Man kan göra en delsummering
Blondinen på Sossarna håller semester Man minns den Blondinen om fick spannen vatten över sig " Har jag gjort bort mig igen "
Morgan Johansson har alltid hållit semester spjärnat emot bara för sakens skull
Stats TV håller semester
RIPO Chefen vete fan vad han gör Jobbet har han aldrig skött -- Tänker inte göra heller
JM ( Justitieministern ) Fetknoppen håller Semester radikal felrektyrering ingen grabb som kavlar upp ärmarna spottar i nävarna kan man tänka annat än om det kom in en till Oxfile med Bea på Gyldene Freden
SD Jomshof mest varm luft med blicken som " Hjorten Strålkastarljuset " typ Titta inte på mig --- only in it for the money ungjävlarna vill ju ingen se för jobbigt
JK + JO kunde man skjutit samtidigt man sköt Kungen Gustav den III e Håller semester när dom inte är häktade själva som Lambertz
Sydsvenska Rövslickarebladet Dumposten har denna dag en undran över varför snuten inget får veta.
tänk nomenklaturan vet inte eller låtsas inte om att det inte går att kontakta snuten utan
operation " Det stora Jiddret " kickar in ----eller det är presstödet man är rädda om ?
Skicka in en Ziggis eller Neger " Undercover " försök anmäla -- för tusan kör Scoopet
Jaeehh.. hhh med den breda Penseln är den enda som inte Håller semester ÄR Knarklangaren eller vem det nu är som skjuter på stan Senast i Kalmar .. Kan det vara revolutionen som Kommer Stendumma Snutj..l Skulle fan ta mig inte förvåna mg om det är Lasermannen som har permis samtidigt med Peter Mangs
NÅGON GRIPEN eller ??
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/man-ford-till-sjukhus-efter-skottlossning-i-kalmar
Kolla minen på han bakom " HAR Ni ngn misstänkt " Ser ju tom DUM ut
Sedan då Staaf man minns Eddie Murphy " There is no Romance Without finance "
Det är ju inte så hon eller så många raggar på Härbärgen eller AAA Anonyma Alkoholister.
Bättre gråta i en Ferrari än i en Buss var det ngn Fransyska som sade. Kan man inte jobba ihop kosingen kan man göra annat A girls gotta do what a girls gotta do
Hon kanske kan detta det verkar ju så. Kan ju ge kurser " Såhär gör man snurrar upp Kåta Gubbar "
så Gubbarna kastar kalsingarna och dumpar frun.Heter det inte femme fatale.
Hade dumskallarna följt rutinerna. Det behöver man på seriösa arbetsplatser hade dom inte suttit i klistret nu.
Expressen skall ha ett + i kanten en liten ängel " De goda krafterna " innan det korrupta korthuset rasar Morgan själv ställs mot väggen Ceausesku style med sista orden " ingen har gjort mer än vi och förresten är det Borgarnas fel " ---> Efter demokratin tappade det.. ---> läge på ringa tyskarna fråga hur nära det var..