2022-12-20, 13:42
Medlem
napsterspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinkliving
Ja, du ser väl inga problem med att visa porr till barn ditt jävla garderobspeddo.
att visa SVT till barn borde vara förbjudet.
Citera
2022-12-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smileyfejs
Då de är fula tjejer som bölar över det som visas
Oklart vad du vill säga....att bara snygga tjejer gillar porr? Men inte fula? Min läsförståelse är begränsad. Kan du visa med färgkritor vad du vill säga.
Citera
2022-12-20, 13:54
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Demoraliseringen fortsätter.
Och denna dekadenta smörja betalar svensken för.
Det här landet kommer inte hålla länge till.
Citera
2022-12-20, 14:12
Medlem
Kollade dokumentären.
Kukar visas ocensurerade medan fittor pixlar.

Wtf?
Citera
2022-12-20, 14:21
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarpenterTim
Vi behöver mer sånt här i vardagen så vi visar vart skåpet skall stå. Annars riskerar vi stå där med svenska strandytor dedikerade för muslimer och bara påklädda annonser på gatorna för att nämna ett par exempel.

Ja men självklart, vi räddar vår civilisation genom att tillåta porr på dagtid och på alla kanaler för att muslimer ska bli kränkta.

Jag börjar förstå muslimers tveksamma inställning till västvärlden för att vara ärlig.
Citera
2022-12-20, 14:23
Medlem
Dr.Runkensteins avatar
Citat:
Hur har ni tänkt kring att lägga ut det här inlägget på er Instagram och hur ser ni på reaktionerna?

– Det är en journalistisk produkt på SVT Play som berättar om en förhållandevis ny gren av porrbranschen där kvinnor blir några slags influencers inom porr på Onlyfans. Därför gjorde vi en video för att uppmärksamma det. Det är så klart ett ämne som kan väcka känslor och det fattar vi, och det märker vi också i kommentarerna. Men även obekväma ämnen måste vi kunna lyfta. Vi har blurrat alla explicita bilder och börjat videon med en varning. Så har vi resonerat.
Jag håller inte med alls med Hanna Larsson här, varför måste SVT lyfta det?
Porr ska hållas borta ifrån mainstream television, alla som vill kan hitta det på egen hand.

Fattar inte heller det illustrativa syftet, varför ens visa det? Varför ens visa censurerat material av det?

Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
En porrig blondin med feta pattar och trevligt arsle, vad fan gnäller folk för?

Var istället glada att ni fick se detta, kunde likväl varit något slags tranvestitiskt missfoster de slängt upp i ansiktet på en.

De kan likagärna starta SVTP.

Tänk att få se Jacob Hård sätta på Sofia Rågenklint eller Sverker Olofsson i en threeway med Pia Herrera och Yvette Hermundstad.
Citera
2022-12-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smileyfejs
Jag diskuterar dessvärre med utvecklingsstörda
Visst, Selma Lagerlöf, projicera dina egna språkliga tillkortakommanden på andra. Projicering och vägran att ta eget ansvar är ny olympisk gren i många länder.
Citera
2022-12-20, 14:39
Medlem
DonaldBidens avatar
Är inte Instagram till för att marknadsföra porr och prostitution?
Citera
2022-12-20, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Ja men självklart, vi räddar vår civilisation genom att tillåta porr på dagtid och på alla kanaler för att muslimer ska bli kränkta.

Jag börjar förstå muslimers tveksamma inställning till västvärlden för att vara ärlig.

Handlar inte om att kränka någon.

Jaja är dom tveksamma till västvärlden så är det ju bara att flytta till ett av de cirka 50 muslimska länderna

tror grejen bara är att mer eller mindre samtliga(?) muslimska länder är fullkomligt kaos
Citera
2022-12-20, 14:44
Medlem
grungewhores avatar
Sverige 2022 tycks blivit viktorianskt. Helt sjukt vilken moralpanik folk har för nakenhet, när de inte klagar det minsta framför frukostflingorna när det serveras krig och elände.
Citera
2022-12-20, 14:49
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Sverige 2022 tycks blivit viktorianskt. Helt sjukt vilken moralpanik folk har för nakenhet, när de inte klagar det minsta framför frukostflingorna när det serveras krig och elände.
Ta inte i så du spricker. Räcker gott med att gå tillbaka till Tage Erlanders tid vid makten.

Bra så. SVT ska inte leverera porr med frukostflingorna. Sådana länkar kan de hålla till efter 21:00 på kvällen.

Lite stil, hyfs, vett och etikett kan vi faktiskt krävs från våra myndigheter och statliga institut och organisationer.

De behöver göra sig av med dessa ”moderna” människor de översvämmas av.
Citera
2022-12-20, 15:05
Medlem
dwgs avatar
Hur blir man kränkt?
Har då aldrig blivit det, man ser ju saker hela tiden.
Är det nåt jag inte gillar så -Jaha så rycker jag på axlarna och gå vidare med mitt liv och tänker inte på det jag nyss beskådat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in