2022-12-22, 13:23
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necked
Jag stödjer ukraina utan tvekan men är jääävligt trött på deras president... jvla bidragstomte som bara kräver meeee o meeeer o meeeeer från väst oavsett hur mycket det ges och kommer i sin tjack klädsel till vita huset och umgås med dom äckliga demokraterna... kräks
Du lurar inte oss rysstomte. Ni ska ut ur Europa.
Citera
2022-12-22, 13:24
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuietExit
Varför kopierar du hela tiden från telegram? Har du svårt att skriva något eget.

Jag förhåller mig till verkligheten och inte en massa ryggdunkande och "haha nu snart förlorar Ryzzland" trams blandat med copium inlägg.
Citera
2022-12-22, 13:24
Medlem
Citat:
Absolut inte, bara trött på deras korrupta skitledare som suger kuk för mer o mer vapen heeeeela tiden, oavsett tror jag inte dom kommer vinna.. fast jag velat de.

Du låter som en kopia på många här inne som stödjer Ryssland fast de inte vill erkänna det.
De är dock väldigt noga med att peka ut hur dåliga Ukraina är.

"Jag vill att konflikten ska ta slut men kolla hur korrupta, nazistiska och bögiga Ukraina är".

Vad spelar det för roll hur deras ledare beter sig, har du ens källor på det, är det inte folket man ska bry sig om?
Citera
2022-12-22, 13:26
Medlem
QuietExits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Jag förhåller mig till verkligheten och inte en massa ryggdunkande och "haha nu snart förlorar Ryzzland" trams blandat med copium inlägg.

Måste vara jobbigt att leva i den verkligheten. Att ständigt vara en förlorare. Måste slita på psyket.
Citera
2022-12-22, 13:29
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Verkligheten. Du har flera gånger påstått att ryssarna har tagit Bakhmut. Hur ser verkligheten ut, eller vet du inte vad det är. Du verkar leva in en hypotetiskt värld, inte i verkligheten.
Citera
Medlem
Jag har beställt bord för att fira genombrytningen, eliminerandet av över 100.000 kriminella våldtäktsmän från Ryska Bögimperiet.

Det gick fort på slutet, jag har i min skiss lagt den 23 december men det uppnåddes en dag tidigare.

Nu lägger vi upp nya beräkningar på när vi har 200.000 eliminerade äckel-sexualförbrytare. Preliminärt sker det någon gång under slutet av juli månad nästa år.

Detta års snitt är 334 st eliminerade per dygn men det ökar hela tiden, vi kan nog räkna med nya snitt på 460 äckliga ryska svin som dödas varje dag. Minst.

Positivt att ett flygplan sköts ned och att 7 artilleripjäser eliminerades.
Citera
Medlem
Citat:
Alltid intressant att läsa anonyma Twitterkonton med 35 följare påstå att Ryssarna använder NKVD metoder (någon tjomme länkade t o m till Engelska MoD med samma fantasi hos Orkestern lmao).

Sen i verkligheten..

https://t.me/azmilitary11/31539

◾ Ukrainian Nationalist units are positioned behind the front lines to push the cannon fodder forward. This has been said many times before.

◾This Ukrainian militant says that there are 450 of those Nazis behind his area of deployment, that the men are nothing for the command, just machines, and that a Law of the Ukrainan Rada allows this criminal actions to happen.

Du är häpnadsväckande lättlurad.
Citera
2022-12-22, 13:30
Medlem
Från en säker TV-studio är det lätt att påstå att man ska bränna motståndaren, samtidigt pågår fångutbyten löpande.

https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1605895005041819654
Citera
2022-12-22, 13:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Nej, det handlar bara om hur Ryzzland fungerar: En tjuvstat vars statliga upphandlingar och projekt är medel för att sno skattepengar.
https://www.reuters.com/article/us-russia-defence-idUSTRE74N1YX20110524

Kina försöker bygga fungerande militära verktyg. Detta har aldrig varit en prioritet i Ryzzland, där lyxyachter åt de partitrogna väger tyngre.

Jo, fast Kina köpte väl ett identiskt hangarfartyg som amiral Kusnetsov utan att ha på långa vägar så stora problem.
Citera
2022-12-22, 13:32
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Verkligheten. Du har flera gånger påstått att ryssarna har tagit Bakhmut. Hur ser verkligheten ut, eller vet du inte vad det är. Du verkar leva in en hypotetiskt värld, inte i verkligheten.

Visa mig vart jag påstått det, lögnare.

Däremot har jag påstått att Wagner gärna håller Bakhmuts köttkvarn öppen för affärer en bra stund..
Citera
2022-12-22, 13:32
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Zelenskys "besök till Bakhmut" var som väntat fake news som svaldes (som mycket annat) med hull och hår.

https://t.me/azmilitary11/31529?single

◾There has been much speculation about this video, allegedly Zelensky in Bakhmut yesterday.

◾The video wasn't filmed yesterday, and is not from Bakhmut, but not either from the outskirts of Kharkov as many have said.

◾This video was filmed 8 months ago in Bucha, you can check the footage of the destroyed flats on 00:30 to 00:35 , Zelensky looking sad and confused in 00:51 to 00:54 and the scene of the group walking downstairs at 04:13 to 04:19.

◾Here is the YouTube link: https://youtu.be/SyBwMDMxCtQ

◾It's not clear where this new piece of misinformation have appeared first, today in the afternoon.
Har du någon betrodd källa som hävdar att någon av dessa filmer skulle komma från Bakhmut?
Citera
2022-12-22, 13:36
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ber om hjälp?..... dom fått hjälp i mängden av trillioner kronor redan.. räcker inte de???

Jag de är jag, jobbar era äckliga sossar.
Jag jobbar också, lugna ner dig nu.

Vad tror du att det kostar att driva 75% av landet som normalt och samtidigt en krigsmakt?

Observera också att alla pengarna som USA ger går inte alla i Ukrainas ficka. De går till hjälporganisationer i området som hjälper flyktingar, de går till NATO trupper som utför träning av Ukraina, de går till flyktingar utanför landet. Det är en hel apparat som kan vara svår att greppa för någon som bara tror att Ukraina gör vad de vill för pengarna. Varenda dollar är öronmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in