2022-12-25, 19:55
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
#120 Rebus

Förnamn:
På hebreiska betyder hans namn = Gud är min domare

efternamn
En svensk skidåkare vann guld i längdåkning 1988 i calgary

Har samma yrke som Silbersky

Härligt när nån gör enkla rebusar så t om jag löser dom 🙂
Citera
2022-12-25, 20:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jo då, de flesta av dem har skickat barnporr.
Hur löser myndigheterna det att det är olagligt att efterfråga barnporr. Utgår att ingen skickar om de inte önskar. Rättsväsendet måste i dessa fall då se mellan stolarna.

Det har hävdats privatpersoner får brottsprovocera, men att efterfråga barnporr är ett tydligt formulerat utskrivet brott, så den provokationen är inte laglig. Logiskt då man efterfrågar kommer man se barnporr, viket är kränkande mot barnet.
Citera
2022-12-25, 21:20
Medlem
Helvete vad gott. Hoppas fler idioter tar livet av sig.

Har 3 GPS’r på min 16 åriga dotter .
Moppe, mobil och en i skon.
Bör operera in en i benet på henne också.
Citera
2022-12-25, 21:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Har som sagt tittat och ser fortfarande samma reaktioner från dumplingarna efter varje ny uthängning. Det är ju inte "raketkirurgi" som Dumpen sysslar med...
Det kan vara nyttigt att se hur många Gäddor det egentligen finns, vad dom gör och vad dom skriver.
Ju fler man ser ju mer avsmak får man.
Citera
2022-12-25, 21:35
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tugge
Helvete vad gott. Hoppas fler idioter tar livet av sig.

Har 3 GPS’r på min 16 åriga dotter .
Moppe, mobil och en i skon.
Bör operera in en i benet på henne också.
Är det inte enklare att hålla dottern hemmavid?
Citera
2022-12-25, 21:44
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hur löser myndigheterna det att det är olagligt att efterfråga barnporr. Utgår att ingen skickar om de inte önskar. Rättsväsendet måste i dessa fall då se mellan stolarna.

Det har hävdats privatpersoner får brottsprovocera, men att efterfråga barnporr är ett tydligt formulerat utskrivet brott, så den provokationen är inte laglig. Logiskt då man efterfrågar kommer man se barnporr, viket är kränkande mot barnet.

De skickar ändå
Citera
2022-12-25, 22:33
Medlem
Citat:
Har som sagt tittat och ser fortfarande samma reaktioner från dumplingarna efter varje ny uthängning. Det är ju inte "raketkirurgi" som Dumpen sysslar med...

Ska vi tolka det som att du är en raketkirurg eller syftar du på gäddorna i jämförelsen?
Citera
2022-12-26, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det kan vara nyttigt att se hur många Gäddor det egentligen finns, vad dom gör och vad dom skriver.
Ju fler man ser ju mer avsmak får man.

Tack för inbjudan men jag behöver ingen freakshow för att kunna föreställa mig det.

Apropå antalet: kanske du vet hur många av de uthängda som har dömts i domstol eller för närvarande är under utredning?
Citera
2022-12-26, 00:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Ska vi tolka det som att du är en raketkirurg eller syftar du på gäddorna i jämförelsen?

Ville väl snarare antyda, att det inte riktigt krävs den nivån för att hänga med... Se mitt svar till MeggieCleary.
Citera
2022-12-26, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Lysturken eller Raymond-Chow eller nån annan kalenderbitare kanske vet mer detaljer. Jag vet bara att han ser ut att bo kvar i Skåne enligt en slagning nyss.

Turkens underrättelseregister är inte att leka med. Jävlar vilka rebusar mm som vi fått

Lund-snubben som Whiskeyrösten och sonen konfronterade vid Centralstationen är väl fortfarande icke identifierad? Dumpens back up deluxe.

Kul att du har lite ballar nu när du är tillbaks. Du bölade senast och lämnade tråden. No hard feelings? Det är ok med mig.
Citera
2022-12-26, 00:40
Medlem
Citat:
Ville väl snarare antyda, att det inte riktigt krävs den nivån för att hänga med... Se mitt svar till MeggieCleary.

Se mitt svar till Brooz
Citera
2022-12-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojken668
Den senaste ser ut som en pundare.
Har dom nånsin satt dit nån välutbildad lr högt uppsatt pedofil lr är det bara förståndshandikappade som inte har koll som fastnar i nätet?

Flera, en psykolog på skola, fotbollstränare, advokat, mäklare, programmerare bl a för att nämna några...det går nog inte att bedöma pedofili utifrån någon ytlig "samhällsstatus"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in