2022-12-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Hannas vittnesmål är fejk, punkt!
Det tror jag också, kan aldrig tro hon blev mördad direkt efter statt.
Citera
2022-12-20, 17:35
Medlem
MissPeeRats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkainka5478
Ja så kan det gått till, jag blir bara mer och mer övertygad att PV är våran man,tror de hade kontakt redan när han satt inne, mitt scenario är att hon följer med honom ut från statt,de blir upphämtade av den som kör Pv till Mariestad.
Man åker till det här huset där nån fyllde år och hade fest( A*n) man är kvar där en stund, man kör som idioter ner till båten som ligger vid ekudden. Där kan hända att han tar sig ett dopp, kör aldrig ut med båten, alla är fulla,HA retar sig på nåt, kan vara att han inte vill gå ifrån sin familj, kan vara att HA klipper till honom, sedan går hon(eller springer) från.honom han skriker vänta,han sticker efter samtidigt ber han Chauffören köra runt, jag tror att hon är så nära hemmet att hon ser gaveln på deras hus, hon gömmer sig ,han skriker SA JAG INTE TILL DIG ATT VÄNTA! .Han får syn på henne han slänger ner henne på marken, hon slåss för sitt liv, han stryper henne,lägger henne i bilen får hjälp att linda in henne, åker till ett ställe och gräver ner kroppen, hämtar sedan kroppen . HA blev og erbjuden att följa med till huset på Dillö torsö.

Äntligen lite ny information! Vet du var Ann bodde på ett ungefär?

Håller med dej till 100 % om Hanna. Mytoman som inte minns vad hon sagt innan.
Citera
2022-12-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPeeRat
Äntligen lite ny information! Vet du var Ann bodde på ett ungefär?

Håller med dej till 100 % om Hanna. Mytoman som inte minns vad hon sagt innan.
Jag vet bara att han sa upp till det gröna huset
Citera
2022-12-20, 18:18
Medlem
MissPeeRats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men då måste ju du även bortse från killarna på hällristningsvägen vid samma tid och de andra också.
Visst ska man få spekulera brett men lite förklaring på var logiken ligger i din berättelse, annars blir det bara ord. Sen svarar du inte på varför ingen från denna fest har berättat för någon att HA var där och roade sig?
För lite måste du väl tänka själv och inte lita på allt du hört?

Varför vänder du dig til InkaInka för att få svar på en fråga som bara dom på festen har svar på? Du låter precis som mobbarna i tråden.

Man kan undra varför mobbare är så angelägna att få bort alla som har ny info!
Citera
2022-12-20, 19:36
Medlem
Citat:
Jag vet bara att han sa upp till det gröna huset
"Gröna huset" skulle ju kunna syfta på ett av husen på Lockerud, det som idag ligger närmast Coop och inte är grönt längre. De som har koll kanske kan kika om det fanns någon lämplig A*n boende där -92.
Citera
2022-12-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
"Gröna huset" skulle ju kunna syfta på ett av husen på Lockerud, det som idag ligger närmast Coop och inte är grönt längre. De som har koll kanske kan kika om det fanns någon lämplig A*n boende där -92.
Så kan det va tack Judaland
Citera
2022-12-20, 19:47
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Varför vänder du dig til InkaInka för att få svar på en fråga som bara dom på festen har svar på? Du låter precis som mobbarna i tråden.

Är jag en mobbare för jag ställer en fråga?
Du är en riktigt sjuk individ, är du måhända paranoid?
Den som passar in som mobbare är väl du som anklagar mig för att jag ställer en enkel fråga, jag kan inte fråga de som var på festen varför de inte talat om att HA var där för jag känner inte dessa, men det är allt konstigt om de varit tyst om detta i alla år.
Är det sant som Inka säger, så kan det ex. varit kriminella/pundare som inte gillade polisen och alltså inte ville blanda sig med polisen.
Citera
2022-12-20, 21:46
Medlem
Men nej. Det mest kanda kriminalfallet nagonsin i Mariestad och den saknade huvudpersonen skulle ha varit pa en fest med flertalet personer efter det sista bekraftade vittnesmalet och ingen narvarande har pratat om detta pa 30 ar och det ar helt obekant for polisen ? Jo tjenare.

Sannolikheten for detta ar ju faktiskt under noll.
Citera
2022-12-20, 21:48
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

Vet du vilka som var på den ev. festen? (Eller vet någon annan?)
Citera
2022-12-20, 22:17
Medlem
[quote=MrConwell|82830726]Men nej. Det mest kanda kriminalfallet nagonsin i Mariestad och den saknade huvudpersonen skulle ha varit pa en fest med flertalet personer efter det sista bekraftade vittnesmalet och ingen narvarande har pratat om detta pa 30 ar och det ar helt obekant for polisen ? Jo tjenare.

Sannolikheten for detta ar ju faktiskt under behöver inte vara nån stor fest kanske bara några stycken
Citera
2022-12-20, 22:27
Medlem
[quote=Inkainka5478|82831093]
Citat:
Felpost
Nu har jag skrivit vad jag hört,det är ingen idé och fråga mej vilka som var på festen,hur många osv. Vet bara att de körde som idioter från det här stället. Jag har inte mer info än det här, hoppas man kan hitta kroppen så att familjen får en grav att gå till.
Citera
2022-12-20, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland

Citat:
Så kan det va tack Judaland

Fast det förutsätter att det verkligen är ett grönt hus som åsyftas. Vid bakläsning framträder en tydlig ambivalens i frågan. Kanske kan ett getöga i de förda anteckningarna bringa klarhet i sakens tillstånd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in