2022-12-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spayro
Är du orolig för Erik? Gott om tid är din uppfattning, hade du tyckt detsamma om det var din syster pepparkvarnen för jag antar att du är sympatisörer till Erik och av samma kön.

Jag tror pepparkvarnen undrar.. då det väcks åtal i bra mycket mer komplicerade fall som dessutom inträffat senare ur tidsperspektiv.
Här finns bara bo och gm.. Tror knappast det finns några vittnen till själva förloppet.. men närmsta kretsen förhörs väl alltid men det tar knappast 10 månader..
Gängmord kan jag förstå tar upp emot ett år och längre att utreda.. men detta ställer jag mig frågande till.. ?
Citera
2022-12-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innepinne
Jag tror pepparkvarnen undrar.. då det väcks åtal i bra mycket mer komplicerade fall som dessutom inträffat senare ur tidsperspektiv.
Här finns bara bo och gm.. Tror knappast det finns några vittnen till själva förloppet.. men närmsta kretsen förhörs väl alltid men det tar knappast 10 månader..
Gängmord kan jag förstå tar upp emot ett år och längre att utreda.. men detta ställer jag mig frågande till.. ?

Exakt, jag bara undrar!
Citera
2022-12-24, 19:36
Medlem
Kul som faan - nu är det slutdoppat för idioten - nu är det rulla skinn på häkte o anstalt som gäller
o komma ut från kåken med skulder om 20 år - rätt åt honom - synd om dam barn o familj
Citera
2022-12-24, 21:48
Medlem
Jävla svin som tar en kvinnas liv och släcker henne så. Råttan kommer få vad han förtjänar men innan dess kommer det bli spännande och följa hans dagar i rätten inför hennes familj.
Erik W råttan ska vara glad att han lever i Sverige ink hans familj, öga för öga tand för tand
Citera
2022-12-24, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spayro
Jävla svin som tar en kvinnas liv och släcker henne så. Råttan kommer få vad han förtjänar men innan dess kommer det bli spännande och följa hans dagar i rätten inför hennes familj.
Erik W råttan ska vara glad att han lever i Sverige ink hans familj, öga för öga tand för tand

Med lite lagom tur slår att antal stamfränder till offret på honom på kåken
Citera
2022-12-25, 13:27
Medlem
Erik hade modet att släcka en kvinna hoppas han inte är lika rädd att bli släckt. Hans familj borde önska honom alla lycka i livet inne som ute.
Sachas bror är nog inte lika rolig att ha med att göra liksom hennes familj. Då menar jag verkligen det jag skriver han kommer ta det öga för öga. Läs tidigare inlägg om honom han är som monster i mörkret just nu. Så den råttan borde be för sitt liv liksom hans familj för honom
Citera
2022-12-25, 13:35
Medlem
Om det finns stöd där ute för Erik så hoppas jag att ni dyker upp på förhandlingen så kan ni ta det därifrån med honom.
Broder i Sholm menar jag, eller så kan ni söka upp honom samma efternamn som Sacha.
Info jag delar är info från säker källa då hans närmsta vän är avlägsen vän. Så alla Erik supportrar hoppas ni dyker upp utanför rätten
Citera
2022-12-25, 16:53
Medlem
Spayro verkar ha en förkärlek till bröder. ❤️ Skriver mer om hennes bror än om Sasha.

Snart har vi en FUP. Då ska det läsas.
Senast redigerad av atlas456 2022-12-25 kl. 16:55.
Citera
2022-12-25, 22:57
Medlem
Din uppfattning må vara så. Men jag vet vad han går igenom och hur mycket han pratar om sin syster så den haten inom honom växer för varje dag.
Helt oviktigt vad som kommer fram i fupen för familjen, mord är mord. Sen kan det vara intressant läsning för just sånna som du. I mina ögon är ett mord aldrig ursäktat hur gärna Erik vill ursäkta sig för att komma bort från mordmisstanken. Så familjen eller hennes bror tror jag eller vet jag är rätt ord skiter i det. Men däremot är det mycket intressant när huvudförhandling drar igång när just denna Erik ska sitta framför hennes bror med så mycket hat så han vill stycka honom i tusen bitar. Det är intressant hur dessa långa förhandlingsdagar Erik kommer må eller om han ens kommer våga öppna käften. För det är en sak att sitta och babbla i förhör en annan att sitta där just där och då. Förstår du nu varför jag har en förkärlek till hennes bror? För han är mannen med handling inte en person som söker uppmärksamhet eller pratar utan den haten är han öppen med och resten kan man lista ut själv.
Senast redigerad av Spayro 2022-12-25 kl. 22:59.
Citera
2023-01-16, 12:19
Medlem
Förlängd åtalstid till 30/1.
Citera
2023-01-24, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Förlängd åtalstid till 30/1.

Det kommer inga uppdateringar hur utredningen fortlöper..Det borde väl närma sig rättegång.
Detta har tagit alldeles för lång tid för något som skall behandlads skyndsamt iom att den misstänka sitter häktad
Citera
2023-01-24, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innepinne
Det kommer inga uppdateringar hur utredningen fortlöper..Det borde väl närma sig rättegång.
Detta har tagit alldeles för lång tid för något som skall behandlads skyndsamt iom att den misstänka sitter häktad

Det har varit sekretess på dom tre senaste framställan om förlängd åtalstid. Så man får varken veta motivering till åtalsförlängning eller hur dom ligger i utredningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in