Citat:
Ursprungligen postat av
IB03
Nu rundar jag av denna diskussion med att säga att det inte finns någon naivitet i detta från min sida. Naiviteten kommer snarare från dig som låter dig luras in i Anjoshort undersökande av varje kvadratcentimeter av denna stackars Kohage och dess stigar eller med TV-tablån för att ta några tröttande exempel. Nog med pajkastning från min sida...
Citat:
Ursprungligen postat av
ajnoshort
Minns inte att jag undersökt tv-tablån.
Om du inte förstår vidden av att skapa en bild av hur stigarna var i kohagen så är du inte kvalificerad att diskutera fallet alls. Det är i detaljerna som lösningen ligger.
Du erkänner att du håller på med pajkastning. Jag har bett dig dig i PM tidigare att inte göra syssla med sånt. Det gör jag inte fler gånger. Genom att fortsätta med det avslöjar det var du är ute efter.
Jag var otydlig ser jag i den meningen det fetade där ja, att man kan tro att du var involverad i undersökningen av TV-tablån. Det vet jag ju att du inte var. Denna pajkastnings anspelning var ju riktad till Thord som jag diskuterade med och inte egentligen mot dig
igen.
Nu fick du tyvärr ytterligare en gliring för din undersökning av Kohagen. Jag skall ta mig en rejäl funderare på hur jag skall framföra eventuell kritik på ett bättre sätt utan olika sarkasmer. Det är klart att det är dumt av mig.
Jag kan ändå nu säga att jag är ändå glad att undersökningen av Kohagen är klar. Nu är också den stenen vänd på. Du med andra har kartlagt området kring
brottsplatsen noga. Du har också lagt ner ett jäkla jobb på detta och gjort bra detektivarbete med att ta fram gamla kartor också för detta område. Jag är helt på det klara med att denna undersökning är ju självklart mycket viktigare än undersökningen av TV-tablån.
Jag håller även med dig självklart att det är i detaljerna lösningen ligger.