2022-12-20, 23:19
  #7897
Avslutad
Senaste bilden när hon står o plockar i granen var faktist väldigt fin! Men den hemska slickade hårlinjen och de trassliga rapunzel håret förstör viben lite granna 🫠
Citera
2022-12-21, 03:01
  #7898
Medlem
Är så less på Linns såkallade ( fasad ) allt handlar om yta, prinsess - gulli gull , oskyldig flicka beteende.. alltså?. Snälla , men väx upp och bli en kvinna och bete sig som det.

Känns som hon har en förvrängd verklighetsuppfattning - där hon har byggt upp en kuliss , i en sagovärld som inte ens existerar med verkligheten. Samma frisyr i flera år, ingen förändring. Seriöst, de flesta kvinnor brukar ju ändå göra lite förändringar med håret genom åren, färg och klippning. Men hennes hår har stått stilla. Piss gult, fake.. ta bort de där löshåret och kom bort från prinsess - karaktären. Alla prinsessor har väl för de mesta gult hår, långt. I tecknade filmer .. jösses
Citera
2022-12-21, 06:31
  #7899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21
Är så less på Linns såkallade ( fasad ) allt handlar om yta, prinsess - gulli gull , oskyldig flicka beteende.. alltså?. Snälla , men väx upp och bli en kvinna och bete sig som det.

Känns som hon har en förvrängd verklighetsuppfattning - där hon har byggt upp en kuliss , i en sagovärld som inte ens existerar med verkligheten. Samma frisyr i flera år, ingen förändring. Seriöst, de flesta kvinnor brukar ju ändå göra lite förändringar med håret genom åren, färg och klippning. Men hennes hår har stått stilla. Piss gult, fake.. ta bort de där löshåret och kom bort från prinsess - karaktären. Alla prinsessor har väl för de mesta gult hår, långt. I tecknade filmer .. jösses

Haha kan bara föreställa mig hur hennes bröllop kommer bli. Stor utsvängande prinsessklänning med tiara. Långt och ännu blondare och fejkat löshår. Minst 3 fotografer och videofilmare. Massor med blommor och hon kommer säkerligen vara en riktig bridezilla!
Nu verkar ju bröllopet få vänta eftersom Simme inte friat än.. får väl se, kanske ett jul eller nyårsfrieri..
Citera
2022-12-21, 07:00
  #7900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Exotiska Norrland😂...nästa gång får det väl bli ngn från ett "exotiskt land"🥥🥑🏝🏜😂😂


Vi får se, men hon kommer aldrig att skaffa barn med någon "exotisk".

Hennes små änglar måste ju ha blont hår, så de på något sätt påminner om henne.

När det tog slut med brunhårige Marcus, gick hon ut med att hon egentligen gillar blonda, blåögda fuckboys.
Citera
2022-12-21, 07:15
  #7901
Medlem
Oklart som vanligt vad hon gör reklam för, julgran, bädda sängen eller Belle
Citera
2022-12-21, 07:21
  #7902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Oklart som vanligt vad hon gör reklam för, julgran, bädda sängen eller Belle

Blev också fundersam🤔
Men syns i alla fall att det var någon annan än Simme som filmat..
Citera
2022-12-21, 07:25
  #7903
Medlem
”Svart tight kjol så fin slits”

Ser bara Belle på den sekvensen
Citera
2022-12-21, 07:38
  #7904
Medlem
[quote=henna0313|82833556]”Svart tight kjol så fin slits”

Ser bara Belle på den sekvensen[/QUOTE


"Finaste kjolen här.

Passar till allt! Perfekt till en röd topp på kul eller silver på nyår"

Ehh va??🙈
Citera
2022-12-21, 08:12
  #7905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Vi får se, men hon kommer aldrig att skaffa barn med någon "exotisk".

Hennes små änglar måste ju ha blont hår, så de på något sätt påminner om henne.

När det tog slut med brunhårige Marcus, gick hon ut med att hon egentligen gillar blonda, blåögda fuckboys.
Nej tror inte heller der,hon har sin "typ"= unga,arbetsskygga män som vill få till det och går på hennes "säkra perioder" smack eller så skoter de i det.Men en Islänning kanske 😂 det är en ö och det finns ju vulkaner där så jackpott🤣🤣
Citera
2022-12-21, 08:20
  #7906
Medlem
[quote=Solros89|82833635]
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
”Svart tight kjol så fin slits”

Ser bara Belle på den sekvensen[/QUOTE


"Finaste kjolen här.

Passar till allt! Perfekt till en röd topp på kul eller silver på nyår"

Ehh va??🙈
den eviga frågan - hur kan företag inte ställa högre krav?
Citera
2022-12-21, 08:43
  #7907
Medlem
[quote=Solros89|82833635]
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
”Svart tight kjol så fin slits”

Ser bara Belle på den sekvensen[/QUOTE


"Finaste kjolen här.

Passar till allt! Perfekt till en röd topp på kul eller silver på nyår"

Ehh va??🙈

Tänkte samma, fick pausa videon för att se en skymt av kjolen
Citera
2022-12-21, 10:56
  #7908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Tänker att man typ bör ha en rejäl mössa norrut om det är minusgrader och svinkallt..pannband känns väl mer rimligt när det är över 0 grader eller på hösten 🤔

Simon har sagt att det kan vara -20 uppe i Luleå men att det inte känns så kallt och att han fryser mycket mer i Örebro när det är några minusgrader.

Och det är precis vad jag också har hört av andra, att luftfuktigheten är mycket högre i mellan-& sydsverige och därför känns kylan mycket råare här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in