2022-12-21, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busbajs
Jag och en kompis har kollat på bilder på Juvelia och på gabbe. Vi ser ingen likhet. Vi konspirerar lite på om det kan skulle kunna vara Simon som råkar vara pappa till Juvelia… För Simon och Juvelia är väldigt lik varandra.

Fast jo, juvelia och gabbe är extremt lika. Mer att man nästan inte tror Linn är hennes mamma för hon bara är så lik sin pappa
Citera
2022-12-21, 15:53
Medlem
Citat:
Jag och en kompis har kollat på bilder på Juvelia och på gabbe. Vi ser ingen likhet. Vi konspirerar lite på om det kan skulle kunna vara Simon som råkar vara pappa till Juvelia… För Simon och Juvelia är väldigt lik varandra.

Du kan titta på drama på Netflix om du är så sugen på att skapa det själv. Så slipper du blanda in andras barn .
Citera
2022-12-21, 15:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Du kan titta på drama på Netflix om du är så sugen på att skapa det själv. Så slipper du blanda in andras barn .

Håller med den var riktigt låg.
Citera
2022-12-21, 16:37
Medlem
Linn säger att det är hennes fantastiska serum som gjort att hennes fransar ser enligt mig ut som vilka normala fransar som helst. Vet inte hur dom såg ut innan, men hur kan man vara så säker på att det är serumet hon har ett betalt samarbete med som gjort förändringen och inte bara faktumet att hon slutat med dom fula lösfransarna
Citera
2022-12-21, 17:27
Medlem
Citat:

Så bara för att förtydliga. Du tror att Linn hade ett hemligt förhållande med S i 1,5 år när hon var med G? Sen gjorde hon och G slut och hon hade en fling med någon och sen skaffade ett till barn med S?

Nä svårt att tro att det. Plus att Juvelia är så lik G ett det knappts behövs ett faderskapstest där.
Citera
2022-12-21, 17:55
Avslutad
Väldigt tyst från linnsan, undrar om hon verkligen har det så bra med svärföräldrarna som hon så stolt påstår sig ha.
Citera
2022-12-21, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Så bara för att förtydliga. Du tror att Linn hade ett hemligt förhållande med S i 1,5 år när hon var med G? Sen gjorde hon och G slut och hon hade en fling med någon och sen skaffade ett till barn med S?

Nä svårt att tro att det. Plus att Juvelia är så lik G ett det knappts behövs ett faderskapstest där.
+1
Ja dedär är fullständigt ologiskt haha
Citera
2022-12-21, 19:32
Medlem
Men herregud nivån på samarbetet med bubbleroom. Oskärpa, noll fokus på kläderna, kameran hoppar och skakar. Hur kan någon betala för detta?
Citera
2022-12-22, 01:10
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Då tycker jag du o din kompis bör gå till närmsta specsavers för att skaffa glasägon. Juvelia och Gabbe är väldigt lika varandra.
Citera
2022-12-22, 07:41
Medlem
Undra om Simons familj sagt ifrån om att medverka på hennes sociala medier med tanke på den dåliga uppdateringen.
Citera
2022-12-22, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa
Undra om Simons familj sagt ifrån om att medverka på hennes sociala medier med tanke på den dåliga uppdateringen.

Tror på detta 100%
Det var tyst den helgen de var nere i Örebro också, samt rätt dåligt med uppdatering vid förra trippen.
Tror det är därför hon har spelat in så mycket skit i förväg och lägger upp en i taget.
Idag skulle jag gissa att vi få något ätbart eller kanske en ful lykta.

Jag var SÅ nära att tacka henne för att hon nu sammanfattar alla tips som florerat SoMe under december 🤦🏼‍♀️
Citera
2022-12-22, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Tror på detta 100%
Det var tyst den helgen de var nere i Örebro också, samt rätt dåligt med uppdatering vid förra trippen.
Tror det är därför hon har spelat in så mycket skit i förväg och lägger upp en i taget.
Idag skulle jag gissa att vi få något ätbart eller kanske en ful lykta.

Jag var SÅ nära att tacka henne för att hon nu sammanfattar alla tips som florerat SoMe under december 🤦🏼‍♀️

Det är ett skämt att hon kallar sig influenser..HUR kan man suga på något så enkelt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in