2022-12-25, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasmus4805
Jösses jag finner inte ord. Kom från julfirande hos modern? Vad som hände vid Einars avrättning får vi väl aldrig nån klarhet i nu.

Att Dumle goade vet alla , Men tror inte vi hade fått reda på något oavsett.
Citera
2022-12-25, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasmus4805
Jösses jag finner inte ord. Kom från julfirande hos modern? Vad som hände vid Einars avrättning får vi väl aldrig nån klarhet i nu.

Klarheten känner redan polisen till, och halva Flashback. Det är bara bevisen som saknas.
Citera
2022-12-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Hoppas att blatten avlider. Det får bli som en lite försenad julklapp. Tomten kommer bara med hårda paket till patrasket i Rinkeby
Var var det där med våldtäkten, vad hade hänt där ? Blev han dömd för det ? Frågan var inte riktad till bara dig, men kanske nån som vet ?
Citera
2022-12-25, 14:44
Medlem
Dumle har väl krattat manegen för sin avrättning. Tråkigt för anhöriga.
Sluta köp knark. Då finns inget att döda för.
Citera
2022-12-25, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
100 säkert på skjuten i huvudet?
Ja som om jag skjutit honom själv.
Har han överlevt så är han hjärndöd.
Citera
2022-12-25, 14:45
Medlem
Det tar fanimej aldrig slut! Detta jävla bottenhål till land har totalt misslyckats med att få ett slut på gängen! Har hört så in i helvete mycket skit om denna Dumle och kan inte säga något mer en att jag blir lättad av detta besked! USCH
Citera
2022-12-25, 14:47
Medlem
det här kommer nog va första mordet i sthlm på över snart 2 månader va hänt med sthlm att det är så lungt senaste tiden?
Citera
2022-12-25, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Var var det där med våldtäkten, vad hade hänt där ? Blev han dömd för det ? Frågan var inte riktad till bara dig, men kanske nån som vet ?
Hur menar du vad hade hänt?
Han och några till fick fängelse för det med straffrabatt (för att det här landet är helt efterblivet).
Den ena är nu skjuten (Dumle) och en annan som var med i våldtäkten lever nu ett vanligt liv och har två egna döttrar, sjukt va?
Citera
2022-12-25, 14:50
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Ja som om jag skjutit honom själv.
Har han överlevt så är han hjärndöd.

”Svensken” aka Mikail Tuncer som blev skjuten i samband med mordet på en annan nigger på en innergård i en Stockholmsförort blev ju skjuten i huvudet och överlevde.
Citera
2022-12-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Du ska inte dra alla blattar över en kam!!! Fattar du det! Alla är inte samma
När gjorde han det? Han vill som oss alla andra att Dumle inte ska få förstöra vårat land längre, men han skriver det lite mer aggressivt
Citera
2022-12-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
det här kommer nog va första mordet i sthlm på över snart 2 månader va hänt med sthlm att det är så lungt senaste tiden?

Alla sitter inne typ därför de vart ganska lungt i Västerort senaste tiden
Citera
2022-12-25, 14:51
Medlem
Han kommer klara sig nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in