2022-12-19, 22:39
Medlem
Core.s avatar
Tittade på de tre första avsnitten, amazon prime, blandad kvalitet.

Men ska man inte böga sig och överanalysera tycker jag att det var rätt kul, vissa delar var mindre bra, men överlag rätt rolig vardagsgrej att ha på när man sitter och slösurfar ..

Jag är dock så jävla nyfiken på vem det är danny förstörde relationen till efter detta, avsnittet sändes inte ens. Nån som tar sig själv på för stort allvar iallafall

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/15oJ5B/danny-saucedos-prank-i-agd-av-danny-gick-fel

Edit; man kan säga att det är blåsningen 2.0, om jag ska förklara handlingen
Citera
2022-12-19, 22:44
Medlem
Kan man se avsnitten gratis någonstans? Konstigt att de sänds på Amazon prime och inte på någon svensk kanal eller hemsida. Det är ju ett svenskt program.
Citera
2022-12-19, 22:48
Medlem
peterZiipens avatar
Någon skrev att det var Arja Saijonmaa i den andra tråden. Sanningshalten kan såklart vara noll. Om det inte är Arja så är det förmodligen Book.
Citera
2022-12-19, 23:01
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Så Danny är korrumperad av den globala monopolkapitalismen Amazon med höga utsläppen och usla arbetsvillkor och ingen respekt för intellektuell äganderätt. Det var som fan, ska aldrig mer köpa en skiva mer av honom. Tänker aktivt titta bort. Är inte ägd av Amazon.
Citera
2022-12-20, 01:00
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Någon skrev att det var Arja Saijonmaa i den andra tråden. Sanningshalten kan såklart vara noll. Om det inte är Arja så är det förmodligen Book.

Åh fan, vilken tråd? Tyckte jag sökte
Citera
2022-12-20, 01:03
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Åh fan, vilken tråd? Tyckte jag sökte

(FB) Vem är den torra kändisen som inte tål ett skämt? (Danny Saucedo-bråk)
Citera
2022-12-20, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Tittade på de tre första avsnitten, amazon prime, blandad kvalitet.

Men ska man inte böga sig och överanalysera tycker jag att det var rätt kul, vissa delar var mindre bra, men överlag rätt rolig vardagsgrej att ha på när man sitter och slösurfar ..

Jag är dock så jävla nyfiken på vem det är danny förstörde relationen till efter detta, avsnittet sändes inte ens. Nån som tar sig själv på för stort allvar iallafall

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/15oJ5B/danny-saucedos-prank-i-agd-av-danny-gick-fel

Edit; man kan säga att det är blåsningen 2.0, om jag ska förklara handlingen

Jag håller helt med dig. Tycker ´´Huvudblåsningarna´´ var bra, sen de där ´´mini´´ pranksen mindre bra förutom när Danny prankade sin polare på cafet, det var kul .Men underhållande program överlag .
Senast redigerad av bbpolish 2022-12-20 kl. 01:31.
Citera
2022-12-20, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Kan man se avsnitten gratis någonstans? Konstigt att de sänds på Amazon prime och inte på någon svensk kanal eller hemsida. Det är ju ett svenskt program.

Jag skaffade ett konto gratis i 30 dagar enbart för detta program. Du behöver inte betala något alls.
Citera
2022-12-20, 07:04
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Jag håller helt med dig. Tycker ´´Huvudblåsningarna´´ var bra, sen de där ´´mini´´ pranksen mindre bra förutom när Danny prankade sin polare på cafet, det var kul .Men underhållande program överlag .

Ja, när han spelar “guiden” känns det bara lamt. Parkeringsvakten fick mig att dra på smilbanden iallafall 😁
Citera
2022-12-20, 11:25
Medlem
Tycker "pranket som gick fel och inte fick sändas" skriker PR-knep för att folk ska vilja knäppa på TVn och se programmet
Citera
2022-12-20, 15:46
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarpenterTim
Tycker "pranket som gick fel och inte fick sändas" skriker PR-knep för att folk ska vilja knäppa på TVn och se programmet

Är det inhyrda skådespelare i mini inslagen, tycker mig känna igen tjejen i taxin i avsnitt 2. Kan dock inte placera henne. Någon som vet vem hon är eller känner igen någon annan?

Till sist: Han har blivit bra bitig Danny..
Citera
2022-12-20, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Är det inhyrda skådespelare i mini inslagen, tycker mig känna igen tjejen i taxin i avsnitt 2. Kan dock inte placera henne. Någon som vet vem hon är eller känner igen någon annan?

Till sist: Han har blivit bra bitig Danny..

Tjejen i taxin är faktiskt Big Brother deltagaren Jasmine Armstrong ´´Jasse´´ från 2020.
Känner inte igen någon annnan. Gissar på att det bara var en slump att just hon hoppade in i taxin
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in