2022-12-25, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Träffades han verkligen i hjärnan?

Fullt möjligt att en kula från ett vapen träffar skallen ovanför ögonbrynen mellan höger och vänster hjärnhalva utan att skada vitala delar. Det finns otaliga historiska exempel på det, framförallt från världskrigen. Det vi dock definierar som personlighet kan dock skadas om Pannloben träffas fel.
Citera
2022-12-25, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj
Fullt möjligt att en kula från ett vapen träffar skallen ovanför ögonbrynen mellan höger och vänster hjärnhalva utan att skada vitala delar. Det finns otaliga historiska exempel på det, framförallt från världskrigen. Det vi dock definierar som personlighet kan dock skadas om Pannloben träffas fel.
Tack för info intressant. Kan tänka mig Svensken är heeel skum. Speciellt efter kickat en joint. Han ser väldigt annorlunda ut också.
Citera
2022-12-25, 15:16
Medlem
Citat:
Tack för info intressant. Kan tänka mig Svensken är heeel skum. Speciellt efter kickat en joint. Han ser väldigt annorlunda ut också.
finns det en bild på han ansikte hur den ser ut nu?
Citera
2022-12-25, 15:17
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Med all den info som har kommit fram nu som sammanfaller med andra uppgifter som stämmer överens med Dumlee. Så skulle jag bli mycket förvånad om det är någon annan än han som har blivit skjuten!
Hoppas döden därmed är definitiv. Och isåfall:

Dumlee ditt smutsiga jävla blattekräk, må din ruttnande kropp angripas av helvetets vidrigaste likmaskar och måtte din själ brinna förevigt i helvetets djupaste katakomber.
Varför hatar du honom ?
Citera
2022-12-25, 15:17
Medlem
Citat:

Har du en bild på han som förut fick den genom huvudet?
Intressant att se hur lirare ser ut haha.
Citera
2022-12-25, 15:18
Medlem
Citat:
Han är helt återställd pratar helt normalt, gömmer sig dock i kulu (turkiet)
Citera
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj

Så länge vinkeln är flack och inte akut, ja. Om den är akut och kulan penetrerar in i skallen och går ut baktill är det ett perfekt skott. Det är vida omtalat och dessutom avbildat med exceptionell tydlighet i Jarhead från 2005.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Hans fall var en på miljonen. Rakt genom pannan och träffar mindre viktiga delar av hjärnan.

Helt återställd idag, hans fall är helt otroligt.
Nope. Vi har ju psyket alex ghara i Malmö som blev skjuten i huvudet och ringde själv in till larmcentralen. Operatören kunde inte ta honom seriöst och undrade: "Hur kan du ringa och larma om du är skjuten i huvudet?"😂 det larmsamtalet blev viralt och fick konsekvenser om jag inte minns fel. Hur som haver alex lever än idag, normalt 😂😂
Citera
2022-12-25, 15:19
Medlem
Uppdatering klockan 15:07

Under eftermiddagen har teknikerna avslutat sitt arbete ute i Rinkeby.
Citera
2022-12-25, 15:20
Medlem
Har Dumle familj utomlands som måste informeras innan man går ut med att han är död (om han är död)?
Som jag har förstått det är det endast den närmsta släkten som måste få info innan tidningar går all in.

knorr.djungle sluta med ditt förbannade "100%" och sedan komma med gissningar och ta juldagen till att serva a-traktorn eller något istället för du vet inte ett skit. Sjukt tröttsamt..
Senast redigerad av PhlattHjord 2022-12-25 kl. 15:22.
Citera
2022-12-25, 15:22
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Nope. Vi har ju psyket alex ghara i Malmö som blev skjuten i huvudet och ringde själv in till larmcentralen. Operatören kunde inte ta honom seriöst och undrade: "Hur kan du ringa och larma om du är skjuten i huvudet?"😂 det larmsamtalet blev viralt och fick konsekvenser om jag inte minns fel. Hur som haver alex lever än idag, normalt 😂😂

Bra poäng med Ghara, sedan undrar jag hur länge till han kommer att leva, men det är en annan historia
Citera
2022-12-25, 15:22
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
finns det en bild på han ansikte hur den ser ut nu?

https://imgbb.com/Pmh2sVb

Där ser du, Svensken och Tugge.

Som du ser han har förändrats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in