2022-12-24, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jan Rippe bor väl i Västra Frölunda, men ryskan, transan och Zazzi kanske. Även bögen som bor i Malmö.
Keyyos mamma bor i Göteborg iaf så hon åker säkert dit.
Citera
2022-12-24, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
De kanske åker nattåg hem med Loket.
Citera
2022-12-24, 01:09
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Rickard är grym & äkta!
Han får vara & göra precis vad han vill.
Precis som alla. Alla har rätt till allting.

Men när en kille med psykisk ohälsa & självförtroende nere i botten som Thomas har & gör karriär. Då blir jag förtvivlad & undrar vart samhället är på väg.

/bwovv

Ja om media inte gav honom uppmärksamhet så finns han nog inte om 10 år tyvärr
Citera
2022-12-24, 01:10
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven
Keyyos mamma bor i Göteborg iaf så hon åker säkert dit.

De försöker nog parera in gästerna, så de slipper privatjet numera, av miljö och- kostnadsskäl. Det är ju smart!
Citera
2022-12-24, 01:13
Medlem
Casper försöker nog få till en efterfest med Keyyo…
Citera
2022-12-24, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Nu kommer odjuret fram. Han kan dölja sin penis i drag men kan inte dölja sin mansröst. Fan va cringe.
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Så fort en transa kom upp på scen stängdes tvn av.

/bwovv

Blev rätt illa berörd av det där, faktiskt. Aldrig sett killen förut, men man såg direkt att det var en snubbe. Riktigt obehagligt, nästan som man blir antastad som TV-tittare; typ som när man råkar klicka på en mondo, gore och bizarre-länk av misstag och får bilderna inbrända på näthinnan.
Citera
2022-12-24, 01:18
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Men är du trög? Tar man ett jobb i Göteborg på en kväll får man väl inkludera att man får bo på hotell tills morgonen??

Ja, men om ingen vill göra det, då får TV4 självklart betala ett privatplan om de inte bara vill ha gäster från Göteborg, eller som kan ta sig dit. Jag vet att de gjort så tidigare.

Smakar det, så kostar det. Allt hänger väl på vilka gäster/artister de vill ha dit.
Citera
2022-12-24, 01:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris Waddle
Casper försöker nog få till en efterfest med Keyyo…

Hon är ganska poppis bland 50-åringarna. Vet att Martin Melin har slajdat in i hennes DMs också.
Citera
2022-12-24, 01:30
Medlem
Citat:
Nä inte fan ska tv4 betala 100k för ett privatplan ditt dumma fanskap. Tar man ett jobb på annan ort, på en kväll, så får man ju inkludera hotell. Kom igen för fan

Den kanske tar lågprisflyg hem då.
Citera
2022-12-24, 01:32
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Nä inte fan ska tv4 betala 100k för ett privatplan ditt dumma fanskap. Tar man ett jobb på annan ort, på en kväll, så får man ju inkludera hotell. Kom igen för fan

Då får du väl fråga TV4 eller Warner, som producerar Bingolotto, varför de gör det, eller i alla fall tidigare gjort det.
Citera
2022-12-24, 01:37
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Fan spelar de för roll vem din arbetsgivare är? Skickas du ut på ett uppdrag räknar du då med privatflyg hem eller hotell på orten? Fan är det för fel på er använd huvudet.

I detta fallet handlar det om TV4 som arbetsgivare. Jag har inte sagt att någon räknar med det, men om alla tackar nej, vad är alternativet? Det är inte precis ett vanligt knegarjobb.
Citera
2022-12-24, 01:43
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Jo det är exakt som vilket jobb som helst.
O vadå om alla tackar nej, vad är det för pseudoscenario som inte existerar? Gästerna får nog 10 - 50k för sin medverkan. Kanske mer. Tror du inte de accepterar att sova på hotell en natt då? O åka hem imorgon? Asså jag blir så trött. Nu ska jag lägga mig. Orkar inte med en diskussion som en 3 åring kan vinna. Gonatt.

Nej, det är inte vilket jobb som helst. Nej, det tror jag inte alla vill.

Natti natti! Duna sött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in