkultur och massinvandring. Du verkar veta mycket om mig, vilket parti är det du menar att jag representerar? NSDAP?
Citera
2022-12-26, 13:43
Avslutad
Jag gillar dom! Önskar att ni var fler
Citera
2022-12-26, 13:46
Medlem
Citat:
Inte bara gör jag inte den skillnaden, utan jag föredrar givetvis kaosblattarna och hur de påverkar svenskars åsikter om mångkultur och massinvandring. Du verkar veta mycket om mig, vilket parti är det du menar att jag representerar? NSDAP?
Verkar som att den absoluta majoriteten av svenskarna inte föredrar kaosblattar, men husblattar om de får välja.

Ja, du verkar tillhöra NSDAP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in