Citat:
Beställde ca 8 filmer från VS på Black Friday-REAn.
Plus några av dom nya slipcoversen(inkl dom tramsiga för Tammy And The T-Rex och Blood Beat).
Gjorde även 2 hyfsat stora beställningar från 88 Films flytt-REA.
Fick tyvärr mail om att dom klantat till det med Street Fighter och att den ej kan skickas.
Blev refunded utan att få frågan om jag ville vänta på att dom skulle få in den igen.
Vet inte exakt vad som hänt om dom blivit av med licensen eller kanske bara antog att jag inte ville ha den ur nästa batch som är utan slipcover eller så.
Mina två beställningar ifrån dem är inte skickade än och jag hoppas att det inte blir fler missade titlar såhär ur dem.
Plus några av dom nya slipcoversen(inkl dom tramsiga för Tammy And The T-Rex och Blood Beat).
Gjorde även 2 hyfsat stora beställningar från 88 Films flytt-REA.
Fick tyvärr mail om att dom klantat till det med Street Fighter och att den ej kan skickas.
Blev refunded utan att få frågan om jag ville vänta på att dom skulle få in den igen.
Vet inte exakt vad som hänt om dom blivit av med licensen eller kanske bara antog att jag inte ville ha den ur nästa batch som är utan slipcover eller så.
Mina två beställningar ifrån dem är inte skickade än och jag hoppas att det inte blir fler missade titlar såhär ur dem.
Jag har också haft lite oflyt med mina senaste beställningar nu. Jag har fått mail om att både "Freeze Me" och "Battle Royale (Directors cut)" har utgått och inte kan levereras

Citat:
Jag kan givetvis bara svara för min egen del, och för mig är det inte så.
Jag är tveksam till den här tråden.
Det känns som att alla här mest bara vill lyckas imponera på och bli kompisar med tuffa häftiga SadEyes genom att lista filmer dom beställt.
Det känns som att alla här mest bara vill lyckas imponera på och bli kompisar med tuffa häftiga SadEyes genom att lista filmer dom beställt.
Jag tycker det är trevligt att dela med mig av vad jag köpt och kanske samtala om olika inköp jag/andra gjort. Det blir en del av det generella filminstresset att dela vad jag köpt.
Sen kan jag alltid bli mer aktiv i diskussionen kring andras filmköp, men det handlar också lite om att det ska vara en film jag har något att säga om.
Angående de beställda utgångna artiklarna, så fyller den här tråden även ett syfte där jag får vädra den tråkigheten med likasinnade.