2022-12-19, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Men vad fattar du inte?

Ett av brotten hade kunnat förhindras.

Negern som tråden handlar om ska inte ens vara i landet. Brottet hade kunnat förhindrats om negern inte importerats hit av våra politiker.

Anders är född här. Hade inte kunnat förhindras.

Men det finns ju ingen som helst logik i att förhindra två miljoner människor från att komma hit för att EN specifik individ begår ett specifikt brott. Brott som dessutom begås (förvisso i mindre utsträckning) av inhemska svenska män. Du kan ju med exakt samma logik säga att vi bör förbjuda män.
Citera
2022-12-19, 12:53
Avslutad
Utrota familjen och alla nötter som har släppt in muslimer i Sverige.

Skäms över att kalla mig svensk.
Citera
2022-12-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jag har aldrig propagerat för att en stor grupp personer av okänd härkomst, varav Anders Eklund är en, ska få flytta till Sverige och leva ett arbetsfritt liv på de svenska skattebetalarnas bekostnad. Så nej, jag har ingen del i någon kollektiv skuld rörande Anders Eklund. Hur det är med dig har jag ingen aning om.

Det du argumenterar för är ju att alla afrikaner ska straffas fördet här, då borde du med samma logik tycka att alla svenskar ska straffas för Eklund.
Citera
2022-12-19, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Ja det gjorde jag ju (inkluderade samtliga afrikanska invandrare). Det jag inte förmådde lyfta fram i föregående inlägg är att de grupper vi borde ha nekat inträde in i landet alternativt utvisa ut ur landet är de som tillhör flera riskgrupper och inte nödvändigtvis bara en eller några få.
Ta 15-åringen.
Han är manskönad - 1 riskgrupp.
Han är i en ålder som är vanlig hos utåtagerande, kriminella personer - 1 riskgrupp till.
Jag antar att han och familjen/hushållet han tillhör har låg socioekonomisk status - 1 riskgrupp till.
Det borde ha varit känt redan vid första kontakterna med skola vård socialtjänst mfl att han är psykiatriskt störd - 1 riskgrupp till.
Bördig från ett afrikanskt land - 1 riskgrupp till.
Lösningen framöver är att aldrig ta emot individer som tillhör flera/många olika riskgrupper.
Drömmen är ju om det i framtiden till Sverige mest kom kvinnor, högutbildade, mentalt stabila (helst också sekulariserade och icke-extrema rent ideologiskt och kulturellt)...

Det är ju dock fortfarande exceptionellt ovanligt att man agerar så här? Sexuelbrott med efterföljande dödligt våld kan ju inte ens vara en på 100.000 män som gör sig skyldig till? Har vi 15-20 fall på hela tvåtusentalet?
Citera
2022-12-19, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Det är ju Fi:s fel... Det är de som tagit hit honom för att deras fittor inte attraherar svenska män, så de måste hitta något annat att fylla den med...
Rösta på SD så åker apan ut så fort det går att hitta en pilot som är villiga flyga till skitlandet han kommer ifrån. Eller lås in honom i aphuset i Furuviksparken - de är ju några apor kort för tillfället, kan behöva ett nytillskott.

Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Anders Eklund är svensk. Han är Sveriges problem.

Negrer ska inte vara i Sverige överhuvudtaget eftersom negrer hör hemma i Afrika. Om vi inte hade släppt in denna GM i detta fall så hade Luna inte blivit brutalt våldtagen och nästan ihjälslagen.

Är det så jävla svårt att begripa?

Förlåt, men problemet är väl att han begår sexbrott? Precis som Anders Eklund? De är väl del av ett och samma problem? Dvs sexuellt störda män.

Behandlingen mot beteendet är sannolikt också snarlik här som t ex för Johan Fallqvist, Anders Eklund och Ulf Olsson. Det är inte särskilt normalt beteende oavsett.
Citera
2022-12-19, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Riktigt korkad jämförelse. Det är blattar och negrer som är rejält överrepresenterade.

Människor som själva varit utsatta för trauman är sannolikt väldigt överrepresenterade. Syntes t ex i mordstatistiken i Sverige efter 30-åriga kriget när massa våldsskadade svenska män kom hem igen.

