2022-12-24, 12:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Staffanstorparen
[...]

För övrigt så tycker jag att det är så fel att per automatik ha emot både barnporr, djursex mm.
Vem är lagen till för så som den är idag? Inte är det i alla fall nödvändigtvis barn och djur. Ingen av dom tar extra skada av att barnporrr finns på usb, och stannar där. Eller att bönder går ut i sina stall och kåtar upp sig ladugårdar bland grisar och kor. Ingen förutom folk som inte har med saken att göra.
Om det finns grupper i samhället som inte kan förlika sig med hur andra lever sina liv så är det faktiskt dom som behöver sköta sitt och skita i andra, inte tvärtom.
Om ingen tar skada så ska det fan inte sitta moralister och bestämma över andra.

Där kan jag inte på några villkor hålla med dig – dessa lagar är till för att skydda barn, och andra som inte kan försvara sig själva, från att bli "utsatta". Oavsett om barnporren "bara finns på usb-stickor" så visar de ju, att barn har blivit utsatta för någon slags övergrepp vid tillverkningen av filmerna.
Citera
2022-12-24, 12:26
Moderator
Carlboms avatar
När man inte tror den sociala fallhöjden kan bli lägre så glider Kentgäddan in och ba: Kolla på mig!

Han ser fan ut som en uteliggare och heroinist Han kan omöjligt ha något att förlora i livet. Kanske t.o.m att han ökar sin sociala höjd efter klippet.

https://dumpen.se/2022/12/23/med-kent-under-filten-napp-177-stockholm/
Citera
2022-12-24, 13:07
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
När man inte tror den sociala fallhöjden kan bli lägre så glider Kentgäddan in och ba: Kolla på mig!

Han ser fan ut som en uteliggare och heroinist Han kan omöjligt ha något att förlora i livet. Kanske t.o.m att han ökar sin sociala höjd efter klippet.

https://dumpen.se/2022/12/23/med-kent-under-filten-napp-177-stockholm/

Den här fiskningen tyder bara på desperation och brist på napp från Dumpens sida.

Den här pundaren kan ju omöjligen lyckas grooma ett barn på riktigt och vad tjänar ens uthängingen till? Snälla, kan någon förklara detta för mig (förutom att dom vill ha in swish-pengar från sin sektklan då så klart)?

Och Sara (som själv har +30 domar på sig): "Har du några domar på dig? Va? Har du det?"
Senast redigerad av populopidus 2022-12-24 kl. 13:10.
Citera
2022-12-24, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Den här fiskningen tyder bara på desperation och brist på napp från Dumpens sida.

Den här pundaren kan ju omöjligen lyckas grooma ett barn på riktigt och vad tjänar ens uthängingen till? Snälla, kan någon förklara detta för mig (förutom att dom vill ha in swish-pengar från sin sektklan då så klart)?

Och Sara (som själv har +30 domar på sig): "Har du några domar på dig? Va? Har du det?"

Du verkar vara något av en expert på grooming så det borde väl du kunna svara på, hur får man dom små liven att nappa menar du?
Citera
2022-12-24, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Har ingen mer än jag sett hur kär Sara är i Patrik!!

Kolla bilderna som är i senaste podden.

Det är ren och skär kärlek i Saras blick på Patrik i en av bilderna.

Nja snarare beundran och göra sig till på bilderna. Redan diskuterats och slutsatsen blev att Sara 48 ändå är alldeles för gammal för Putte 57 vilket hon lär vara införstådd med. Sen har hon tryckt till honom några gånger och det gör man sällan i förälsklingsfasen.

Citat:

Ja den landade inte bra även om hon är Snövit idag. Putte kunde kört comeback från "Heta Bengt". Sara är fin ändå
Citera
2022-12-24, 13:34
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:

Tycker den är ett bra exempel för att visa hur pedofiler finns i alla samhällsklasser.
Citera
2022-12-24, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Fast om du vill veta vad Dumpen vill så är väl inte tråden rätt plats.
Här hänger ju gäddor i parti och minut.
Vill du veta vad Dumpen gör och vill så får du gå in på Dumpen och Dumpens facebook.

Har inte tid för sådant. Har följt någon länk till Dumpens facebook någon gång, och där var det ju bara Halleluja! från Dumpen själva och deras anhängare. Det är dock i den här tråden som dumplingarnas reaktioner speglas – och de är inte alltid så "vackra".
Citera
2022-12-24, 14:27
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Du verkar vara något av en expert på grooming så det borde väl du kunna svara på, hur får man dom små liven att nappa menar du?

Då det inte är något jag pysslar med eller har kunskap om så får du vända dig till någon annan om du vill lära dig. Sorry!
Citera
2022-12-24, 14:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Har inte tid för sådant. Har följt någon länk till Dumpens facebook någon gång, och där var det ju bara Halleluja! från Dumpen själva och deras anhängare. Det är dock i den här tråden som dumplingarnas reaktioner speglas – och de är inte alltid så "vackra".
I den här tråden är det gäddor och gäddvurmare som sätter agendan.
Om du vill veta vad som gäller för organisationen Dumpen så kan du inte sitta här och gissa dig fram.
Citera
2022-12-24, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
I den här tråden är det gäddor och gäddvurmare som sätter agendan.
[...].

För en enkelspårig sektmedlem kan det ju verka så. Och sektmedlemmarna har bara invektiv att svara på kritik med.
Citera
2022-12-24, 14:58
Medlem
cj035s avatar
Här är dagens dubbel-cd! Går även att få som kasettband.

DISC 1
1. Robinsongäddan - Hey Ho(ra)
2. Mannen med osten aka Ostkuken - Fläns över sjö och strand
3. Gädda i mörkret - Tänd ett ljus
4. Jailed Peddoz - Jag drömmer om en jul hemma
5. Husbilsgäddan - Driving home for Christmas
6. Candyman Kent - En sockerbagare
7. Lelle Sköj - Lusse lelle

DISC 2
1. Dansgäddan - Rocking around the christmas tree
2. Morgongäddan - När juldagsmorgon glimmar
3. Carlos aka Ursäkta mig, vill du sitta på min näsa? - Rudolf med röda mulen
4. Jönköpingstomten - stackars lilla tomten
5. Snömorfar - Nej se det snöar
6. Kalle - Oh Christmas tree (nu blir det rea på julgranar!)
7. Robinsongäddan - Härlig är hjorden

God jul på er!
Citera
2022-12-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Kommentarer är överflödiga – jag är tråkig nog med att bara instämma!

P.S. Kan väl ändå upprepa min fråga: hur många av de "gäddor" som har överlämnats till Polisen, har blivit dömda i en "riktig" Domstol?

Fullständigt irrelevant. Syftet med Dumpen är att konfrontera människor som vill förgripa sig på barn. Det är vad det går ut på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in