Ryktet säger att 25-åringen greps på Trastvägen 6.. finns bara en där som är 25.
P.M
Allmänt känd på byn tydligen för att vara en stökig person.
Men sluta släng ur er namn på folk till höger och vänster!
Snart har ni ju halva Västernorrland som misstänkta mörkare.
Den gripne mannen är 27 så det stämmer inte med åldern!
Men sluta släng ur er namn på folk till höger och vänster!
Snart har ni ju halva Västernorrland som misstänkta mörkare.
Den gripne mannen är 27 så det stämmer inte med åldern!
Så fyllkärring J är ute och A den som är gift med BO ät fri.
Hur fan kom det att bli så här?
BO:s man måste ju dölja något även om han inte är direkt inblandad?
Har telefonen , anmäler ej försvinnandet och är sedan jävligt skum.
Kallas för fan JUDEN.
Jag har ingen aning om det är C.S som sitter anhållen i ärendet, men här är hans domar om någon är nyfiken att läsa. Utöver dessa två fanns det enbart en överklagan på ena domen samt ett strafföreläggande på ringa narkotikabrott.
Aha, så denna Jessi*a är en pundare med öppet sinne.
Kan även BO varit med i dessa swingersaktiviteter med Jessi*a?
Att viss svartsjuka kan ligga bakom brottet.
Jag har läst igenom en hel del inlägg som är rena spekulationer, många gånger är det rena fantasier, sjuka fantasier utan logik eller verklighetsförankring, hur orkar man hålla på så här? jag mår riktigt illa... Vilken slags människor är ni där ute i Njurunda med omnejd som orkar sitta framför datorn och hitta på alla dessa fabler? Ni har dessutom mage att kasta skit på de människor som alla är offer i denna tragiska situation, inteligenskvoten och empatisk förmåga ligger väldigt lågt hos er, kanske beror det på inavel droger eller vem vet?
Senast redigerad av mymyself 2022-12-20 kl. 10:07.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!