2022-12-25, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
"Flera personer sågs springa från platsen", enligt pressen.

Då tror jag inte att det var någon torped från Malmö eller Linköping. Då tror jag att det kan ha skett i stundens hetta av folk som står honom nära och känner honom. Något random skit har blossat upp och någon skjuter honom.

Vilka skyttar har Shottaz? Ayye och Yasin mm? Klart det är någon som vet vad som gäller hos dem... de släckte ju ändå en profil, de släpper de knappast till en random shuno. Ayye 1.01 och Yasin 1.10... om någon vill satsa cash.
Citera
2022-12-25, 19:46
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Tro mig mina källor är 99% säkra, och det bekräftar även media.

För lite mer info så skrek han även som
en gris (när kullregnet kom) enligt källor.

Ja, Du är fortsatt betrodd i tråden 🙂.
Vet Du hur många skott han träffades av?
Vet Du om det var en eller flera GM på platsen?
Citera
2022-12-25, 19:47
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
D e kontakter men de vet inte själva till 100% men de vet vilka som skulle ha motiv till de och att det hade varit surr tidigare om att folk från Malmö ville japp han.

Ok, men de säger att det är så eller ? Asså vi alla vet ju vilka som har motiv, vi sitter ju inte här för motiv och konspirationer. Jag har haft med killen att göra så vill veta vad tillståndet är och sitter på högspänn. Vill inte ha folk som chansar.
Senast redigerad av Imbaz 2022-12-25 kl. 19:49.
Citera
Medlem
BlackAnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Han är medlem i Dödspatrullen och befann sig i Rinkeby som styrs utav deras ärkefiende Shottaz och dess yngre. 1+1=2

Hur fan tänkte fanskapet när han åkte dit? Hade han ingen självbevarelsedrift?! 🤔
Citera
Avslutad
Det är dumle som är skjuten. En bild som Aftonbladet använder har dumle på sin Instagram.
Citera
Avslutad
Kräket saknat av ingen. Det han gjort är vidrigt och empatilöst, han får skylla sig själv för alla som ville honom illa och tycker det är bra att han är borta. Upprättelse för hans offer som man får hoppas är glada idag. Gruppvåldtäktsman och mordinblandad.

Minns intervjun av honom i expressen angående Einar-mordet. Han brukade bära skottsäker väst, men det hjälpte inte denna dag tydligen.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-12-25 kl. 19:54.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Vad håller du på med? Du spelar Allan att du var vittne när någon högg Leis i halsen + att du filmade skiten...nu är du här och spelar Allan?

Va håller du på med?!
Och hur kan du inte förstå hur skev du upplevs!?

Vakna förfan din mytoman

Det var jag som avslöjade att Leis blev knivhuggen innan någon annan avslöjade det. Det jag skriver stämmer även här. Dumle sköts i huvudet och det är kopplat till Södertälje.
Citera
2022-12-25, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Vilka skyttar har Shottaz? Ayye och Yasin mm? Klart det är någon som vet vad som gäller hos dem... de släckte ju ändå en profil, de släpper de knappast till en random shuno. Ayye 1.01 och Yasin 1.10... om någon vill satsa cash.

Dom har många yngre som e redo att trycka av och fanns säkert pengar på dumlees huvud
Citera
Medlem
Ursäkta, är det Dumle dom knäppt och är han död?
Har försökt läsa tillbaka i tråden men den är så lång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soldi
Svårt att släppa lejontatueringen på halsen, lejonen är väll Lejonen - > 3mst -> dp? Tror i vart fall du har rätt, och jag fattar inte riktigt hur men det verkar knutet till rörelsen i Södertälje.

stämmer fint.
Citera
2022-12-25, 19:49
Medlem
Skithögen är död och det är ju glädjande 😊
Citera
2022-12-25, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Ursäkta, är det Dumle dom knäppt och är han död?
Har försökt läsa tillbaka i tråden men den är så lång.

Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in