2022-12-23, 21:38
Avslutad
Sista gäddan har just nu 1 113 vänner på facebook. Undrar hur många som kommer ta bort han från sin vänlista?
Citera
2022-12-23, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Senaste gäddan lyssnade på massor med låtar för några timmar sen på Spotify. Har förhoppningsvis ångest deluxe nu. Och det SKA han ha. Förbannade äckel som vill ge sig på en nioåring. 🤮
Sjuka bilder på fejjan. Suddiga bilder tagna utifrån på fönster och byggnader bland annat. Fler lika i rad. Sånt.
Citera
2022-12-23, 21:47
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Man kanske prioriterar att stötta Dumpen, oavsett cigg (jävligt dumt att röka enligt mig) och diesel. Jas bedömer det värt det.
Själv skulle jag vilja att de två pundare fick stå till arbetsmarknaden förfogande och dumpen drevs av folk med god vande och ett bevisat intresse för att verkligen jobba för barns rättigheter och rätt att inte taggas på.
Citera
2022-12-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Själv skulle jag vilja att de två pundare fick stå till arbetsmarknaden förfogande och dumpen drevs av folk med god vande och ett bevisat intresse för att verkligen jobba för barns rättigheter och rätt att inte taggas på.
Du vill att de två hellre ska leva på bidrag och kanske dessutom generera intäkt till aktör som lär arbetslösa skriva cv och intervjuteknik samt leta dolda jobb
Citera
2022-12-23, 22:07
Medlem
Sommargays avatar
Inte sett klippet med senaste Kenta än då jag ska käka klart och hälla upp ett glas vin innan jag GOTTAR mig i misären. Men av bilderna att döma så blir jag nyfiken om det inte är den här gamla internetkändisen som cirkulerat runt instagram ordentligt?

https://www.youtube.com/watch?v=atwIGXnLRGE
Citera
2022-12-23, 22:09
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Tycker du inte dom jobbar nu. Åker land och rike runt. Sitter i bilen och väntar åtskilliga timmar ibland på gäddan. Bor på tråkiga hotell. Kan lova dig att åka runt och bo på hotell inte är roligt när man gjort det ett tag. Man bara längtar hem till den egna sängen och den egna toaletten. Så i mina ögon jobbar och sliter dom för fullt. Låt dig inte luras och tro att det är trevligt. Det är oerhört tröttsamt efter ett tag.
Citera
2022-12-23, 22:18
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du vill att de två hellre ska leva på bidrag och kanske dessutom generera intäkt till aktör som lär arbetslösa skriva cv och intervjuteknik samt leta dolda jobb
De skall inte ha några bidrag!
De skall fan lära sig jobba som alla andra.

Patrik har glidit på en räkmacka länge nog och den andra har pundat bort inte bara sitt utan sina barns liv också.

Upp och jobba!
Citera
2022-12-23, 22:20
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker du inte dom jobbar nu. Åker land och rike runt. Sitter i bilen och väntar åtskilliga timmar ibland på gäddan. Bor på tråkiga hotell. Kan lova dig att åka runt och bo på hotell inte är roligt när man gjort det ett tag. Man bara längtar hem till den egna sängen och den egna toaletten. Så i mina ögon jobbar och sliter dom för fullt. Låt dig inte luras och tro att det är trevligt. Det är oerhört tröttsamt efter ett tag.

Säkert, men för en knegare sticker det i ögonen att de lever på swish.

Vi andra jobbar varje dag och lägger oss trötta.

Men visst det kanske är jobbigt att sitta i en bil och sova på hotell.
Citera
2022-12-23, 22:22
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob

Ja fyfan. Tänk ett jobb som till minst 50% består av att bila i 4 timmar till best western västerås för att sen stå o SPEJA vid nån busshållplats i 90 minuter för någon som inte dyker upp och sen blixtvisit 3.5 timmar västerut till spar hotel gårda i göteborg för en fiskare har känning om att något är på G.
Citera
2022-12-23, 22:22
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Inte sett klippet med senaste Kenta än då jag ska käka klart och hälla upp ett glas vin innan jag GOTTAR mig i misären. Men av bilderna att döma så blir jag nyfiken om det inte är den här gamla internetkändisen som cirkulerat runt instagram ordentligt?

https://www.youtube.com/watch?v=atwIGXnLRGE

Den där ”gamla internetkändisen” är ett humorkonto av https://www.instagram.com/callebranca/

Men ja, det var kul att de var så lika.
Citera
2022-12-23, 22:25
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Säkert, men för en knegare sticker det i ögonen att de lever på swish.

Vi andra jobbar varje dag och lägger oss trötta.

Men visst det kanske är jobbigt att sitta i en bil och sova på hotell.
Förstår hur du menar. Men gräset är inte alltid grönare på andra sidan vägen. Det är oerhört slitsamt att åka runt och bo på hotell. Det låter glassigt men jag kan lova dig det är det inte. Jag gjorde det i tre år sen orkade jag inte mer. Fråga vem som helst som arbetar så. Dom kommer svara likadant.
Citera
2022-12-23, 22:25
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Den där ”gamla internetkändisen” är ett humorkonto av https://www.instagram.com/callebranca/

Men ja, det var kul att de var så lika.
Tack. Hade ingen aning om det kontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in