Men ja, det finns en överrepresentation. Fortfarande högst ovanligt brott.
Citera
2022-12-19, 13:08
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reinholdsson
Har blivit sjukt trött på inkompetens o lathet inom socialtjänsten. Misstagen staplas på varandra

Jag känner en som jobbar inom socialtjänsten och det är tydligen fullständig kaos. Det är ingenting som fungerar där just nu. Soc är enligt hennes uppfattning i fritt fall.

Hur som helst så har den bestialiska apans morsa ett stort ansvar här också. Hon ville inte samarbeta.

Det är ett välkänt faktum att negrer inte kan ta hand om sin avkomma. Ändå så fortsätter de att pressa ut ungar på löpande band. Mamman var ju gravid IGEN i somras när detta hände. Hon skiter troligtvis snart ut ännu ett snille som kommer att kosta skattebetalarna sanslösa summor.

Hela den här historien är ju verkligen EXAKT som Varnagels legendariska beskrivning av afrikaner:

(FB) Negern – sån är han!
Citera
2022-12-19, 13:09
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Förlåt, men problemet är väl att han begår sexbrott? Precis som Anders Eklund? De är väl del av ett och samma problem? Dvs sexuellt störda män.

Behandlingen mot beteendet är sannolikt också snarlik här som t ex för Johan Fallqvist, Anders Eklund och Ulf Olsson. Det är inte särskilt normalt beteende oavsett.

Förstår du inte vad jag skriver till dig eller vill du bara inte förstå?
Citera
2022-12-19, 13:15
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Det du argumenterar för är ju att alla afrikaner ska straffas fördet här, då borde du med samma logik tycka att alla svenskar ska straffas för Eklund.
Det gör jag verkligen inte.

Nu får du hemläxa: läs igenom de inlägg som ledde fram till det jag skrivit som du citerade. När du gjort det skriver du ett inlägg där du ber mig om ursäkt för ditt plumpa påstående.
Citera
2022-12-19, 13:16
Medlem
Citat:
Det är ju dock fortfarande exceptionellt ovanligt att man agerar så här? Sexuelbrott med efterföljande dödligt våld kan ju inte ens vara en på 100.000 män som gör sig skyldig till? Har vi 15-20 fall på hela tvåtusentalet?

Ja så kan det ju vara. Vanligare är dock alla andra överfallsvåldtäkter som sker i skogsparti, parker, vägkanter. Taxibiloar också. Tror att de har ökat enormt sedan kanske 15 år tillbaks. De brukar aldrig sluta i att den angripne får fysiska men, dock psykiska. Rätt skrämmande när man läser om att en ensam kvinna blivit angripen av 4+ män som våldtar henne helt random. Tycker att man numera ser en sån trår i veckan där någon form av överfallvåldtäkt skett utomhus någonstans i landet.

Så ska det inte behöva vara. Elin Krantz, Engela och Luna är bara toppen på isberget. De får störst rubriker eftersom de mördas eller nästan mördas.
Citera
2022-12-19, 13:25
Medlem
Citat:
Människor som själva varit utsatta för trauman är sannolikt väldigt överrepresenterade. Syntes t ex i mordstatistiken i Sverige efter 30-åriga kriget när massa våldsskadade svenska män kom hem igen.

Men ja, det finns en överrepresentation. Fortfarande högst ovanligt brott.

På detta vis kan en tråd se ut idag där en kvinna blivit överfallen och våldtagen på gatan
(FB) Kvinna överfallen och våldtagen i Tierp, en man gripen 2022-12-10

Det är den storleken och det nyhetsvärdet det får. Så vanligt har det numera blivit i Sverige. Detta är offer som inte slås ihjäl, men som i tysthet får leva med psykiska trauman med självmord som följd. Så ser det ut i Sverige 2022. Heja de rödgröna.
Citera
2022-12-19, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
På detta vis kan en tråd se ut idag där en kvinna blivit överfallen och våldtagen på gatan
(FB) Kvinna överfallen och våldtagen i Tierp, en man gripen 2022-12-10

Det är den storleken och det nyhetsvärdet det får. Så vanligt har det numera blivit i Sverige. Detta är offer som inte slås ihjäl, men som i tysthet får leva med psykiska trauman med självmord som följd. Så ser det ut i Sverige 2022. Heja de rödgröna.

Ja, vi får väl se hur öppna armar moderaterna har framöver eller om dom är mer stängda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in