Någon har plockat upp Eddie Murphys visdomsord från
Raw. Bra att ha paper i ordning.
Jag sitter lite som du faktiskt aktiemässigt, inte allt det andra härjet med fruntimmer och semester.
Litegrann drillers, bara eqinor och cardinal i olja, golar och cool i gas och de flesta shitcos i uranportföljen rensade.
Har bara en og-portion sput som var upc kvar och sålde mina kaz efter det att nalle puh gjorde sitt första statsbesök efter rona i Boratland och lovade att militärt försvara kazakstan. Jag är färdig med diktaturskit efter ryssbrännan.
Jag håller med brolin. Fuck ryssar, kina, danskar, fransmän och alla andra odugliga land jag glömt.
Jag vet inte om det var här jag tipsades om honom men sökningar ger inget,
John Polomny är en riktig juvel att lyssna på för den energiintresserade. Behaglig röst, rätt intelligent, bra tempo och lagom foliehatt.
En video i veckan, lätt värt att höra i bakgrunden.
Rick Rule har dessutom synts till i diverse kanaler jag ser på ibland och jag rekommenderar att alla ser senaste beauty and the beast med Daniela Cambone.
Förresten frågade någon om Cleveland cliffs härom veckan i tråden, och jag tror jag har tänkt färdigt.
Det är precis som zim som vissa pirater här semibagholdar. När väl cykeln vänder igen har vi redan koll på de riktigt bra företagen och köper dessa. Lyssna noga på Rick.
Goncalvez är en stålman och sålänge han är vid rodret går bolaget vidare.
Energipriserna medför att yanksteel gör pengar trots europas misär.
Samtidigt är Tesla och bilindustrishortcaset jävligt uppenbart. Ingen har råd med det nu.