Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Jag är inte imponerad. Att USA släpper in en ovårdad tiggare och drogmissbrukare i sina finaste salonger är ett tecken på en stormakt på dekis. Den planerade styrkedemonstrationen blev istället en uppvisning i korrumperad ynklighet. Tiggaren och den demente gubben. Citatet du nämnde känns som hämtat direkt från en Hollywoodfilm: "I need ammo, not a ride". En slump? Givetvis inte. Dramaturgin är svulstig och vulgär, och går kanske hem hos populasens lågfungerande hjärnor?
Om det inte vore för att det snart är jul och jag känner mig storsint skulle det aldrig falla mig in att besvara ett inlägg från en så obildad skribent som du, det är långt under min värdighet.
Men nåja, du raljerar om President Zelenskyjs påstådda missbruk vilket är en smutsig lögn, precis som allt annat du anför. Putin däremot, har grava problem med sitt alkoholmissbruk som i takt med motgångarna i kriget har eskalerat kraftigt, vilket vi ser i videon.
Putin har haft tämligen långa perioder då han fått adekvat behandling och därför lyckats vara nykter. En bärande orsak till rysslands nuvarande situation med fattigdom, bristande moral i militären etc. kan kopplas direkt till felaktiga beslut av en gravt alkoholiserad putin.
Observera att detta mitt svar till dig är att betrakta som undantaget som bekräftar regeln, och jag kommer inte nedlåta mig till att svara dig en gång till.