2022-12-18, 22:13
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyOnsdag
Ja och då gjorde de slut hela tiden också. Ena dagen lyckligast i världen och nästa får han en kniv i armen.
Tyvärr så vet ej jag heller något om hennes nya stjärna, mer en att han bor nära henne.

Skönt ändå att det är fler än jag som upplever henne instabil, oavsett nykterhet, och därmed också farlig.
Jag ser det inte alls som förvånande att hon på ett eller annat vis eventuellt bragt en annan människa om livet.
Citera
2022-12-18, 22:17
Medlem
BillyOnsdags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterSarkasm
Skönt ändå att det är fler än jag som upplever henne instabil, oavsett nykterhet, och därmed också farlig.
Jag ser det inte alls som förvånande att hon på ett eller annat vis eventuellt bragt en annan människa om livet.

Oo ja! Jag känner precis samma sak. Hon är en person man ganska snabbt inser är crazy.
Citera
2022-12-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillyOnsdag
Hon är inte tillsammans med J*han längre. Nu är hon med en man som heter And*rs P*rsson. Vet dock inte hans ålder, men han är äldre. Så det kan vara han som är anhållen.

*=e

Låter inte som en mördare med bilar värd flera 100.000 kronor
Hade han varit i samma skick som dom andra hade han ju sålt bilarna för att få råd med droger
Citera
2022-12-18, 22:31
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Låter inte som en mördare med bilar värd flera 100.000 kronor
Hade han varit i samma skick som dom andra hade han ju sålt bilarna för att få råd med droger

Nu är det ju ingen som påstått att han är en mördare men tror inte att värde på fordonsinnehav är en trygg referenspunkt för om man kan döda eller inte.
Jag vet ingenting alls om den här personen annat än att han bor bara några meter ifrån där BO anträffades och han stämmer in på beskrivningen, utifrån det är han troligtvis den anhållne mannen också.
Att anta hans preferenser när det kommer till intag av berusningspreparat eller volymen av dessa baserat på hur många bilar han äger/kostnad för dessa är bara dumt.

Jag spekulerar inte vidare kring hans dagsform eller art av relation med J*ssica/dynamiken i den simpelt för att jag faktiskt inte vet.
Senast redigerad av SysterSarkasm 2022-12-18 kl. 22:43. Anledning: Sakmässig ändring
Citera
2022-12-18, 22:44
Medlem
Citat:
Nu är det ju ingen som påstått att han är en mördare men tror inte att värde på bil-innehav är en trygg referenspunkt för om man kan döda eller inte.
Jag vet ingenting alls om den här personen annat än att han bor bara några meter ifrån där BO anträffades och utifrån det är det nog troligt att han är den anhållne mannen också.

Jag spekulerar inte vidare kring hans dagsform eller art av relation med J*ssica/dynamik i den.

Absolut inte , men rör man sig i såna här träskmarker så brukar man oftast vara det själv .
Han kanske fick knulla mot några hundralappar, så han ville skydda det .
Om det är han så är det ju den lägre misstankegraden än så länge
Citera
2022-12-18, 22:47
Medlem
Citat:
Nu är det ju ingen som påstått att han är en mördare men tror inte att värde på fordonsinnehav är en trygg referenspunkt för om man kan döda eller inte.
Jag vet ingenting alls om den här personen annat än att han bor bara några meter ifrån där BO anträffades och han stämmer in på beskrivningen, utifrån det är han troligtvis den anhållne mannen också.
Att anta hans preferenser när det kommer till intag av berusningspreparat eller volymen av dessa baserat på hur många bilar han äger/kostnad för dessa är bara dumt.

Jag spekulerar inte vidare kring hans dagsform eller art av relation med J*ssica/dynamiken i den simpelt för att jag faktiskt inte vet.

Jag har god kontakt med familjen och kan dementera direkt att AP har nånting att göra med nån av dom mer än att han bor i närheten! Så han kan vi räkna bort direkt, han är faktiskt inte ens i Sundsvall just nu
Citera
2022-12-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silkspectres
Jag har god kontakt med familjen och kan dementera direkt att AP har nånting att göra med nån av dom mer än att han bor i närheten! Så han kan vi räkna bort direkt, han är faktiskt inte ens i Sundsvall just nu

Korrigering* han va inte hemma utan sov inne i stan, va för snabb på att posta. Mi scusi!
Citera
2022-12-18, 22:53
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silkspectres

Då står jag på ruta noll
Hade som sagt inte ens koll på att J*ssica bytt ut en karl mot en annan, så jag inväntar tålmodigt någon annan som besitter större insikt än vad jag gör.
Oavsett så bra att (åtminstone just denna) AP kunde avfärdas på dirren!
Citera
2022-12-18, 23:43
Medlem
Men det finns ju en R*ne *ndersson skriven på 7c precis som Jessic*. Hans ålder stämmer in.

*=a
Citera
2022-12-19, 00:03
Medlem
trickydicks avatar
Men har man verkligen redan identifierat liket? I fallet Lisselott tog ju det flera veckor. Förvisso för hon troligtvis hittades i flera delar.

Vem är denna wigger-Jessicas karl? Är hon ihop med nån stackars snubbe?
Citera
2022-12-19, 00:07
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenlplaning
Men det finns ju en R*ne *ndersson skriven på 7c precis som Jessic*. Hans ålder stämmer in.

*=a

R*ne är redan avhandlad i tråden och hans ålder stämmer inte heller då han är född 1960.
Citera
2022-12-19, 01:13
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Men har man verkligen redan identifierat liket? I fallet Lisselott tog ju det flera veckor. Förvisso för hon troligtvis hittades i flera delar.

Vem är denna wigger-Jessicas karl? Är hon ihop med nån stackars snubbe?

Beror väl på vem som anses som ”man”.
BOs dotter har bekräftat att den anträffade avlidna kvinnan var hennes mamma.
Konstaplarna/massmedia har varit tysta sedan J*ssica & en hittills oidentifierad man anhölls.

J*ssica har väl i princip enbart dejtat gubbar och den hon nypt åt sig nu kan inte jag specificera.
Senast redigerad av SysterSarkasm 2022-12-19 kl. 01:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in