2022-12-20, 20:16
Medlem
Halmstad och heif är samma klubbar de pendlar mellan Allsvenskan och Superettan...
Citera
2022-12-20, 20:17
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousandSix
Halmstad och heif är samma klubbar pendlar mellan Allsvenskan och Superettan...

heif får de svårt denna säsongen
Citera
2022-12-20, 20:18
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
spelar lantto än
Hahaha, nej inte i Gefle, det var längesedan. Han gick till Karlskrona, nu när jag googlade verkar det som han varvar ner i Kristianopel.

I vilket fall som helst en kultlirare, tillsammans med Mathias Woxlin och Mattias Hugosson de bästa hemmaspelare som förärat badkarsmattan på Strömvallen med sina insatser.

Men nu är det nya tider.
Citera
2022-12-20, 20:18
Medlem
Citat:
heif får de svårt denna säsongen

Är du säker till 100 %?
Citera
2022-12-20, 20:42
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Är du säker till 100 %?

endast logiska magkänslor då väggarna på oylmpia och samhall styrelserummet och de arbetslösa fansen lever i en bubbla om hur stora och överlägsna heif är så dom kommer gå in med hybris i superettan och bli tagna på sängen av alla lagen
Citera
2022-12-20, 20:46
Medlem
Citat:
endast logiska magkänslor då väggarna på oylmpia och samhall styrelserummet och de arbetslösa fansen lever i en bubbla om hur stora och överlägsna heif är så dom kommer gå in med hybris i superettan och bli tagna på sängen av alla lagen

Du underskattar Heif denna gången möjligt om dem inte går upp kanske men iaf dem kommer inte ramla ner en division...
Citera
2022-12-20, 20:57
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Du underskattar Heif denna gången möjligt om dem inte går upp kanske men iaf dem kommer inte ramla ner en division...

kanske vi får se superettan är obetydlig för mig men heif och dess fans har försökt nedvärdera jj och min klubb så man har ett ont horn i revbenen åt hela den bottenklubben
Citera
2022-12-20, 22:24
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Stålar, eller brist på detsamma, lär väl spela en stor roll i serien nästa säsong. Därför kan man väl hoppas att surjämtarna blir en räddningsplanka för mitt "tråkiga Gefle".

Ekonomin har sanerats efter några år på dekis, och nu har vi lyckats sno Anton Lundin från Brage. Om han är lika bra som sin brorsa Oskar varit i år så är det en kanonvärvning.
Under alla år jag sett Oskar och Anton i Brage så håller jag tveklöst Anton som den vassaste av dem två. Anton har varit en bärande spelare i Brage under många säsonger, inte minst under 2019, fram till i år då han inte riktigt gått att känna igen.

Han pratar om ”miljöombyte” och ”personlig utveckling”. Får jag spekulera så tror jag hans prestationer på planen har påverkats av det tragiska med hans flickvän, och att det är en stor del i att han vill ha en nystart någon annanstans.

Kan Anton komma upp i samma nivå han hållit tidigare så kan jag bara gratulera er. Jag önskar också Anton all lycka till i framtiden!
Citera
2022-12-21, 15:35
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Under alla år jag sett Oskar och Anton i Brage så håller jag tveklöst Anton som den vassaste av dem två. Anton har varit en bärande spelare i Brage under många säsonger, inte minst under 2019, fram till i år då han inte riktigt gått att känna igen.

Han pratar om ”miljöombyte” och ”personlig utveckling”. Får jag spekulera så tror jag hans prestationer på planen har påverkats av det tragiska med hans flickvän, och att det är en stor del i att han vill ha en nystart någon annanstans.

Kan Anton komma upp i samma nivå han hållit tidigare så kan jag bara gratulera er. Jag önskar också Anton all lycka till i framtiden!

vad tragiska
Citera
2022-12-21, 18:41
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:

Vad har hänt med Antons flickvän?

Oskar har varit fantastisk för oss i år! Ser fram mot derbyna mot Brage, jag är givetvis gjuten på bortamötet på Domnarvsvallen om det inte krockar med jobbet förstås.
Citera
2022-12-21, 20:04
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
vad tragiska

Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Vad har hänt med Antons flickvän?

Oskar har varit fantastisk för oss i år! Ser fram mot derbyna mot Brage, jag är givetvis gjuten på bortamötet på Domnarvsvallen om det inte krockar med jobbet förstås.
https://mobile.twitter.com/dplus_sportse/status/1541005852429148160

Jag kommer komma till Gavlevallen också, var så säker! Oskar och Anton får gärna prestera bra för er nästa säsong, bortsett från två matcher då
Citera
2022-12-21, 20:11
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
https://mobile.twitter.com/dplus_sportse/status/1541005852429148160

Jag kommer komma till Gavlevallen också, var så säker! Oskar och Anton får gärna prestera bra för er nästa säsong, bortsett från två matcher då

vad hemskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in